PlayStation TV

1
Nu de PlayStation tv al voor een kleine 50 euro te vinden is in de winkel (wow nog minder dan een game :O ), zal het misschien veel mensen beginnen interesseren.

Maar wat vinden jullie de meerwaarde om een playstation tv te bezitten? Zou je het zelf kopen?
Image
Ik ben heel benieuwd naar de reacties, want ik heb eigenlijk nooit veel aandacht gegeven aan de PlayStation TV.
Image

Re: playstation tv

4
Ja de helft dus. Raar, ze zullen zo hopen dat ze er meer verkocht krijgen. Denk dat veel mensen er de meerwaarde niet van inzien dus hij mag nog zo goedkoop zijn als het nutteloos aanzien wordt blijft het liggen.
Image

Re: playstation tv

5
RoyVdW wrote:Ja de helft dus. Raar, ze zullen zo hopen dat ze er meer verkocht krijgen. Denk dat veel mensen er de meerwaarde niet van inzien dus hij mag nog zo goedkoop zijn als het nutteloos aanzien wordt blijft het liggen.
Ja idd. Daarom mijn interesse naar argumenten van mensen die het wel willen hebben. Misschien zie ik een handige feature over het hoofd ofzo :p
Image

Re: PlayStation TV

6
Het ligt natuurlijk volledig aan de persoonlijke situatie. Als uw PS4 in de woonkamer staat waar geregeld anderen de tv willen gebruiken, dan kan het heel handig zijn om uw PS4-games gewoon verder te spelen op een andere tv. Ook de mogelijkheid om Vita-games af te spelen (natuurlijk niet allemaal), kan handig zijn.

Re: playstation tv

7
Versta het nut niet goed. Je speelt met uw PS4 op een TV bv. op uw slaapkamer. Je gaat koken en kunt dus in de living verder doen op die TV? Werkt dit ook als de PS4 afstaat dan? De opslagdata wordt dus via een cloud geteleporteerd? Technologie kan rare dingen doen. Lijkt wel interessant, maar game toch altijd op één TV. Moet nog eens nalezen wat de mogelijkheden zijn.

@Met0t0; Kan je dan niet gwn uw PS4 ineens aansluiten aan die andere TV die weinig gebruikt wordt dan?
Image

Re: playstation tv

9
RoyVdW wrote:Versta het nut niet goed. Je speelt met uw PS4 op een TV bv. op uw slaapkamer. Je gaat koken en kunt dus in de living verder doen op die TV? Werkt dit ook als de PS4 afstaat dan? De opslagdata wordt dus via een cloud geteleporteerd? Technologie kan rare dingen doen. Lijkt wel interessant, maar game toch altijd op één TV. Moet nog eens nalezen wat de mogelijkheden zijn.

@Met0t0; Kan je dan niet gwn uw PS4 ineens aansluiten aan die andere TV die weinig gebruikt wordt dan?
De ps4 moet aanstaan. Die streamt gewoon alles door via een internetverbinding. Dus het is alsof je een lange HDMIkabel van de ps4 naar de andere tv in het huis doet. Maar dan in de vorm van een ps tv :)
Image

Re: playstation tv

10
RoyVdW wrote:Versta het nut niet goed. Je speelt met uw PS4 op een TV bv. op uw slaapkamer. Je gaat koken en kunt dus in de living verder doen op die TV? Werkt dit ook als de PS4 afstaat dan? De opslagdata wordt dus via een cloud geteleporteerd? Technologie kan rare dingen doen. Lijkt wel interessant, maar game toch altijd op één TV. Moet nog eens nalezen wat de mogelijkheden zijn.

@Met0t0; Kan je dan niet gwn uw PS4 ineens aansluiten aan die andere TV die weinig gebruikt wordt dan?
De PS4 moet natuurlijk aanstaan, hij geeft via het netwerk de data door naar de PS TV, die gewoon de beelden op het scherm brengt.

En ja, dat is natuurlijk ook een optie :p

Re: PlayStation TV

11
1. Dure HDMI kabel dan. Zo begrijp ik het beter. Maar mijn Monster Gold kabel kostte ook €50 die kan 4K doorgeven en is een 1.4 voor 3D.
2. Bij ons zal dat dan niet lukken want dat vraagt veel geheugen van de internetverbinding en de kwaliteit zal ondermaats zijn.

Denk dat veel mensen dit een overbodig extraatje vinden en er het praktisch nut nog niet goed van inzien zoals ik.
Image

Re: PlayStation TV

12
met0t0 wrote:Het ligt natuurlijk volledig aan de persoonlijke situatie. Als uw PS4 in de woonkamer staat waar geregeld anderen de tv willen gebruiken, dan kan het heel handig zijn om uw PS4-games gewoon verder te spelen op een andere tv. Ook de mogelijkheid om Vita-games af te spelen (natuurlijk niet allemaal), kan handig zijn.
Vindek onzin.
PS4 verhuizen kost veel minder dan 50,- € :D
Image

Re: PlayStation TV

13
RoyVdW wrote:1. Dure HDMI kabel dan. Zo begrijp ik het beter. Maar mijn Monster Gold kabel kostte ook €50 die kan 4K doorgeven en is een 1.4 voor 3D.
2. Bij ons zal dat dan niet lukken want dat vraagt veel geheugen van de internetverbinding en de kwaliteit zal ondermaats zijn.

Denk dat veel mensen dit een overbodig extraatje vinden en er het praktisch nut nog niet goed van inzien zoals ik.
Mijn 5 euro HDMI kabel is ook 1.4 en kan ook 3D en 4K doorgeven net als 90% van alle HDMI kabels. :D

Re: PlayStation TV

14
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:1. Dure HDMI kabel dan. Zo begrijp ik het beter. Maar mijn Monster Gold kabel kostte ook €50 die kan 4K doorgeven en is een 1.4 voor 3D.
2. Bij ons zal dat dan niet lukken want dat vraagt veel geheugen van de internetverbinding en de kwaliteit zal ondermaats zijn.

Denk dat veel mensen dit een overbodig extraatje vinden en er het praktisch nut nog niet goed van inzien zoals ik.
Mijn 5 euro HDMI kabel is ook 1.4 en kan ook 3D en 4K doorgeven net als 90% van alle HDMI kabels. :D
Ja ok
Mijn 9,99 € kabel kan dit ook
Maar mijn 80€ (die ik wel belange niet zoveel betaald heb :p) kabel geeft toch gigantisch veel verschil in kwaliteit van beeld en geluid...
Image

Re: PlayStation TV

15
@Shampi; Idd dacht ik ook :lol:

@Gozer; Kwaliteit zal sowieso minder zijn en ik heb levenslange garantie. Bij VandenBorre zeiden ze toch dat die de beste waren, maar idd je kan altijd goedkoper. En dat klopt niet want het merendeel van de kabels ondersteund toch geen 3D en al zeker geen 4K. Ruisdoorlating en zuurstofafsluiting zijn ook eigenschappen waarmee Monster rekening houdt ofzo staat op die verpakking.
Image