Re: Welke game speelde je het laatste uit?

47
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments

Al bij al redelijke game. Soms ondermaatse graphics en saaie dialogen. De onderzoeken zijn wel mooi gevonden en in elkaar gestoken en net boeiend genoeg om door te spelen. Makkelijke platinum. Zou de game wel niet zelf gekocht hebben als die niet gratis bij PS+ zat want nieuwprijs is €50 voor PS3 en €60 voor PS4 en is niet meer dan €20 waard. Al bij al toch de moeite waard om mee te pikken want ik had er bewust minder van verwacht.

Een 65-70% geef ik hem :)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

48
RoyVdW wrote:Sherlock Holmes: Crimes & Punishments

Al bij al redelijke game. Soms ondermaatse graphics en saaie dialogen. De onderzoeken zijn wel mooi gevonden en in elkaar gestoken en net boeiend genoeg om door te spelen. Makkelijke platinum. Zou de game wel niet zelf gekocht hebben als die niet gratis bij PS+ zat want nieuwprijs is €50 voor PS3 en €60 voor PS4 en is niet meer dan €20 waard. Al bij al toch de moeite waard om mee te pikken want ik had er bewust minder van verwacht.

Een 65-70% geef ik hem :)
het zou wel een grote stap vooruit zijn op de vorige game :P

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

49
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Sherlock Holmes: Crimes & Punishments

Al bij al redelijke game. Soms ondermaatse graphics en saaie dialogen. De onderzoeken zijn wel mooi gevonden en in elkaar gestoken en net boeiend genoeg om door te spelen. Makkelijke platinum. Zou de game wel niet zelf gekocht hebben als die niet gratis bij PS+ zat want nieuwprijs is €50 voor PS3 en €60 voor PS4 en is niet meer dan €20 waard. Al bij al toch de moeite waard om mee te pikken want ik had er bewust minder van verwacht.

Een 65-70% geef ik hem :)
het zou wel een grote stap vooruit zijn op de vorige game :P
Dan is die game barslecht want kijk er nu al een beetje tegenop om een paar cases te herspelen om al die conclusies te unlocken :p Had er niet bij stilgestaan dat je echt naar dat selectiescherm moest gaan. Gelukkig heb ik het genoteerd en afgevinkt welke ik heb gehad. Moet 3 cases opnieuw doen, maar zal wel vooruit gaan aangezien je gelukkig alles kan skippen van puzzels en dialogen.

Sorry voor dubbelpost had per ongeluk quote gedaan en al submit geklikt.

gamerke1992: alstublieft :)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

52
Game Of Thrones episode 3: The Sword In The Darkness

Hier waren toch wel iets meer moeilijkere keuzes dan in de vorige delen. Het einde was wel het minste tot nu toe. Het spel doet wel wat anderen soms niet kunnen nl. dat ik de vijanden echt begon te haten. Op het einde begon ik echt kwaad te worden.
Last edited by Mr.Wolf on 29 Mar 2015 12:53, edited 1 time in total.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

53
Mr.Wolf wrote:Game Of Thrones episode 3: The Sword In The Darkness

Hier waren toch wel iets meer moeilijkere keuzes dan in de vorige delen. Het einde was wel het minste tot nu toe. Het spel doet wel wat anderen soms niet kunnen nl. dat ik de vijanden echt begon. Op het einde begon ik echt kwaad te worden.
ik neem aan dat je bedoelt dat je de vijanden begint te haten ? :smug:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

54
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:Game Of Thrones episode 3: The Sword In The Darkness

Hier waren toch wel iets meer moeilijkere keuzes dan in de vorige delen. Het einde was wel het minste tot nu toe. Het spel doet wel wat anderen soms niet kunnen nl. dat ik de vijanden echt begon. Op het einde begon ik echt kwaad te worden.
ik neem aan dat je bedoelt dat je de vijanden begint te haten ? :smug:
Dat was om te zien of iedereen hier nog wakker was ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

57
Door omstandigheden kan ik minder op mn PS3 spelen, dus ik ben stilaan in n PC-gamer aan het veranderen :P
Ik heb geen idee of The Vanishing of Ethan Carter (al) op PS3/PS4 is uitgekomen, maar het is zeker een aanrader! Een verhaalgerichte game met veel puzzles, hoewel maar een kleine 5 uur lang, is niet over te slaan door liefhebbers van de 'wat specialere games'.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

58
UseYourIllusion wrote:Door omstandigheden kan ik minder op mn PS3 spelen, dus ik ben stilaan in n PC-gamer aan het veranderen :P
Ik heb geen idee of The Vanishing of Ethan Carter (al) op PS3/PS4 is uitgekomen, maar het is zeker een aanrader! Een verhaalgerichte game met veel puzzles, hoewel maar een kleine 5 uur lang, is niet over te slaan door liefhebbers van de 'wat specialere games'.
Ik denk dat de datum voor Ps4 nog niet vaststaat, maar wel ergens in 2015. Was wel een artikel over in de laatste ( snif ;( ) of voorlaatste OPM.
Image