Re: Wat speel je op dit moment?

1576
Bij Dishonored heb ik nu mijn gewone playthrough gedaan + degene waarbij je geen bovennatuurlijke krachten gebruikt. Ik moet nu nog 1 doen waarbij je niemand doodt en waarbij je ook door niemand gezien wordt. Dit ga ik toch maar met een youtube guide doen :p Daarnaast ook nog enkele andere trophies nog doen zoals vermoord 6 vijanden in 1 seconde enzo.
Bij Battlefield 1 nog enkel de multiplayer trophies doen waarbij je met elk wapen rang 2 moet zijn. De medic is al gedaan, maar moet nog enkel de rest doen.
Ook is begonnen aan The Crew. Als ik Amerika zelf niet kan ontdekken in real life, doe ik het wel in een spel :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1582
Ik ga maar eens beginnen aan Dragon's Dogma op PS4. Ik wou liever een wat kortere game doen na 2 lange te hebben gespeeld, maar er springt zo niet direct iets uit. :p

@ Hierboven, haha het nieuws van de release date voor Red Dead Resemption 2 heeft me wel aangezet tot het spelen van de eerste om mee te zijn met het verhaal en stiekem mee te hypen met de rest. Of ik de review zou doen, dat zien we dan wel weer. Er zullen genoeg kandidaten zijn. ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1583
Nogal weinig tijd om te gamen de laatste weken. Ben wel opnieuw begonnen met online van medal of honor warfighter. De moeilijke dingen die echt skill vereisen had ik al een tijdje. Nu vooral 20 kills halen met elk wapen. Vaststelling: ik ben slecht met snipers xD
Image