Re: Wat speel je op dit moment?

1653
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Bijna een jaar geleden dat ik de witcher 3 uitspeelde, nu eens beginnen aan Hearts of stone. Moet wel een hoop dingen opnieuw leren/ gewend worden, nadeel van zo lang te wachten met dlc :(
I know the feeling. Daardoor start ik een game vaak niet meer op :O
The witcher 3 is zodanig groot en uitgebreid dat het niet echt uitnodigend is om zomaar opnieuw te beginnen waar je een jaar geleden gestopt bent. Nu is het weer zoeken waarvoor elk menu diende, hoe de combat weer in elkaar zat, hoe je sommige beesten moet aanpakken, welk personage weer wat gedaan heeft, ...
Toen ik de witcher uitspeelde na zo'n 95h had ik wel nood aan iets anders maar dan heb ik veel te lang gewacht om met die dlc te beginnen, gaat in het begin eventjes doorbijten zijn.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1655
Toon8 wrote:
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Bijna een jaar geleden dat ik de witcher 3 uitspeelde, nu eens beginnen aan Hearts of stone. Moet wel een hoop dingen opnieuw leren/ gewend worden, nadeel van zo lang te wachten met dlc :(
I know the feeling. Daardoor start ik een game vaak niet meer op :O
The witcher 3 is zodanig groot en uitgebreid dat het niet echt uitnodigend is om zomaar opnieuw te beginnen waar je een jaar geleden gestopt bent. Nu is het weer zoeken waarvoor elk menu diende, hoe de combat weer in elkaar zat, hoe je sommige beesten moet aanpakken, welk personage weer wat gedaan heeft, ...
Toen ik de witcher uitspeelde na zo'n 95h had ik wel nood aan iets anders maar dan heb ik veel te lang gewacht om met die dlc te beginnen, gaat in het begin eventjes doorbijten zijn.
Ik heb de kleinere dlc meteen gespeeld (ben naam kwijt). Blood & wine heb ik ook pas een jaar later opgestart en toen had ik bijna getwijfeld om te stoppen. Maar eens ik er weer in zat, was het fantastisch.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1662
Marty wrote:Vampyr.

Net een uurtje gespeeld en bevalt prima. Grafisch niet een hoogstandje, maar dat maakt niet zo veel uit because... vampires :D
Ik ben heel benieuwd naar het spel maar wacht nog even met kopen tot er zo heel toevallig een tweedehands game ligt over een week haha

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image