Re: Welke game speelde je het laatste uit?

31
dividedx11 wrote:[

Hier se, onze cd_BE, is dat door onze tweets van daarjuist dat je hier opduikt?

MAC user since my birth :D
Wrijf het er nog wat in, ja
Dacht dat ik me hier eigenlijk al geregistreerd had, maar blijkbaar niet :?
Dus heb het even rechtgezet. En wie weet kom ik hier misschien hulp tegen om de share functie grondig te misbruiken. :evil:
I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

34
Valiant Hearts: The Great War

Eén woord: WOW! Beste 2D game die ik ooit heb gezien. Meeslepend verhaal verdient voor mij een 10, gameplay een 7.

Zeer boeiend hoe WOI in beeld wordt gebracht op die comic wijze. Ben niet emotioneel als het op games aan komt, maar het einde is toch bijzonder en dat is zeldzaam. Interessante feiten en collectibles die nooit gaan vervelen om ze te lezen. Simpele gameplay en makkelijke puzzels want als je vast zit kan je nog altijd die hints gebruiken na een bepaalde tijd. Relatief kort, maar krachtig.

Enige minpunt is dat het geen platinum heeft of op zijn minst een goudkleurige :D

Algemeen durf ik het een 90% geven.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

39
Muramasa rebirth (ps vita): 6.5/10

Ik vond de game leuk, maar te eentonig. Er is veel te ontdekken, maar de verhaallijn zet daar niet toe aan. Ik had de neiging gewoon van baas tot baas te gaan tot de game uit was. Veel meer dan vierkantje drukken en af en toe aanvallen blokken moet je niet doen. Het grote pluspunt van deze game is de grafische stijl.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

40
gamerke1992 wrote:Muramasa rebirth (ps vita): 6.5/10

Ik vond de game leuk, maar te eentonig. Er is veel te ontdekken, maar de verhaallijn zet daar niet toe aan. Ik had de neiging gewoon van baas tot baas te gaan tot de game uit was. Veel meer dan vierkantje drukken en af en toe aanvallen blokken moet je niet doen. Het grote pluspunt van deze game is de grafische stijl.
deze game werd een jaar of 2 bewierrookt door OPM zaliger als een van de beste games voor de Vita, maar toen ze de game op de analysetafel legde waren ze vrij fel ontgoocheld, ik herriner me dat ze de game 60% hadden gegeven en grotendeels dezelfde argumenten als jij nu opsomt :q:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

41
South Park: The Stick Of Truth

8/10

Erg vermakelijke game. De gameplay deed me denken aan de Mario&Luigi RPG's van Nintendo. Je merkt wel dat de game erg kort voor een RPG is want tegen het einde aan heb je alles echt wel gezien. De humor is ook regelmatig een kopie uit de serie. Maar de game verveelt tijdens de gehele ervaring niet en voor iedere herhaalde grap is er ook wel weer een nieuwe. Alleen de laadtijden, niet erg lang (tot 10 seconden), maar soms wel bij een aantal korte ruimtes meerdere achter elkaar, en de behoorlijke vertraging van de framerate bij het ingaang van nieuwe, vooral grote, gebieden(in combinatie met de autosave) zijn echt storend. Dat verwacht je eigenlijk niet bij zo'n game, al zijn de graphics wel erg mooi, mooier zelfs dan de TV serie.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

45
Maxidomino wrote:
Mr.Wolf wrote:
Maxidomino wrote:Episode 2 van Tales from the Borderlands --> 8/10
Beter als de eerste episode?
Mwah, persoonlijk vind ik hem niet beter, wel evenwaardig. De humor, die is wel awesome. Als ge de eerste leuk vond moet ge deze ook zeker spelen ;)
Ik heb de eerste gisteren uitgespeeld (wat een cool einde :p ). Binnenkort aan de tweede beginnen.
Image
cron