Re: Wat speel je op dit moment?

1608
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:Rime eerste playthrough zit erop nu nog alles nog keer spelen voor trophies en collectables.
Vanavond nog wat Supercross spelen voor wat meer actie dan Rime xd


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Echt hé meer actie mocht echt wel
Image
Wat vond je ervan? Zet eventueel een korte review in het uitspeel topic. ;)
Kheb geen problemen me games met minder of weinig actie, khad alleen een probleem toen ik het speelde omdat ik heelsan vermoeid rondliep en dan helpen games zoals Rime niet echt om wakker te blijven :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1610
met0t0 wrote:Ondertussen halverwege in Middle-Earth: Shadow of Mordor. Nog steeds heel leuk, maar ik vraag mij af of het de tweede helft even leuk zal blijven. Als ze sterkere vijanden introduceren, dan waarschijnlijk wel :)
Die ligt hier ook nog. Is die te makkelijk dan? ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1612
met0t0 wrote:Ondertussen halverwege in Middle-Earth: Shadow of Mordor. Nog steeds heel leuk, maar ik vraag mij af of het de tweede helft even leuk zal blijven. Als ze sterkere vijanden introduceren, dan waarschijnlijk wel :)
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen :p Er komt nog wel een nieuw element, maar die gaat worden uitgemolken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1615
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:Ondertussen halverwege in Middle-Earth: Shadow of Mordor. Nog steeds heel leuk, maar ik vraag mij af of het de tweede helft even leuk zal blijven. Als ze sterkere vijanden introduceren, dan waarschijnlijk wel :-)
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen :p Er komt nog wel een nieuw element, maar die gaat worden uitgemolken.
Haha ja, ik heb gisteren gemerkt wat ge bedoelt :P Ach ja, dan maar iedereen met de dood bedreigen en hopen dat ze zo iets uitdagender worden. Ik vind het nog leuk dus dat is het belangrijkste :)
RoyVdW wrote:Die ligt hier ook nog. Is die te makkelijk dan? ;p
In het begin gaat ge zeker vaak genoeg doodgaan. Maar eenmaal ge bepaalde upgrades gekocht hebt, wordt het soms iets te makkelijk. Ik heb eerst heel veel zijmissies enz. gedaan, dus was al redelijk sterk in het algemeen. Dan is het iets minder uitdagend. Slechts zelden moet ik eens weglopen, louter omdat er te veel vijanden zijn.

Re: Wat speel je op dit moment?

1617
NTGSruler wrote:Saints Row 3. Nog niet kapot van voor de moment :q: Had er meer van verwacht. Mss dat het nog verbetert.
Ik vond het vanaf het begin af aan al dikke humor, maar vond het zeker naar het einde toe beter worden qua gameplay.

Zelf ben ik begonnen met AC Rogue en PES 2018
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1619
paveman wrote:
NTGSruler wrote:Saints Row 3. Nog niet kapot van voor de moment :q: Had er meer van verwacht. Mss dat het nog verbetert.
Ik vond het vanaf het begin af aan al dikke humor, maar vond het zeker naar het einde toe beter worden qua gameplay.

Zelf ben ik begonnen met AC Rogue en PES 2018
Het begint nu wel te beteren inderdaad. Was begonnen met de sluipmoorden te doen en de vehicle thefts en das nogal repetitief. Ik vermijd ook gebieden over te nemen vooraleer ik bepaalde challenges compleet heb. Anders blijkt het soms moeilijk te zijn om dingen nog te vervolledigen of moet je het in co op doen.
Image
cron