Re: PlayStation 4

2
Sinds de laatste update is de download snelheid van de ps4 echt heel sloom :o als ik 2 GB moet downloaden duurt dat al iets van 4 uur :( zijn er hier meer mensen die hier last hebben? (Ik heb op internet rondgekeken en er zijn wel wat meer mensen die hier last van hebben.)
Image

Re: PlayStation 4

3
minermb wrote:Sinds de laatste update is de download snelheid van de ps4 echt heel sloom :o als ik 2 GB moet downloaden duurt dat al iets van 4 uur :( zijn er hier meer mensen die hier last hebben? (Ik heb op internet rondgekeken en er zijn wel wat meer mensen die hier last van hebben.)
Zou ik is eens moeten uittesten maar wat ik wel heb gemerkt is dat de interface veel trager is en soms blijft alles zelf hangen bij mij. :think:
Image

Re: PlayStation 4

6
't Is verschrikkelijk met dat downloaden. Op de PS3 is het ten eerste al niet meer te doen (toch niet voor mij) qua traagheid maar nu gaat dat bij de PS4 ook steeds meer bergaf. Wel wat jammer want dat vond ik net 1 van de leukste dingen van de PS4, het feit dat downloaden zo geen pain in the ass meer was.
Image

Re: PlayStation 4

8
Elexus wrote:'t Is verschrikkelijk met dat downloaden. Op de PS3 is het ten eerste al niet meer te doen (toch niet voor mij) qua traagheid maar nu gaat dat bij de PS4 ook steeds meer bergaf. Wel wat jammer want dat vond ik net 1 van de leukste dingen van de PS4, het feit dat downloaden zo geen pain in the ass meer was.
Traag? Bij mij gaat het downloaden steeds sneller op PS4; het langste dat ik heb moeten wachten is 15 min. denk ik.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 4

10
NTGSruler wrote:Zal wel aan ons internet liggen dan ! :P
Misschien, voor te downloaden versteek ik wel effe telkens de internetkabel van onze digitale TV naar onze PS4, en dan gaat het opeens 1000x sneller :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 4

11
dividedx11 wrote:
NTGSruler wrote:Zal wel aan ons internet liggen dan ! :P
Misschien, voor te downloaden versteek ik wel effe telkens de internetkabel van onze digitale TV naar onze PS4, en dan gaat het opeens 1000x sneller :p
Zowiezo zijn het ook wel grotere bestanden op de PS4 als je games gaat downloaden.
Image

Re: PlayStation 4

13
Elexus wrote:Ja mijn internet is wel vrij bagger dus daar kan het ook aan liggen. Maar toch, het voelt alsof het vroeger toch een stuk sneller ging. :O
Of het lijkt gewoon zo :p Maar een snelle internetverbinding doet veel, graag zou ik ook een hogere hebben.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 4

14
Vroeger was de snelheid van het internet echt beter. Volgens mij heb ik nu een snelheid van minder dan 1 MB/s en dat is zelfs bedraad. :O Vroeger was dat meestal gewoon iets van 3 MB/s :( Op steam daarentegen heb ik meestal een snelheid van 5 MB/s.
Image

Re: PlayStation 4

15
minermb wrote:Vroeger was de snelheid van het internet echt beter. Volgens mij heb ik nu een snelheid van minder dan 1 MB/s en dat is zelfs bedraad. :O Vroeger was dat meestal gewoon iets van 3 MB/s :( Op steam daarentegen heb ik meestal een snelheid van 5 MB/s.
5MB/s????????????????? Dat is dodelijk man :O 50 MB/s is al ongezond...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron