Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1652
Het zou een mooi einde kunnen zijn, maar
[+] Spoiler Part II
Naughty Dog laat toch weer wat openingen... Niet echt een cliffhanger. Maar Tommy, Lev en Abby leven nog. Tommy wilt waarschijnlijk nog afrekenen met Abby. Hoewel Joel haar vader heeft vermoord en zij wraak heeft genomen, dus is er een evenwicht.
Ellie vertrekt op de boerderij. Legt ze zich neer bij alleen verdergaan of gaat ze op zoek naar Dina en JJ...?
Was er misschien al iets gelekt of hoop je er gewoon op? 🥲 De game is wel nog maar 3 jaar uit.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1653
zenmaster wrote: 22 May 2023 21:35 Het zou een mooi einde kunnen zijn, maar
[+] Spoiler Part II
Naughty Dog laat toch weer wat openingen... Niet echt een cliffhanger. Maar Tommy, Lev en Abby leven nog. Tommy wilt waarschijnlijk nog afrekenen met Abby. Hoewel Joel haar vader heeft vermoord en zij wraak heeft genomen, dus is er een evenwicht.
Ellie vertrekt op de boerderij. Legt ze zich neer bij alleen verdergaan of gaat ze op zoek naar Dina en JJ...?
Was er misschien al iets gelekt of hoop je er gewoon op? 🥲 De game is wel nog maar 3 jaar uit.
Ik dacht dat Neil Druckmann een jaar geleden al had gezegd dat ze bezig waren met deeltje 3 of dat het grote deel van het verhaal toch al af was. Ik verwacht dan ook geen grote trailer, maar misschien eerder iets zoals ze jaren geleden gedaan hadden met god of war waarbij ze helemaal op het einde vooral enkel een logo lieten zien.
[+] Predictie part 3
Ik heb altijd gedacht dat ze het 3e spel een beetje zouden omkeren tov het eerste spel. Ellie die nu de rol van Joel aanneemt en samen met die kleine op pad gaat voor god weet wat. Misschien dat Abby zelf een soort van spin off krijgt. Aangezien de haat die het personage heeft moeten verduren, weet ik niet of ze haar nog in part 3 gaan stoppen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1658
Stardew Valley 8/10

Ik mis nog een paar collectables. Maar ik heb wel het idee dat ik vrijwel alles wel gedaan heb.
Het is vooral een heel erg rustgevende bouw game zoals een Minecraft. Je hebt dungeons die je kan ontdekken om op zoek te gaan naar unieke materialen. Je kan vrienden worden met dorpsbewoners om extra items in je mailbox te vergaren en unieke bouw recepten vrij te spelen. Er zit een (wat saaie) vis hengel minigame in. Met inkomsten gegenereerd uit je boerderij kan je het dorp helpen opbouwen. Voor je boerderij kan je zelf kiezen wat voor boerderij je wilt bouwen. Veehouderij, landbouw of een mix. Ik heb er geloof ik in totaal zo'n 160 uur in zitten.

Tot zo ver voor mij wel de game van het jaar al kwam ie een aantal jaar geleden uit.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1659
FGras wrote: 03 Jun 2023 10:27 Stardew Valley 8/10

Ik mis nog een paar collectables. Maar ik heb wel het idee dat ik vrijwel alles wel gedaan heb.
Het is vooral een heel erg rustgevende bouw game zoals een Minecraft. Je hebt dungeons die je kan ontdekken om op zoek te gaan naar unieke materialen. Je kan vrienden worden met dorpsbewoners om extra items in je mailbox te vergaren en unieke bouw recepten vrij te spelen. Er zit een (wat saaie) vis hengel minigame in. Met inkomsten gegenereerd uit je boerderij kan je het dorp helpen opbouwen. Voor je boerderij kan je zelf kiezen wat voor boerderij je wilt bouwen. Veehouderij, landbouw of een mix. Ik heb er geloof ik in totaal zo'n 160 uur in zitten.

Tot zo ver voor mij wel de game van het jaar al kwam ie een aantal jaar geleden uit.
Deze lijkt me ook heel tof. Ooit een uurtje gespeeld op m'n laptop maar dat speelt voor mij niet zo leuk als op playstation. Zou ik ooit ook nog eens moeten doen!
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1661
Kena Bridge Of Spirits 8.5/10
Wat een heerlijk spel zeg! Ik speelde precies een Pixar film. De wereld was gewoonweg prachtig! Het was leuk om dingen te ontdekken en de speelduur was net lang genoeg. Alleen vond ik het spel wel erg moeilijk... Het lijkt kinderlijk te zijn, maar toch zat er enorm veel uitdaging in.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1662
Eindelijk de 3e DLC Goatz van Goat Simulator op 100%. De meest irritante DLC tot nu toe. Er is een trophy voor het doden van 7 zombies met een minifun (parody op minigun). Maar die zat blijkbaar vroeger in de tutorial van de DLC, maar nu hebben ze dat veranderd. Je moet nu geluk hebben en het wapen verkrijgen via een crate supply drop (kratten die regelmatig droppen in de map). Het is echt random. Vandaag eindelijk dat wapen verkregen en dan maar de trophy gehaald. Bovendien moet je ook nog eens opletten wat je doet met dat wapen, want je hebt maar beperkte munitie en je zou zomaar even munitie tekort komen om je 7 zombies in één keer te doden. En typisch: toen ik de trophy had behaald deed ik de volgende crate open: 3x raden... Ja terug een minifun :q:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1663
Goat Simulator eindelijk op 100%.

Die laatste DLC is :ziek: (ik wil eigenlijk emoticon die overgeeft).
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n bagger gespeeld. Dat meen ik. Vooral het ruimteschip besturen is om je haren (die ik bijna niet meer heb) uit te trekken. De main game vond ik al niet veel aan, maar dit heeft een zure smaak achtergelaten. Nu ja van de backlog en op 100%.
Image