Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

35
Sniper_at_w0rk wrote:
dividedx11 wrote:
BozeGozerXrd wrote:- Gratis online multiplayer
- Disc backwards compatibility voor PSX en PS2
En nog wat meer wishful thinking: voeg bij die PS2 backwards compatibility ook nog es trophies :p
More remasters incoming :P
Geen remasters, gewoon de games kunnen spelen in originele kwaliteit (beetje opgepoetst) en trophies.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

36
dividedx11 wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:
dividedx11 wrote:En nog wat meer wishful thinking: voeg bij die PS2 backwards compatibility ook nog es trophies :p
More remasters incoming :P
Geen remasters, gewoon de games kunnen spelen in originele kwaliteit (beetje opgepoetst) en trophies.
Trophies toevoegen betekent wel inzet van de ontwikkelaars, zonder dat zij daar iets aan zullen verdienen. Dus het blijft een droomsituatie vrees ik :p
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

38
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Trophies toevoegen betekent wel inzet van de ontwikkelaars, zonder dat zij daar iets aan zullen verdienen. Dus het blijft een droomsituatie vrees ik : p
Jammer genoeg wel. Zou wel cool zijn om PS2 games van trophies te voorzien : P
Indeed, ooit verscheen es een artikel op IGN dat SOny iets had gepatenteerd zodat ze zeer makkelijk trophies kunnen toevoegen aan PS1 en PS2 games, I'm still dreaming... :cool: :| :( :cry:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

40
Ook wat ik denk. Maar PS2 is te oud. PS3 moet compatibel worden. Dat vond ik vroeger een troef dat Sony had die backwards. Helaas moet alles verkopen. Oude PS3 games voorzien van trophies vooraleer dat werd ingevoerd. 4K ondersteuning en games in 4K3D graphics. In principe is The Order niet spectaculair en die balken verpesten het zicht en de ondertiteling was bijna onleesbaar klein.

Dus:
- 4K ondersteuning
- BC voor PS3 (of zelfs 2 en One)
- Launch PS3 games trophy support geven
- Af-/aanmelden vrienden weergeven
- Echte-naam functie verwijderen
- Aanpassingsmogelijkheid SEN ID
- Betere en meer full retail game aanbod op PS+
- Online gamen gratis maken zoals vroeger of goedkoper maken (desnoods schaffen ze dat PS+ af en geven ze ook geen maandelijks games meer)
- Lichtbar op controller duidelijke functie geven of deze weglaten bij nieuwe productie want stoort soms in donkere ruimte
- PS4 stiller maken wat ventilator betreft
-...
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

42
dividedx11 wrote:Geen maandelijkese games meer? Met de meeste dingen die je opsomt ben ik toch niet akkoord hoor :p 50/50 ongeveer
Ja, als het terug zoals vroeger wordt hé gratis. Of niet verplichten en dan wel goede games geven. Ja de rest moet niet, maar zou mooi zijn dus ja versta die 50/50 wel want het gaat er niet om met wat je akkoord vindt. Die veranderingen zouden gwn mogen in't algemeen is voor iedereen beter :)
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

44
Weet niet wat veel is maar ja soms hoor ik hem toch goed. Vooral bij The Order een paar keer bij het laden. Mss omdat dit een zware game is van 50GB en veel rekenkracht vereist. PS3 en 4 is zowat gelijk qua volume denk ik. Heb wel een skin sticker op PS4 plakken. Zou die over luchtgaatjes zitten? Normaal niet want anders zou dat een dom ontwerpfout zijn. Heb hem in een kast staan. Kan voldoende lucht aan want staat open, maar wordt snel warm die ruimte denk ik.
Image