Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

81
Maxidomino wrote:Ik zou mijn geboortedatum uit mijn PSN-ID willen wegdoen. Dat was inderdaad zo'n domme beslissing als 13-jarige omdat 'maxidomino' waar niks achter stond al genomen was.
Vooral omdat bij het wijzigen van je wachtwoord je geboortedatum ook gevraagd wordt... 2 factor authentication zou voor zo'n gevallen erg welkom zijn zodat die personen dat kunnen inschakelen voor wachtwoord wijzigen... Al heb ik het vage vermoeden dat je ingestelde geboortedatum in dit geval niet overeenkomt met je echte omdat je anders geen masteraccount had :p

Zelf zou ik graag andere/extra zoek/filteropties zien in de bibliotheek ofwel folders zodat ik zelf kan sorteren. Wil ik een game downloaden die ik een tijd geleden gekocht heb, kan ik hem vaak sneller in de store opzoeken en van daar downen dan via de bibliotheek terwijl de store toch nog heel wat extra kliks vereist voor je wat hebt.

En ik vind het nog steeds belachelijk dat je geen trophies kan bekijken als je niet aangemeld bent of geen internet hebt (niet dat het hier nog een probleem is maar vroeger bij mijn ouders moest ik kabeltjes omsteken omdat ik te tam was een switch te kopen). Dat ze gewoon een offline/online modus maken zoals op ps3. Er is ondertussen wel al een appear offline modus voor als iemand je wat veel te vertellen heeft...

Bij het bekijken van trophies van een vriend zou het ook leuk zijn als die niet onmiddellijk met die van mij vergeleken worden of dat ik de optie heb om enkel die van mijn vriend te zien of op zijn volgorde van behalen. Nu moet ik vaak eerst langs al mijn trophies om dan aan de trophies van een vriend te komen indien het een game is die ik niet heb gespeeld. Indien ik de game wel heb gespeeld moet ik maar herinneren in welke volgorde ik mijn games ongeveer speelde zodat ik de game in mijn lijst kan vinden om zo dan zijn trophies te kunnen vinden...
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

84
ShAmPi wrote:Ik wil zien hoe lang geleden mijn vrienden laatst aangemald waren zoals bij ps3
Of gaat dat al?
Gaat inderdaad niet en de PS3 geeft enkel de tijd aan van laatst aangemeld op PS3...

@Ligeiro: Voor de vita heeft dat ooit gewerkt op ps3 maar dat was plots weg en nu is het vaak zo dat mensen zonder tijdsaanduiding die helemaal onderaan de lijst staan, gewoon laatst online waren op de vita. PS4 lijkt geen invloed te hebben op de tijd die wel/niet wordt weergegeven op de PS3. Ik zou vermoeden dat dat gewoon een kwestie is van extra data meegeven via het netwerk als de PS3 de friendlist ophaalt... Zou vreemd zijn als de PS3 dat zelf zou zitten bij te houden lijkt me, maar je weet nooit natuurlijk...
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

86
RoyVdW wrote:Ook wat ik denk. Maar PS2 is te oud. PS3 moet compatibel worden. Dat vond ik vroeger een troef dat Sony had die backwards. Helaas moet alles verkopen. Oude PS3 games voorzien van trophies vooraleer dat werd ingevoerd. 4K ondersteuning en games in 4K3D graphics. In principe is The Order niet spectaculair en die balken verpesten het zicht en de ondertiteling was bijna onleesbaar klein.

Dus:
- 4K ondersteuning
- BC voor PS3 (of zelfs 2 en One)
- Launch PS3 games trophy support geven
- Af-/aanmelden vrienden weergeven
- Echte-naam functie verwijderen
- Aanpassingsmogelijkheid SEN ID
- Betere en meer full retail game aanbod op PS+
- Online gamen gratis maken zoals vroeger of goedkoper maken (desnoods schaffen ze dat PS+ af en geven ze ook geen maandelijks games meer)
- Lichtbar op controller duidelijke functie geven of deze weglaten bij nieuwe productie want stoort soms in donkere ruimte
- PS4 stiller maken wat ventilator betreft
-...
Mijn mening van een jaar geleden. Die 4K zal al werkelijkheid worden. Maar hoe zit het met de rest.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

87
Maxidomino wrote:Ik zou mijn geboortedatum uit mijn PSN-ID willen wegdoen. Dat was inderdaad zo'n domme beslissing als 13-jarige omdat 'maxidomino' waar niks achter stond al genomen was.
Mijn dirty mind legde even de connectie met het 'LekkerAnusje' van ShAmPi en dacht nog "Die arme jongen!". :silly:

Maar mijn naïeve mind heeft mij destijds Test_lizard laten invoeren met de gedachte dat ik dat nog wel zou aanpassen. Niet dus. Overigens begrijp ik nu wel waarom, het telkens veranderen van een nickname zou tot grote verwarring kunnen leiden. Daarom doen we het in principe op het forum ook niet tenzij je een zeer zwaarwegende reden kunt aanvoeren. Persoonlijk vind ik het al vervelend als iemand z'n avatar aanpast. ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

88
Sora_Lizard wrote:
Maxidomino wrote:Ik zou mijn geboortedatum uit mijn PSN-ID willen wegdoen. Dat was inderdaad zo'n domme beslissing als 13-jarige omdat 'maxidomino' waar niks achter stond al genomen was.
Mijn dirty mind legde even de connectie met het 'LekkerAnusje' van ShAmPi en dacht nog "Die arme jongen!". :silly:

Maar mijn naïeve mind heeft mij destijds Test_lizard laten invoeren met de gedachte dat ik dat nog wel zou aanpassen. Niet dus. Overigens begrijp ik nu wel waarom, het telkens veranderen van een nickname zou tot grote verwarring kunnen leiden. Daarom doen we het in principe op het forum ook niet tenzij je een zeer zwaarwegende reden kunt aanvoeren. Persoonlijk vind ik het al vervelend als iemand z'n avatar aanpast. ^^
Dit hahaha :lol: Moet dan altijd een uur zitten denken van "ken ik die persoon nu of niet" (op het forum nu niet echt maar eens je aan grotere fora begint...)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

89
Sora_Lizard wrote:
Maxidomino wrote:Ik zou mijn geboortedatum uit mijn PSN-ID willen wegdoen. Dat was inderdaad zo'n domme beslissing als 13-jarige omdat 'maxidomino' waar niks achter stond al genomen was.
Mijn dirty mind legde even de connectie met het 'LekkerAnusje' van ShAmPi en dacht nog "Die arme jongen!". :silly:

Maar mijn naïeve mind heeft mij destijds Test_lizard laten invoeren met de gedachte dat ik dat nog wel zou aanpassen. Niet dus. Overigens begrijp ik nu wel waarom, het telkens veranderen van een nickname zou tot grote verwarring kunnen leiden. Daarom doen we het in principe op het forum ook niet tenzij je een zeer zwaarwegende reden kunt aanvoeren. Persoonlijk vind ik het al vervelend als iemand z'n avatar aanpast. ^^


doe ik net elke maand :idea:
cron