Re: Wat speel je op dit moment?

1636
paveman wrote:
Toon8 wrote:Bezig met AC revelations remaster, ik zie wel niet veel verschil met de oude ps3 versie :|
Tip: pak de 'oude' Revelations er nog eens bij. Ik had Rogue de ene dag nog gespeeld op PS3 en ging met de HD versie aan de slag. Eerst dacht ik dat er niet superveel verschil in zat (alles 'iets' scherper etc.). Tot ik de PS3 versie nadien nog eens opstartte.... Daarmee werd het verschil gevoelsmatig ineens toch nog een stuk groter.
Dat zou misschien wel helpen. Alleen bij AC2 had ik het gevoel dat het een grafische upgrade was tov de ps3 versie, vooral dan de veel mooiere belichting en het weer. Bij AC brotherhood had ik dat gevoel niet en vond ik dat het spwanen van npc's soms wel heel laat gebeurde wat ik me niet kon herinneren van de oude versie. En nu met revelations heb ik weer het gevoel dat het niet veel anders is. Nog eens een comparison filmpje op youtube bekijken :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1639
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:niemand die met baardaap Kratos is begonnen ?? ik heb een excuus, ik heb de game nog niet gehaald !!
Oh jawel ma zo druk bezig me da dak geen tijd had om het Ier te zetten xd kzit ak aver opt einde

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Sooi toch !!

ikzelf begonnen met geremasterde versie van Devil May Cry ..... 2. Het lelijke broertje heb ik me al door velen laten influisteren. Ik heb al een missie of 4 afgehaspeld en het valt allemaal nog mee !

Re: Wat speel je op dit moment?

1641
Nu God of war platinum is were efkes fifatussendoortje gedaan en fa cup gewonnen voor volgend seizoen staan oefenmatchrn tegen moeskroen én waasland beveren op het programma om het niet al te moeilijk te maken haha. Daarna de volgende game gepakt om uit te spelen nl Yakuza kiwami (zalige game met awesome story en heel uitgebreide combat én zotveel te doen naast de verhaallijn)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1642
fsterchele23 wrote:Nu God of war platinum is were efkes fifatussendoortje gedaan en fa cup gewonnen voor volgend seizoen staan oefenmatchrn tegen moeskroen én waasland beveren op het programma om het niet al te moeilijk te maken haha. Daarna de volgende game gepakt om uit te spelen nl Yakuza kiwami (zalige game met awesome story en heel uitgebreide combat én zotveel te doen naast de verhaallijn)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
:idea: knap Swa !

Re: Wat speel je op dit moment?

1646
eindelijk begonnen met God of War. Na 3 uur moet ik zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben. Het is naar mijn mening te veel naar de RPG kant op, ik hou niet van dat genre. Verder is het nog te vroeg voor conclusies. De kans is heel groot dat ik het na afloop toch een topper vind maar de kans is tegelijkertijd ook groot dat ik toch heimwee ga hebben naar de vorige GoW games...