Re: PlayStation 4

754
ShAmPi wrote:Hmmm trekt op geen zak die nieuwe store op pc... ^^
ik denk stiekem dat jij pessimistisch bent omdat je dacht dat een nieuwe feature was dat je een pintje (of 35) online kon bestellen, gratis aan huis geleverd...

Re: PlayStation 4

755
NTGSruler wrote:Dat van die add-ons vond ik net handig..
Is er geen algemene tab voor add-ons zoals op PS4?
Er is onderaan de homepagina een blok voor 'extra's' en als je daarop klikt krijg je een pagina met 'Add-ons per game' met daarop 8 games. Er is een link met 'Meer weergeven' onder deze games die zowaar 4 extra games toont voor het geweldige totaal van 12 games :q:

Ik wilde zelf weten welke DLC er precies was voor Nioh 2 maar vanaf de pagina van de game kan je enkel de verschillende edities vinden, maar niks over welke DLC/season pass er precies is. Dat stond vroeger onder een kopje 'Add ons' op de pagina van de game.
Image

Re: PlayStation 4

756
Toch raar dat Sony met de komst van de PS5 de drang voelt om zaken te gaan veranderen.
Wat is er nu eigenlijk veranderd met die party chat? Buiten dat het ingewikkelder is geworden?
Ze hebben de feedback begrepen en zullen er weer aan gaan werken heb ik gelezen.

Die webstore trekt op géén hol. Waarom??

Oké, stilstaan is achteruit gaan. Dat begrijp ik.
Maar veranderen om maar te veranderen is ook niets.
Image

Re: PlayStation 4

758
FGras wrote:Is die firmware 8.0 al veilig om te downloaden?
Jep... Lijkt erop dat de problemen met de vriendenlijst en party's iets aan de serverkant was dat ze moesten oplossen of sneller maken :)
Image

Re: PlayStation 4

759
Kolm wrote:
FGras wrote:Is die firmware 8.0 al veilig om te downloaden?
Jep... Lijkt erop dat de problemen met de vriendenlijst en party's iets aan de serverkant was dat ze moesten oplossen of sneller maken :)
Top! Dan zal ik hem even binnen halen :)

Re: PlayStation 4

760
Ik heb een mail gehad met mijn zeer mager 2020 overzicht. Aangezien ik toch meer dab 10 uren heb gespeeld krijg ik een dynamisch thema cado en dat ziet er goed uit mooi wit-grijs met rustige deun

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

761
Misschien een domme vraag, maar kan je 4K Blu-ray afspelen met een Pro (dus een fysieke disc, geen streaming)? Volgens Bol wel, volgens een verkoper in Media Markt niet? Heb al even opgezocht en vind het niet echt duidelijk, streaming zoals YouTube normaal wel, maar discs? Indien wel compatibel is dit dan effectief 4K/60 of een upscaling?
Image

Re: PlayStation 4

762
RoyVdW wrote:Misschien een domme vraag, maar kan je 4K Blu-ray afspelen met een Pro (dus een fysieke disc, geen streaming)? Volgens Bol wel, volgens een verkoper in Media Markt niet? Heb al even opgezocht en vind het niet echt duidelijk, streaming zoals YouTube normaal wel, maar discs? Indien wel compatibel is dit dan effectief 4K/60 of een upscaling?
Blu-ray films niet als ik dit zo lees:
https://nl.hardware.info/nieuws/49264/s ... ray-speler

Wel 4K films via Netflix.

Bij games vermoed ik dat die ook wel in 4K zijn gezien een groot deel van de game eerst op de PS4 zelf geïnstalleerd wordt.

Re: PlayStation 4

763
Bedankt voor uw antwoord. In een andere bron las ik trouwens dat games niet in 4K zijn maar worden geüpgraded. Toch zeker niet fysieke games want die zijn op gewone BD drager. Streamingdiensten die het dus aanbieden wel en als Sony dit dan ook ondersteund zoals Netflix. Toch wel een vrij complex gegeven?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

764
Bij games heeft het weinig te maken met wat er op de blu-ray staat maar met het beeld dat berekend wordt om te tonen op het scherm. Maar geen idee of er op dit moment veel games zijn die echt 4K zijn en niet gewoon een upscale doen na de berekening van het beeld.

Zelfde overigens voor 4k blu-ray films, heel vaak is het een upscale van bv 2K beelden.
Image