Wall of Fame/Shame

1
Je hebt het vast wel eens meegemaakt, een game die zo goed is dat je echt wordt weggeblazen. Uiteraard is er ook die andere uiterste, games die het daglicht nooit hadden mogen zien. Bij dezen daarom een topic om even helemaal los te gaan.

Laat in een reactie achter waarom volgens jouw een bepaalde game op de Wall of Fame of op de Wall of Shame moet. Het mag uiteraard van elk platform zijn dus ga bij jezelf goed na welke games je echt konden bekoren en welke games je trauma's hebben gegeven. Ik zal proberen een lijstje bij te houden zodat we een mooi overzicht krijgen.

Voor mijzelf heb ik twee games gekozen. Ik heb Rollercoaster Tycoon gekozen omdat het een prachtige en simpele game waar ik honderden uren aan heb verknald, heerlijk. En ik heb gekozen Turning Point: Fall of Liberty. Een waar gedrocht met enkel een goed concept.

Wall of Fame
- Rollercoaster Tycoon (1)
- Mass Effect 3 (1)

Wall of Shame
- Turning Point: Fall of Liberty (1)
- Just Cause (1)
Last edited by billie91 on 19 Mar 2015 12:00, edited 3 times in total.
Image

Re: Wall of Fame/Shame

2
Shame
- Just Cause: Hoewel er vol lof over gedaan werd en als baanbrekend ervaren werd, kreeg ik er vooral nachtmerries van destijds. Ik haatte de controls, ik haatte het feit dat je ellenlange tochten moest maken om iets of iemand tegen te komen en ik haatte de graphics.
Ook meteen de reden waarom ik nog altijd geen van de vervolgen heb aangedurft omdat ik er nog altijd een degout van heb als ik eraan terugdenk :p
Destijds in huis gehaald bij de release, aantal uur gespeeld en onmiddellijk weer verkocht.

Fame
- Mass effect 3: Leren kennen door PS+ en het was meteen liefde op het eerste zicht. Eerder eigenlijk nooit aan gedacht dit soort game aan te schaffen, maar ik heb er menig uren aan versleten. Erna ook meteen de andere delen aangeschaft en gespeeld.
Image
cron