Re: PlayStation 3

31
NTGSruler wrote:Denk dat het gros van de spelers ondertussen is overgeschakeld op PS4. Het zal wat rustiger zijn kwestie berichten als ik mijn PS3 opstart :D
behalve dan die snotgasten die er niet tegen konden dat je ze online ALWEER inmaakte...

Re: PlayStation 3

34
:P Geen idee als ik Top Spin 4 nog liggen heb. Ook zo'n game waarvan ik twee trophies van platinum ben. Maar een toernooi winnen is mij nooit gelukt :cry: Al die online spelers hadden allemaal een veel betere speler als mij..
Image

Re: PlayStation 3

35
NTGSruler wrote::P Geen idee als ik Top Spin 4 nog liggen heb. Ook zo'n game waarvan ik twee trophies van platinum ben. Maar een toernooi winnen is mij nooit gelukt :cry: Al die online spelers hadden allemaal een veel betere speler als mij..
Ik denk dat als je dat nu zou doen, de kans groot is dat je elkaar tegenkomt ipv randoms. Heel misschien een paar keer proberen, maar dan kan je wel afspreken met elkaar wat je doet :p
Image

Re: PlayStation 3

36
@Kolm: het is te proberen. Maar Top Spin 4 is zo'n game met een hardcore fanbase met enkele spelers die nog altijd dagelijks deze game spelen. Vergelijk het met Battlefield Bad Company. Daar heb je ook zo'n hardcore fanbase.

Zou eerst eens moeten kijken als de game nog heb. Ten tweede in een toernooi weet ik niet als je alle 4 de ronden tegen dezelfde speler uitkomt. Ik denk dat je dan alweer met dummies moet gaan werken. Stel dat ik de eerste wedstrijd win, is Gamefreak uitgeschakeld op dat toernooi. Geen idee als hij dan nog in de tweede ronde kan geraken ...
Image

Re: PlayStation 3

38
Mja ik had het ooit eens opgezocht en het was blijkbaar te boosten. Maar inderdaad met dummies enzo. Kzou het eens moeten opzoeken.

Top Spin 4 was wel een hele leuke game destijds. Erg van genoten en 1 van de betere tennisgames die er zijn als dat je ding is. Ben niet zeker maar het feit dat de servers nog online zijn zegt wel veel..

edit: servers zijn offline sinds 2018... Geen zin dus om hier nog voor te gaan. 1 April 2020 heeft de laatste de platinum behaald, maar online trophies waren al behaald in 2015/2016...
Image

Re: PlayStation 3

41
NTGSruler wrote:Ja de game is natuurlijk wel al van leeftijd. Maar er zo een verbod moeten komen op servers die sluiten. Ofwel verplicht trophies die poppen bij sluiten servers :D
Haha, de laatste optie vind ik wel een goeie :P Altijd gewoon de singleplayer uitspelen van games en binnen een enkele jaren volgt de platinum vanzelf wel :D

Re: PlayStation 3

44
fsterchele23 wrote:Dus als ik dan games koop met enkel mp trophies en 1 trophy ervan haal, zou ik dan binnen x jaar een nest plats krijgen voor niks
Image


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Zie het als een lange termijn investering. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu