Re: Welke game speelde je het laatste uit?

2
inFAMOUS: Secon Son

Uitgespeeld op goede karma. Ik vond het een heel leuke game, met ook een degelijk verhaal, maar vooral leuke superpowers om mee te spelen :)
Best kort en de zijmissies kunnen wat eentonig worden, maar dat heeft het spelplezier voor mij niet verpest.

Ik geef de game een 8/10 en nu op naar de evil playthrough :)

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

3
Far cry 4: 8,5/10

Ik vond dit een zeer vermakelijke game. Opzich was het niet zo verschillend dan far cry 3, maar wel een toffe verbetering. Zo vond ik die helicopter heel leuk en ook de optie om bergen te beklimmen met die haak.

Verder heb ik bijna uitsluitend met pijl en boog of sniper met demper gespeeld, I love stealth :p

De platinum was ook geen saaie grind en verveelde op geen enkele moment.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

4
The order 1886 -> 8/10

Zeer mooi spel met waarschijnlijk de beste graphics die ik op een console gezien heb. Aangenaam en spannend verhaal die me altijd geboeid hield, ik vond het niet erg dat het soms heel lange cutscenes waren alleen vergat ik dan soms dat ik een game was aan het spelen en als er dan een quick time event aankwam ik meestal doodging en weer alerter werd.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

6
Saints Row: Re-elected 8,5/10

Erg leuk spel. Ik vond de superkrachten erg leuk, hoewel ze soms ook wel een beetje OP waren, maar er waren genoeg missies waar je geen superkrachten had. Ik vond die wapens ook erg leuk. Ik speelde een keer als vrouw, maar ik ergerde me zo erg aan die stem, dat, toen ik de trophie had gekregen, gelijk weer terug veranderde naar man. Ik snapte niet alles van het verhaal, want er werd best vaak terugverwezen naar vorige delen en die heb ik nooit gespeeld.

Nu moet ik nog saints row: gat out of hell spelen, maar daar heb ik nu geen zin in :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

7
minermb wrote:Saints Row: Re-elected 8,5/10

Erg leuk spel. Ik vond de superkrachten erg leuk, hoewel ze soms ook wel een beetje OP waren, maar er waren genoeg missies waar je geen superkrachten had. Ik vond die wapens ook erg leuk. Ik speelde een keer als vrouw, maar ik ergerde me zo erg aan die stem, dat, toen ik de trophie had gekregen, gelijk weer terug veranderde naar man. Ik snapte niet alles van het verhaal, want er werd best vaak terugverwezen naar vorige delen en die heb ik nooit gespeeld.

Nu moet ik nog saints row: gat out of hell spelen, maar daar heb ik nu geen zin in :P
hmmm, kijkt naar je avatar.... juist, jij moet van Saints Row houden :smug:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

9
minermb wrote:Saints Row: Re-elected 8,5/10

Erg leuk spel. Ik vond de superkrachten erg leuk, hoewel ze soms ook wel een beetje OP waren, maar er waren genoeg missies waar je geen superkrachten had. Ik vond die wapens ook erg leuk. Ik speelde een keer als vrouw, maar ik ergerde me zo erg aan die stem, dat, toen ik de trophie had gekregen, gelijk weer terug veranderde naar man. Ik snapte niet alles van het verhaal, want er werd best vaak terugverwezen naar vorige delen en die heb ik nooit gespeeld.

Nu moet ik nog saints row: gat out of hell spelen, maar daar heb ik nu geen zin in :P
ik vond deze 4de saints row ook plezant ook zo'n 8 op 10 of 7.5/10. ik ben ook geswitched naar een vrouw en mij beviel het wel om met een schoon blondje te spelen xd

gat out of hell ga ik ook nog mee wachten
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

11
inFAMOUS: First Light

Ik ben blij dat ik deze via PS+ heb kunnen spelen :)
Het verhaal is natuurlijk aan de korte kant, maar ik vond het interessant om het verhaal van Fetch voor inFAMOUS: Second Son te weten te komen.
Nu ben ik volop bezig met de arena's. Er zijn veel challenges en een paar vervelende die een lange grind zullen zijn, maar ach ja, dat geeft niet :)

8/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

12
met0t0 wrote:inFAMOUS: First Light

Ik ben blij dat ik deze via PS+ heb kunnen spelen :)
Het verhaal is natuurlijk aan de korte kant, maar ik vond het interessant om het verhaal van Fetch voor inFAMOUS: Second Son te weten te komen.
Nu ben ik volop bezig met de arena's. Er zijn veel challenges en een paar vervelende die een lange grind zullen zijn, maar ach ja, dat geeft niet :)

8/10
van die challenges heb ik ongeveer de helft gedaan, toen heb ik de pijp aan maarten gegeven :q:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

15
met0t0 wrote:
met0t0 wrote:Er zijn veel challenges en een paar vervelende die een lange grind zullen zijn, maar ach ja, dat geeft niet :)
Even een correctie op mijn eigen post :p

Er zijn dus toch geen vervelende challenges die een lange grind zijn, het gaat allemaal belachelijk snel :cool:
Bij mij ging het toch niet altijd allemaal even snel. Ik heb eens een uurtje vastgezeten met de wave 30 challenge, maar daarna ging het allemaal belachelijk snel.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron