Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1518
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:@Wolf; 2e hands? Tenzij je digitale editie hebt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Zou ik idd kunnen, maar ik heb ook nog momenteel zoveel dat ik nog kan spelen dat ik nog wel even kan wachten ;)
Hier ook en dat zou ik btr ook doen. Soms heb ik de drang om ze al in mijn collectie te zetten en dan staan ze daar nog maanden of zelfs jaren
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1519
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Assassin's Creed Valhalla (ps5): 8,5/10

Ik heb mij rot geamuseerd met deze game. Ik was grote fan van deze setting. Er waren zoals velen al zeiden te veel collectibles. Ze hadden gerust een derde kunnen weglaten. Verder heb ik geen negatieve opmerkingen. Ik vond dat de personages in deze game veel meer diepgang hadden dan in de vorige games.

Spider-Man: Miles Morales (ps5): 9/10

Er werd duidelijk verder gebouwd op wat ze al hadden, maar met een nieuw personage. Ik vond het een enorme meerwaarde dat deze Spider-Man een eigen identiteit en krachten heeft. Het verhaal zat heel goed in mekaar. Ik heb het verhaal voor de platinum 2 keer uitgespeeld en werd het op geen enkel moment beu. Integendeel, dit smaakt naar meer.
Die Spider-Man had ik ook wel graag gespeeld, maar 60 euro vond ik tbh wel redelijk veel... Als ik deze game eens voor 30 euro kan scoren, zal ik het graag doen!
Ik heb zelf 40 euro betaald. En dat vind ik het wel waard, op voorwaarde dat je ook echt voor de platinum gaat. Ik was er op die manier een 15tal uur zoet mee. Zonder platinum kan je het verhaal met skippen van cutscenes op 3 uur uitspelen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1520
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Assassin's Creed Valhalla (ps5): 8,5/10

Ik heb mij rot geamuseerd met deze game. Ik was grote fan van deze setting. Er waren zoals velen al zeiden te veel collectibles. Ze hadden gerust een derde kunnen weglaten. Verder heb ik geen negatieve opmerkingen. Ik vond dat de personages in deze game veel meer diepgang hadden dan in de vorige games.

Spider-Man: Miles Morales (ps5): 9/10

Er werd duidelijk verder gebouwd op wat ze al hadden, maar met een nieuw personage. Ik vond het een enorme meerwaarde dat deze Spider-Man een eigen identiteit en krachten heeft. Het verhaal zat heel goed in mekaar. Ik heb het verhaal voor de platinum 2 keer uitgespeeld en werd het op geen enkel moment beu. Integendeel, dit smaakt naar meer.
Die Spider-Man had ik ook wel graag gespeeld, maar 60 euro vond ik tbh wel redelijk veel... Als ik deze game eens voor 30 euro kan scoren, zal ik het graag doen!
Ik heb zelf 40 euro betaald. En dat vind ik het wel waard, op voorwaarde dat je ook echt voor de platinum gaat. Ik was er op die manier een 15tal uur zoet mee. Zonder platinum kan je het verhaal met skippen van cutscenes op 3 uur uitspelen.
Ik heb ook altijd tegen mijn vrienden gezegd dat ik er max 40 euro voor overhad op release :p Dat is dan ook de reden waarom ik voor AC Valhalla gekozen heb ipv Spider-Man aangezien ik zo meer waar kreeg voor mijn geld!

@roy: Ken het gevoel maar al te goed! Heb mij nu ook voorgenomen om eerst ook eens alle ps3 games uit te spelen die nog uitgespeeld moeten worden, want die liggen daar nu ook al jaren haha
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1521
@RoyVdw: Of motoGP 17 zijn geld waar is hangt er vanaf wat je wil van een (moto) racegame. Het is qua aantal motoren/rijders echt beperkt tot de MotoGP series en echt realistisch is het niet altijd. Ook grafisch is het geen echte topper te noemen... Als dat wel dingen zijn die je zoekt, dan kan je beter Ride spelen.

Zelf speel ik af en toe wel een racegame maar met de motor was dit nog maar mijn tweede. Ik kan me alleen niet meer zo amuseren met heel diepgaande racegames waar ik dat vroeger wel kon. Dus nu speel ik af en toe een racegame die niet extreem moeilijk wordt.

Ik had de game zelf al in een eerdere sale gekocht en ben even wat dingen op mijn harde schijf aan het opruimen nu door ze uit te spelen. Wist dus niet eens dat die nu opnieuw in de sale staat.
Image

Welke game speelde je het laatste uit?

1522
Control 8/10

Gameplay 9/10
Art direction 10/10
Verhaal 6/10

Het verhaal is misschien wel goed, maar ik heb de hele game doorgespeeld en heb er niks van meegekregen. De rest van dit spel is top! Echt een unieke game die een tikkeltje anders is dan anders in de positieve zin! De stijl is echt uniek en daardoor zal je de game niet snel vergeten! Ik heb echt het idee dat degene die dit spel hebben gemaakt er echt plezier mee hebben gehad.

En de ashtray maze missie. Wauw wat vet. Die hele missie wil ik als schilderij aan mijn muur hangen.

De foundation DLC voegt wat mij betreft niks toe. De altered world events DLC is wel gaaf. Ik kom enkel nog niet door de eindbaas heen :p

Edit.
5 minuutjes later ook de platinum binnen!

Welke game speelde je het laatste uit?

1524
RoyVdW wrote:Leuk FGras. Ik weet gwn dat ik die ook graaf zal vinden adhv uw omschreven ervaring
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Deze game gaat iedereen gaaf vinden, dat kan bijna niet anders!

Ik moet nog even terugkomen op “de foundation DLC is niks”. Die is ook vet. Ik verwarde het met een paar challenge missies die zich ook in “de foundation” afspelen. Maar blijkbaar zit er nog een hele verhaallijn omheen gebouwd in die DLC waar ik nu mee bezig ben!

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1527
A Way Out 8/10

Heel leuke game beter dan verwacht. Samen met een maat die in quarantaine zit in één zitting uitgespeeld. Verslavend en best spannend. Hij vond het alvast een top idee en wil meer van dit. Degelijke graphics en mooie actie split screen met ook een verassend einde. De sale en makkelijke plat is ook mooi meegenomen voor beide natuurlijk :cool:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1528
RoyVdW wrote:A Way Out 8/10

Heel leuke game beter dan verwacht. Samen met een maat die in quarantaine zit in één zitting uitgespeeld. Verslavend en best spannend. Hij vond het alvast een top idee en wil meer van dit. Degelijke graphics en mooie actie split screen met ook een verassend einde. De sale en makkelijke plat is ook mooi meegenomen voor beide natuurlijk :cool:
Eind deze maand komt er van dezelfde maker een Coop spel genaamd it takes two. Die lijkt ook erg goeie Coop elementen te bevatten.

Link trailer: https://youtu.be/ohClxMmNLQQ

Sent from my moto g(8) power using Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1529
Days Gone
8.5/10

Een van de weinige games waarbij ik de tijd vaak verloren ben omdat ik hooked was aan het verhaal en de gameplay. Het voelt als een soort van combinatie van Red Dead Redemption, Far Cry en Death Nation.

Ik zie totaal niet terug waarom de game vroeger zulke negatieve reviews en zulke lage scores heeft gehaald. Ik ga er van uit dat patches alle problemen uit de game hebben verholpen. De game is in zijn complete game duur 3 keer vastgelopen en er was altijd een recente savefile wat het niet zo erg maakte. Het verhaal is niet super bijzonder, maar ook zeker niet slecht. Tegen het einde voelde ik mij zelfs eventjes down omdat er iets met een karakter gebeurde. De graphics zijn prachtig en de gameplay is simpelweg goed. Deze game is echt een aanrader!

En nu naar de 100%! Er staan nog heel wat hordes op mij te wachten. :D

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1530
FGras wrote:Days Gone
8.5/10

Een van de weinige games waarbij ik de tijd vaak verloren ben omdat ik hooked was aan het verhaal en de gameplay. Het voelt als een soort van combinatie van Red Dead Redemption, Far Cry en Death Nation.

Ik zie totaal niet terug waarom de game vroeger zulke negatieve reviews en zulke lage scores heeft gehaald. Ik ga er van uit dat patches alle problemen uit de game hebben verholpen. De game is in zijn complete game duur 3 keer vastgelopen en er was altijd een recente savefile wat het niet zo erg maakte. Het verhaal is niet super bijzonder, maar ook zeker niet slecht. Tegen het einde voelde ik mij zelfs eventjes down omdat er iets met een karakter gebeurde. De graphics zijn prachtig en de gameplay is simpelweg goed. Deze game is echt een aanrader!

En nu naar de 100%! Er staan nog heel wat hordes op mij te wachten. :D
Zalige game en de controls met de moto vond ik geweldig.
Ik vond het één van de betere die ik in 2020 gespeeld heb.
Image