Re: Welke game speelde je het laatste uit?

62
LBP karting. Stond al lang in mijn lijst, maar eindelijk eens werk van gemaakt. Toffe game, maar wel wat makkelijk.
Ik heb niet al te veel moeite moeten doen om op elk level 'star' te halen.

Nog wat easy trophies uit gehaald, maar een plat zal er toch niet inzitten. Zou me te lang duren, zeker met die trophy om 24 door te brengen in de create mode :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

64
Sanity penguin wrote:LBP karting. Stond al lang in mijn lijst, maar eindelijk eens werk van gemaakt. Toffe game, maar wel wat makkelijk.
Ik heb niet al te veel moeite moeten doen om op elk level 'star' te halen.

Nog wat easy trophies uit gehaald, maar een plat zal er toch niet inzitten. Zou me te lang duren, zeker met die trophy om 24 door te brengen in de create mode :D
Kan je niet gewoon PS3 laten opstaan terwijl je in create mode zit? :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

68
Ik heb pas Bioshock Infinite gekocht op de pc. Het was me vooral voor de DLC te doen want dat pakket kostte maar 12 euro :D

Bioshock infinite had geen verrassingen meer voor mij omdat het al de 4de keer was dat ik door Columbia wandelde :p De DLC's waren zeker de moeite en hebben evenveel wtf (sorry for my language) momenten als de game zelf. Maar het is zeker een aanrader voor de mensen die twijfelen en die graag in Rapture ronddwalen :cool:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

69
AC:U 7.5/10
Ik erger me echt hard aan de camera :D
En dat mijn manneken overal opspringt waar hij niet moet opspringen :)

Nontheless
Van release gespeeld en echt niets van die gamebreaking bugs tegengekomen.

Far Cry 4 8.5/10
Aangezien ik niet graag FPS speel was deze een pure gok voor mij.
Maar heb er mij rot in geamuseerd (en zelfs FC3 en Dying Light gekocht erdoor)
Zeker omdat het niet de zoveelste shooter is.

Voor mij is het zelfs geen FPS maar eerder een FPAA een First Person Adventure Action :D
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

71
RoyVdW wrote:Verdekke Shampi mss ook eens FC4 proberen dan, maar dan wil ik weer de plat hunten en mss ga ik me eraan ergeren :lol:
Bwoh ik denk dat de plat wel meevalt?
Nuja ik kijk niet eens naar de trophies die er zijn dusjah :p

Ik weet dat er enkele online coop zijn die je moet verdienen.
Daar wil ik je gerust met helpen als het zover is ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

73
RoyVdW wrote:Verdekke Shampi mss ook eens FC4 proberen dan, maar dan wil ik weer de plat hunten en mss ga ik me eraan ergeren :lol:
De platinum is vrij makkelijk, ik heb hem ook behaald :P . Je hoeft niet alle collectibles te verzamelen, dus dat is niet zo erg. Je moet wel alle outposts veroveren, maar dat is niet zo moeilijk. Voor multiplayer zijn er 3 trophies, 2 coop en 1 versus. Bij coop moet je een outpost veroveren als degene die joint en een soort move doen. Versus is gewoon elke mode een keer spelen. ;)
Image
cron