Re: Welke game speelde je het laatste uit?

16
met0t0 wrote:
met0t0 wrote:Er zijn veel challenges en een paar vervelende die een lange grind zullen zijn, maar ach ja, dat geeft niet :)
Even een correctie op mijn eigen post :p

Er zijn dus toch geen vervelende challenges die een lange grind zijn, het gaat allemaal belachelijk snel :cool:
Ja idd, dat vind ik ook :p Ik heb bij geen enkele challenge problemen ondervonden. Alles kwam vanzelf.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

17
dividedx11 wrote:Bij mij ging het toch niet altijd allemaal even snel. Ik heb eens een uurtje vastgezeten met de wave 30 challenge, maar daarna ging het allemaal belachelijk snel.
Gewoon homing missiles blijven schieten en die move door op de D-pad naar beneden te drukken. Zo lukte het mij makkelijk :p

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

19
The last of us remastered -> 9/10
Zeer goed verhaal en ook leuke gameplay, ik zag dat de meeste de gameplay minder vonden maar ik vond de stealth aanpak altijd zeer leuk. Visueel was het allemaal ook zeer mooi en de AI vond ik meevallen, was ook een punt van commentaar in reviews. Jammer dat ik het einde al ongeveer wist door een spoiler maar ben toch verrast geweest hoe joel het aangepakt heeft, had ik niet verwacht. Ook vind ik dat het open einde wel kan leiden tot nieuwe verhalen in tegenstelling dat sommigen dachten dat het verhaal af was. En het vervolg zal ik zeker spelen
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

21
Ligeiro wrote:Bioshock Infinite 7/10

ik vond het een gewone shooter, niet beter dan pakweg resistance..
en iedereen was altijd maar bezig over hoe verliefd ze op die Elisabeth waren, ik snap niet waarom
Het is wel een sterk personage dat erg goed in elkaar zit op vlak van AI, ze loopt nooit in de weg en is een belangrijk element in de gameplay van de game. Ik denk dat men haar daarom zo leuk vond ;)

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

23
Ligeiro wrote:Bioshock Infinite 7/10

ik vond het een gewone shooter, niet beter dan pakweg resistance..
en iedereen was altijd maar bezig over hoe verliefd ze op die Elisabeth waren, ik snap niet waarom
Ik vond het ook niet zo'n geweldige game, ik heb hem zelfs niet uitgespeeld. Ik wou het spelen omdat iedereen zei dat hij zo goed was maar mij heeft het nooit echt kunnen boeien
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

25
Mr.Wolf wrote:
oxiraantje wrote:Bioshock Infinite 9/10

1 van de beter shooters die ik gespeeld heb. Vooral hoe Elisabeth meehelpt met je vind ik top.
Ook het verhaal zit goed in elkaar met een einde van aaaazoooo zit het :P
Dat einde was wel een mindfuck :p
Daarom dat ge hem nog eens moet spelen om alles goed te kunnen begrijpen :cool:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

26
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:
oxiraantje wrote:Bioshock Infinite 9/10

1 van de beter shooters die ik gespeeld heb. Vooral hoe Elisabeth meehelpt met je vind ik top.
Ook het verhaal zit goed in elkaar met een einde van aaaazoooo zit het :P
Dat einde was wel een mindfuck :p
Daarom dat ge hem nog eens moet spelen om alles goed te kunnen begrijpen :cool:
Dat was ik van plan ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

27
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:
oxiraantje wrote:Bioshock Infinite 9/10

1 van de beter shooters die ik gespeeld heb. Vooral hoe Elisabeth meehelpt met je vind ik top.
Ook het verhaal zit goed in elkaar met een einde van aaaazoooo zit het :P
Dat einde was wel een mindfuck :p
Daarom dat ge hem nog eens moet spelen om alles goed te kunnen begrijpen :cool:
Ik kijk graag naar documentaire zoals cosmos of into the galaxy (denk dat het zo heette) en daar leggen ze het concept wel vrij goed uit dat je op het einde tegen komt :) Je denkt dan puur fantasie, maar er zit een hele wetenschap achter :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

28
inFAMOUS: Second Son (evil karma)

In het begin leek het verhaal niet echt mee te gaan met de evil karma, maar het einde is zeker goed genoeg :)
De gameplay is ook heel leuk als ge er niet teveel op moet letten wie ge allemaal vermoordt (gewoon iedereen is goed genoeg). Op die manier was die expert-moeilijkheidsgraad eigenlijk totaal niet moeilijk.
Ik heb meer plezier gehad met deze game dan verwacht.

8,5/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

29
Toon8 wrote:The last of us remastered -> 9/10
Zeer goed verhaal en ook leuke gameplay, ik zag dat de meeste de gameplay minder vonden maar ik vond de stealth aanpak altijd zeer leuk. Visueel was het allemaal ook zeer mooi en de AI vond ik meevallen, was ook een punt van commentaar in reviews. Jammer dat ik het einde al ongeveer wist door een spoiler maar ben toch verrast geweest hoe joel het aangepakt heeft, had ik niet verwacht. Ook vind ik dat het open einde wel kan leiden tot nieuwe verhalen in tegenstelling dat sommigen dachten dat het verhaal af was. En het vervolg zal ik zeker spelen
Moet ik eigenlijk ook nog eens dringend aan verder doen. Enig nadeel is dat ik het "briljante" :cry: idee had om het op Grounded te spelen. Ik hang al een tijdje ondersteboven vast... Misschien dat SharePlay daar ooit eens de oplossing kan brengen.

On topic:
Twee weken geleden inFAMOUS Second Son uitgespeeld. En met uit bedoel ik platina behaald. Want anders is het spel toch niet echt uit, toch?
I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

30
cd_BE wrote:
Toon8 wrote:The last of us remastered -> 9/10
Zeer goed verhaal en ook leuke gameplay, ik zag dat de meeste de gameplay minder vonden maar ik vond de stealth aanpak altijd zeer leuk. Visueel was het allemaal ook zeer mooi en de AI vond ik meevallen, was ook een punt van commentaar in reviews. Jammer dat ik het einde al ongeveer wist door een spoiler maar ben toch verrast geweest hoe joel het aangepakt heeft, had ik niet verwacht. Ook vind ik dat het open einde wel kan leiden tot nieuwe verhalen in tegenstelling dat sommigen dachten dat het verhaal af was. En het vervolg zal ik zeker spelen
Moet ik eigenlijk ook nog eens dringend aan verder doen. Enig nadeel is dat ik het "briljante" :cry: idee had om het op Grounded te spelen. Ik hang al een tijdje ondersteboven vast... Misschien dat SharePlay daar ooit eens de oplossing kan brengen.

On topic:
Twee weken geleden inFAMOUS Second Son uitgespeeld. En met uit bedoel ik platina behaald. Want anders is het spel toch niet echt uit, toch?
Hier se, onze cd_BE, is dat door onze tweets van daarjuist dat je hier opduikt?

MAC user since my birth :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron