Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1696
Mr.Wolf wrote:
Kolm wrote: 19 Dec 2023 10:57 Jep, maar heb de eerste weg gedaan :)
De firma dankt u
Ik dank u voor uw mooie reviews. Omno staat nu in sale dus ik ga hem denk ik eens spelen. Die 11-11 WOI had ik ook door jou review gespot maar nog niet gespeeld. Toffe weetjes en nieuwe indies die je kan ontdekken zo.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1697
RoyVdW wrote: 20 Dec 2023 23:35
Mr.Wolf wrote:
Kolm wrote: 19 Dec 2023 10:57 Jep, maar heb de eerste weg gedaan :)
De firma dankt u
Ik dank u voor uw mooie reviews. Omno staat nu in sale dus ik ga hem denk ik eens spelen. Die 11-11 WOI had ik ook door jou review gespot maar nog niet gespeeld. Toffe weetjes en nieuwe indies die je kan ontdekken zo.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Awel, dat vind ik erg fijn om te horen ;) Da's voor mij ook de voornaamste reden waarom ik ooit met ps+ ben begonnen: het ontdekken van nieuwe indie games die ik anders nooit gespeeld zou hebben.
En al een geluk, want ik heb ook games gespeeld die ik na een klein halfuur al verwijderd heb omdat de gameplay me helemaal niet ligt :)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1698
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote: 20 Dec 2023 23:35
Mr.Wolf wrote:
Kolm wrote: 19 Dec 2023 10:57 Jep, maar heb de eerste weg gedaan :)
De firma dankt u
Ik dank u voor uw mooie reviews. Omno staat nu in sale dus ik ga hem denk ik eens spelen. Die 11-11 WOI had ik ook door jou review gespot maar nog niet gespeeld. Toffe weetjes en nieuwe indies die je kan ontdekken zo.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Awel, dat vind ik erg fijn om te horen ;) Da's voor mij ook de voornaamste reden waarom ik ooit met ps+ ben begonnen: het ontdekken van nieuwe indie games die ik anders nooit gespeeld zou hebben.
En al een geluk, want ik heb ook games gespeeld die ik na een klein halfuur al verwijderd heb omdat de gameplay me helemaal niet ligt :)
Je reviews overlappen toch wel geregeld ook mijn ervaring dus ik kan me er vrij goed op baseren. Stray voor PS5 ga ik daarom ook nog kopen als ik een deal vind. Maar dingen die me niks zeggen zoals de vorige genaamd Unpacking die laat ik links liggen. PS+ extra is leuk, maar ik ben geen fan van abo's en tegen die hele verplichting om online te betalen. Je moet ook frequent gamen om je geld eruit te halen en ik heb ook nog andere zaken te doen dus als ik iets spot koop ik het eventueel later wel in sale. En de Backlog is sowieso al gigantisch dus ik zou de bomen in het bos niet meer zien als ik die overlading aan games 'onbeperkt' ter beschikking heb. Overdaad schaadt ;p

Sent from my EB2103 using Tapatalk



Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1699
Kan ik helemaal inkomen! Het grootste nadeel dat ik nu heb met extra is dat er elke maand teveel games verdwijnen die ik graag nog wou spelen. Deze maand Omno, Jett The Far Shore en Devil May Cry 5. En dat terwijl ik nog AC Rogue, AC Origins en Spiderman 2 aan het doen ben moet ik die er nog tussen proberen te wringen... Ach ja, luxeprobleem zekers?
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1700
RoyVdW wrote: 21 Dec 2023 20:59
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote: 20 Dec 2023 23:35
Mr.Wolf wrote:
Kolm wrote: 19 Dec 2023 10:57 Jep, maar heb de eerste weg gedaan :)
De firma dankt u
Ik dank u voor uw mooie reviews. Omno staat nu in sale dus ik ga hem denk ik eens spelen. Die 11-11 WOI had ik ook door jou review gespot maar nog niet gespeeld. Toffe weetjes en nieuwe indies die je kan ontdekken zo.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Awel, dat vind ik erg fijn om te horen ;) Da's voor mij ook de voornaamste reden waarom ik ooit met ps+ ben begonnen: het ontdekken van nieuwe indie games die ik anders nooit gespeeld zou hebben.
En al een geluk, want ik heb ook games gespeeld die ik na een klein halfuur al verwijderd heb omdat de gameplay me helemaal niet ligt :)
Je reviews overlappen toch wel geregeld ook mijn ervaring dus ik kan me er vrij goed op baseren. Stray voor PS5 ga ik daarom ook nog kopen als ik een deal vind. Maar dingen die me niks zeggen zoals de vorige genaamd Unpacking die laat ik links liggen. PS+ extra is leuk, maar ik ben geen fan van abo's en tegen die hele verplichting om online te betalen. Je moet ook frequent gamen om je geld eruit te halen en ik heb ook nog andere zaken te doen dus als ik iets spot koop ik het eventueel later wel in sale. En de Backlog is sowieso al gigantisch dus ik zou de bomen in het bos niet meer zien als ik die overlading aan games 'onbeperkt' ter beschikking heb. Overdaad schaadt ;p

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Stray ook in sale nu. En ja.. zelf ook aant twijfelen. Vond hem destijds te duur.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1702
Eindelijk door Alan Wake Remastered geraakt. Ik weet wel niet zo goed wat ik er moet van denken en van neerschrijven hier. De game speelt super goed, de episodes zijn fantastisch gedaan, maar de collectibles verpesten het leuke gevoel een beetje. Das nogal persoonlijk natuurlijk aangezien je niet verplicht bent collectibles te zoeken en verzamelen als je de game speelt. Als je echter wat trophies wilt halen moet je wel actief op zoek gaan ernaar. Ik ben een beetje "blind" begonnen omdat ik de guide niet zo goed snapte kwestie collectibles. Dus ik kom nu een aantal manuscripts, thermossen en signs die je moet lezen tekort. Gelukkig kun je alle episodes opnieuw spelen (soort van chapter select dus). Alleen is er geen optie om te zien welke collectibles je al hebt, je ziet alleen het aantal. Wel verschijnen de thermossen die je hebt niet meer als je een episode opnieuw speelt. De rest moet je actief een guide voor volgen (thermos, manuscripts, signs lezen, tv shows volgen, radiostation luisteren, verborgen kisten met loot vinden...). Ik heb episode 5 en 6 wel volledig met een guide gedaan, dus heb er nu dus in het slechtste geval 4 episodes opnieuw te spelen. Dan zijn er nog wat episode gebonden trophies dat ik moet doen. Eens dat gedaan is, wacht er nog een playthrough op Nightmare difficulty en zijn er nog een deel manuscripts te verzamelen enkel op die moeilijkheid.
Het verhaal zelf is wat van de pot gerukt, maar tis een horror/action adventure game dus ja. De stem (persoon) van Max Payne zit ook in de game en is zalig om nog eens te horen! Verder heb ik ontdekt dat in de game "Control" (ooit eens gekregen via PS+) er heel wat referenties in zitten van het AW universum. Dus ik denk er wel aan om Control te spelen in de nabije toekomst. Maar waarschijnlijk speel ik eerst nog AWII en daarna dan Control.

Alan Wake Remastered is echt wel een aanrader om te spelen al was het maar gewoon om het verhaal te ervaren.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1703
NTGSruler wrote: 04 Jan 2024 19:50 Eindelijk door Alan Wake Remastered geraakt. Ik weet wel niet zo goed wat ik er moet van denken en van neerschrijven hier. De game speelt super goed, de episodes zijn fantastisch gedaan, maar de collectibles verpesten het leuke gevoel een beetje. Das nogal persoonlijk natuurlijk aangezien je niet verplicht bent collectibles te zoeken en verzamelen als je de game speelt. Als je echter wat trophies wilt halen moet je wel actief op zoek gaan ernaar. Ik ben een beetje "blind" begonnen omdat ik de guide niet zo goed snapte kwestie collectibles. Dus ik kom nu een aantal manuscripts, thermossen en signs die je moet lezen tekort. Gelukkig kun je alle episodes opnieuw spelen (soort van chapter select dus). Alleen is er geen optie om te zien welke collectibles je al hebt, je ziet alleen het aantal. Wel verschijnen de thermossen die je hebt niet meer als je een episode opnieuw speelt. De rest moet je actief een guide voor volgen (thermos, manuscripts, signs lezen, tv shows volgen, radiostation luisteren, verborgen kisten met loot vinden...). Ik heb episode 5 en 6 wel volledig met een guide gedaan, dus heb er nu dus in het slechtste geval 4 episodes opnieuw te spelen. Dan zijn er nog wat episode gebonden trophies dat ik moet doen. Eens dat gedaan is, wacht er nog een playthrough op Nightmare difficulty en zijn er nog een deel manuscripts te verzamelen enkel op die moeilijkheid.
Het verhaal zelf is wat van de pot gerukt, maar tis een horror/action adventure game dus ja. De stem (persoon) van Max Payne zit ook in de game en is zalig om nog eens te horen! Verder heb ik ontdekt dat in de game "Control" (ooit eens gekregen via PS+) er heel wat referenties in zitten van het AW universum. Dus ik denk er wel aan om Control te spelen in de nabije toekomst. Maar waarschijnlijk speel ik eerst nog AWII en daarna dan Control.

Alan Wake Remastered is echt wel een aanrader om te spelen al was het maar gewoon om het verhaal te ervaren.
Het verhaal leek recht uit de geest van Stephen King te komen vond ik :p Je had enkel nog Bright Falls naar Castle Rock moeten veranderen en het was compleet geweest. Ik ben ook bijna klaar met AC rogue waardoor ik hierna mezelf kan focussen op Spiderman 2 zodat ik daarna aan alan wake 2 kan beginnen.
Geen idee of je het weet, maar Control en Alan Wake spelen zich dan ook in hetzelfde universum af! Ik durf bijna ook te zeggen dat referenties wat zwak uitgedrukt is in Control.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1704
Ik las dat er "referenties" waren in Control van Alan Wake. Blijkbaar is het dus méér dan maar wat easter eggs? Geen spoilers aub, Control is een game die ik ook al véél te lang heb laten liggen. Ik focus momenteel eerst op Alan Wake Remastered. Daarna zien we wel :D Anders begin ik mezelf weer druk op te leggen om bepaalde games te spelen :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1706
NTGSruler wrote: 04 Jan 2024 21:33 Ik las dat er "referenties" waren in Control van Alan Wake. Blijkbaar is het dus méér dan maar wat easter eggs? Geen spoilers aub, Control is een game die ik ook al véél te lang heb laten liggen. Ik focus momenteel eerst op Alan Wake Remastered. Daarna zien we wel :D Anders begin ik mezelf weer druk op te leggen om bepaalde games te spelen :P
Ik heb wel gehoord dat Alan Wake 2 begint met het feit dat Alan en Jesse hun brief naar Hogwarts krijgen, dat Alan de blauwe pil kiest ipv de rode en ze op het einde de ring in het vuur kunnen smijten :shhhh:
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

1708
zenmaster wrote: 05 Jan 2024 11:56 :lol:

Nanomachines ook nog ergens. :p
En Alan moet blijkbaar ook een héél stuk wandelen, deel van de gameplay :lol:

@Sanity: tof dat je zegt dat het één van de betere games is die je afgelopen jaren hebt gespeeld! Al is het blijkbaar wel beetje hit en miss. Sommigen vinden het héél goed, maar anderen vinden het maar niks. Das bij véél zaken zo, maar bij games komt dat niet zo vaak voor denk ik dan. Je vindt een game leuk of niet. :)
Image