Re: Wat speel je op dit moment?

1595
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:Een viertal uur Middle-Earth: Shadow of Mordor gespeeld. Aangenaam door verrast, hopelijk blijft het leuk en gevarieerd genoeg :)
Dat was ik ook toen ik aan den eersten begon. Bij den tweeden was dat gevoel in alle geval helemaal weg xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Vond je Shadow of war niet goed dan? :)

Ik ben gisteren begonnen met mirror's edge catalyst en ben zeer onder de indruk. Ik had absoluut geen hoge verwachtingen, waardoor ik er nog meer van geniet.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1597
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:Een viertal uur Middle-Earth: Shadow of Mordor gespeeld. Aangenaam door verrast, hopelijk blijft het leuk en gevarieerd genoeg :)
Dat was ik ook toen ik aan den eersten begon. Bij den tweeden was dat gevoel in alle geval helemaal weg xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Vond je Shadow of war niet goed dan? :)

Ik ben gisteren begonnen met mirror's edge catalyst en ben zeer onder de indruk. Ik had absoluut geen hoge verwachtingen, waardoor ik er nog meer van geniet.
Den tweeden vind ik zelf nauwelijks een vervolg waard, tis meer een uitbreiding dan wat el. Gameplay en graphics zen blijven steken int jaar da den eersten uitkwam en toen wast al nie den besten op da vlak. In shadow of war ook gevoel dat golf na golf orcs killen is eb meer nie.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1598
fsterchele23 wrote:
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:Een viertal uur Middle-Earth: Shadow of Mordor gespeeld. Aangenaam door verrast, hopelijk blijft het leuk en gevarieerd genoeg :)
Dat was ik ook toen ik aan den eersten begon. Bij den tweeden was dat gevoel in alle geval helemaal weg xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Vond je Shadow of war niet goed dan? :)

Ik ben gisteren begonnen met mirror's edge catalyst en ben zeer onder de indruk. Ik had absoluut geen hoge verwachtingen, waardoor ik er nog meer van geniet.
Den tweeden vind ik zelf nauwelijks een vervolg waard, tis meer een uitbreiding dan wat el. Gameplay en graphics zen blijven steken int jaar da den eersten uitkwam en toen wast al nie den besten op da vlak. In shadow of war ook gevoel dat golf na golf orcs killen is eb meer nie.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Daar kan ik je eigenlijk wel in vinden. Ik had in mijn 'mini review' volgens mij ook geschreven dat het meer van hetzelfde is :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1605
fsterchele23 wrote:Rime eerste playthrough zit erop nu nog alles nog keer spelen voor trophies en collectables.
Vanavond nog wat Supercross spelen voor wat meer actie dan Rime xd


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Echt hé meer actie mocht echt wel :P Wat vond je ervan? Zet eventueel een korte review in het uitspeel topic. ;)
Image
cron