Re: Wat speel je op dit moment?

3421
Heb deze week zo goed als alles gedaan in Death Stranding op PS4. Moet voor de platinum alleen nog eens pipi doen van de hoogste berg, of een andere leuke plek.
Na het verhaal nu een tweede keer te doen begrijp ik alles wel helemaal. Je mist tijdens een eerste keer toch hier en daar wel iets.

Kan nu dan weer ononderbroken verder met FFVII Rebirth. 🙂
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3422
zenmaster wrote: 05 Apr 2024 11:55 Heb deze week zo goed als alles gedaan in Death Stranding op PS4. Moet voor de platinum alleen nog eens pipi doen van de hoogste berg, of een andere leuke plek.
Na het verhaal nu een tweede keer te doen begrijp ik alles wel helemaal. Je mist tijdens een eerste keer toch hier en daar wel iets.

Kan nu dan weer ononderbroken verder met FFVII Rebirth. 🙂
Amai, hoeveel uren gaat ge er dan aan gespendeerd hebben? :O

Re: Wat speel je op dit moment?

3423
met0t0 wrote: 07 Apr 2024 13:43
zenmaster wrote: 05 Apr 2024 11:55 Heb deze week zo goed als alles gedaan in Death Stranding op PS4. Moet voor de platinum alleen nog eens pipi doen van de hoogste berg, of een andere leuke plek.
Na het verhaal nu een tweede keer te doen begrijp ik alles wel helemaal. Je mist tijdens een eerste keer toch hier en daar wel iets.

Kan nu dan weer ononderbroken verder met FFVII Rebirth. 🙂
Amai, hoeveel uren gaat ge er dan aan gespendeerd hebben? :O
De eerste keer op PS5 heb ik wel echt mijn tijd genomen en elk hoekje "bezocht", savehouses (vooral voor anderen) extra gemaakt, ziplines aangepast... en daar zit ik nu aan 345 uur ongeveer. Nu op PS4 heb ik puur gedaan wat nodig was, zelfs niet alle wegen gebouwd, en daar zit ik aan 100 uur. Had nog sneller gekund want de Director´s Cut maakt bepaalde dingen wel een stuk makkelijker.
Zou nu puur als neuroot nog mijn ziplines op PS5 kunnen finetunen, want die op PS4 zijn beter geplaatst. :p Maar denk dat het nu wel goed is geweest, haha.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3424
zenmaster wrote: 07 Apr 2024 13:57
met0t0 wrote: 07 Apr 2024 13:43
zenmaster wrote: 05 Apr 2024 11:55 Heb deze week zo goed als alles gedaan in Death Stranding op PS4. Moet voor de platinum alleen nog eens pipi doen van de hoogste berg, of een andere leuke plek.
Na het verhaal nu een tweede keer te doen begrijp ik alles wel helemaal. Je mist tijdens een eerste keer toch hier en daar wel iets.

Kan nu dan weer ononderbroken verder met FFVII Rebirth. 🙂
Amai, hoeveel uren gaat ge er dan aan gespendeerd hebben? :O
De eerste keer op PS5 heb ik wel echt mijn tijd genomen en elk hoekje "bezocht", savehouses (vooral voor anderen) extra gemaakt, ziplines aangepast... en daar zit ik nu aan 345 uur ongeveer. Nu op PS4 heb ik puur gedaan wat nodig was, zelfs niet alle wegen gebouwd, en daar zit ik aan 100 uur. Had nog sneller gekund want de Director´s Cut maakt bepaalde dingen wel een stuk makkelijker.
Zou nu puur als neuroot nog mijn ziplines op PS5 kunnen finetunen, want die op PS4 zijn beter geplaatst. :p Maar denk dat het nu wel goed is geweest, haha.
Genoeg gewandeld!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3426
Hier zijn we, na onze kleine zijsprong naar alan wake 2, terug volop begonnen aan Assassin's Creed. Ditmaal staat Odyssey op het programma met maar liefst 7 dlc pakketjes.
Ondertussen is de eerste al gedaan wat een hoop side quests waren die post game uitgerold werden.
En dan gisteren begonnen met het eerste grote dlc pakket: Legacy of the first blade wat dan in 3 delen is opgesplitst. Had stiekem wel gehoopt dat deze dlc een nieuwe map met zich meebracht, maar helaas.

En dan in de tussentijd Tiny TIna's Wonderlands op het gemakje doen en dat loopt ook goed vooruit!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3428
Mr.Wolf wrote: 13 Apr 2024 14:02 Hier zijn we, na onze kleine zijsprong naar alan wake 2, terug volop begonnen aan Assassin's Creed. Ditmaal staat Odyssey op het programma met maar liefst 7 dlc pakketjes.
Ondertussen is de eerste al gedaan wat een hoop side quests waren die post game uitgerold werden.
En dan gisteren begonnen met het eerste grote dlc pakket: Legacy of the first blade wat dan in 3 delen is opgesplitst. Had stiekem wel gehoopt dat deze dlc een nieuwe map met zich meebracht, maar helaas.
Ik ben nog volop bezig met de hoofdgame. Toch ook al een 30 uur. Ik vind het veel minder Assassin's Creed, maar het blijft een goede action RPG.
Kolm wrote: 13 Apr 2024 17:03 Hier vooral Spyro 3, eindelijk de trilogy een keer uitspelen :)
Daarnaast nog wat Fallout 76 en als Spyro 3 klaar is waarschijnlijk verder met Uncharted Legacy.
Spyro... :lach: Mijn favoriete games als kind. Net daarom durf ik niet goed aan de herwerkte versies te beginnen, misschien zou het wat van de magie verliezen :goaway:
zenmaster wrote: 05 Apr 2024 11:55De eerste keer op PS5 heb ik wel echt mijn tijd genomen en elk hoekje "bezocht", savehouses (vooral voor anderen) extra gemaakt, ziplines aangepast... en daar zit ik nu aan 345 uur ongeveer. Nu op PS4 heb ik puur gedaan wat nodig was, zelfs niet alle wegen gebouwd, en daar zit ik aan 100 uur. Had nog sneller gekund want de Director´s Cut maakt bepaalde dingen wel een stuk makkelijker.
Zou nu puur als neuroot nog mijn ziplines op PS5 kunnen finetunen, want die op PS4 zijn beter geplaatst. :p Maar denk dat het nu wel goed is geweest, haha.
Oh wauw, ik had 100-200u verwacht, maar niet het dubbele :D Zal dus echt een game zijn waarin ik mij kan verliezen, heb ook 200u in MGS V gestoken...

Re: Wat speel je op dit moment?

3430
met0t0 wrote: 13 Apr 2024 18:00
Mr.Wolf wrote: 13 Apr 2024 14:02 Hier zijn we, na onze kleine zijsprong naar alan wake 2, terug volop begonnen aan Assassin's Creed. Ditmaal staat Odyssey op het programma met maar liefst 7 dlc pakketjes.
Ondertussen is de eerste al gedaan wat een hoop side quests waren die post game uitgerold werden.
En dan gisteren begonnen met het eerste grote dlc pakket: Legacy of the first blade wat dan in 3 delen is opgesplitst. Had stiekem wel gehoopt dat deze dlc een nieuwe map met zich meebracht, maar helaas.
Ik ben nog volop bezig met de hoofdgame. Toch ook al een 30 uur. Ik vind het veel minder Assassin's Creed, maar het blijft een goede action RPG.
Ik heb Odyssey nooit een leuke game gevonden... Denk dat het een mix van verschillende dingen was. Het verhaal leek nooit echt op gang te komen en vond het ook maar teleurstellend. Idd geen assassins. De gameplay met de schepen kwam ondertussen ook al m'n oren uit.
En toch amuseer ik me nu wel met Legacy of the first blade omdat het denk ik terug meer richting assassins gaat.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3431
NTGSruler wrote: 13 Apr 2024 21:45 Ik vond de Spyro games wel vermakelijk. Ik heb ze alledrie kort na elkaar platinum gehaald en de laatste begon dan toch wat tegen te steken.
Dat is precies wat ik ook had en dan had ik 1 al jaren geleden gedaan en 2 en 3 nu kort na elkaar.
Het spelen van 2 was echt heel leuk en daardoor al snel met 3 begonnen maar ergens halverwege 3 begon het een beetje teveel Spyro te worden.

Misschien omdat de levels in 3 wat langer zijn? Het lijken er ook meer, maar heb het niet nageteld dus ik kan me vergissen.
Ik was dan ook blij dat je in 3 enkel 100 eieren moest verzamelen en niet volledig tot 100% moest spelen :relief:

Wat ik niet wist tot de platinum in Spyro 3 popte, was de naam van de platinum: Party like it's 2024

Toevallig dat ik die dan in 2024 haalde maar blijkbaar zijn er veel mensen die tot dit jaar gewacht hebben om hem te halen :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3433
Pff, heel waarschijnlijk is mijn platinum van TIny TIna's Wonderlands geglitched. Heb daarstraks geteld en zou aan 46 side quests zitten die ik gedaan had. Maar de teller bij de trophy beschrijving zelfs zegt dat het maar 39 van de 48 zijn... Ga proberen de laatste 2 nog te doen en wie weet unlocken ze nog, maar ik betwijfel het...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3434
Wauw, dat is enorm kut... De reden waarom ik ooit ben afgehaakt voor de Watch Dogs platinum. Deze glitchte overigens niet door de game zelf, maar doordat ik de game heb gespeeld ten tijde van de DDOS aanval. De lol is voor mij dan wel wat van de game af, dus... I feel ya!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3435
paveman wrote: 16 Apr 2024 12:25 Wauw, dat is enorm kut... De reden waarom ik ooit ben afgehaakt voor de Watch Dogs platinum. Deze glitchte overigens niet door de game zelf, maar doordat ik de game heb gespeeld ten tijde van de DDOS aanval. De lol is voor mij dan wel wat van de game af, dus... I feel ya!
Enorm frustrerend... Nu had ik gisterenavond toch nog eens voor de zekerheid gezien en blijkbaar tellen 5 side quests die uit part 1 tem 5 bestaan ook maar mee als 1 ipv 5. Maar toch als ik ga kijken bij wat ik gedaan heb in het spel zelf, staat er 41/48 sidequests, terwijl mijn trophy counter 39/48 zegt...
Heb het overigens ook ooit bij Doom gehad. Moest de single player 100% uitspelen ofzo qua collectibles, maar ook een glitch waardoor de trophy niet wou unlocken.
Nu ja, ik mag m'n plezier niet laten vergallen door een trophy die niet unlockt, maar jammer is het wel...
Image