E3 discussie

1
Hier kunnen we discussiëren over de zotste aankondigingen en gameplay van vandaag.

Microsoft - 18u30
EA - 22u00
Ubisoft - 00u00
Sony - 03u00


Holy Shit, Xbox One krijgt backwards compatibility. xbox 360 games gratis op xbox one gebruiken. Ja lap, sony heeft verloren. :lol:
Last edited by Maxidomino on 15 Jun 2015 21:33, edited 2 times in total.
Image

Re: E3 discussie

2
Maxidomino wrote:Holy Shit, Xbox One krijgt backwards compatibility. xbox 360 games gratis op xbox one gebruiken. Ja lap, sony heeft verloren. :lol:
Dat is wel een ongelofelijk goede functie :O

Oei, de persconferenties zijn nu bezig? Echt geen tijd om te kijken :(

Re: E3 discussie

5
BozeGozerXrd wrote:Xbox/PC krijgt een Elite controller die je helemaal zelf kunt aanpassen. Lijkt me een erg gaaf ding, maar gezien de prijs van de normale Xbone controller lijkt dit me helemaal een dure grap(100+euro??).
Ziet er beetje uit als een scuff controller. En cool, mods op pc kunnen nu ook op pc gebruikt worden voor fallout. Nondeju sony, hoe gaat ge dit allemaal verslaan.
Image
Image

Re: E3 discussie

6
Maxidomino wrote:
BozeGozerXrd wrote:Xbox/PC krijgt een Elite controller die je helemaal zelf kunt aanpassen. Lijkt me een erg gaaf ding, maar gezien de prijs van de normale Xbone controller lijkt dit me helemaal een dure grap(100+euro??).
Ziet er beetje uit als een scuff controller. En cool, mods op pc kunnen nu ook op pc gebruikt worden voor fallout. Nondeju sony, hoe gaat ge dit allemaal verslaan.
Image
De manier van backwards comp. kan Sony ook doen. Door de digitale PS3 titels te herkennen en speelbaar te maken of je PS3 disc erin doen zo toegang krijgen tot de digitale PS4 versie. En Sony heeft waarschijnlijk The Last Guardian, dat is voor mij sowieso al een winnaar. :)

DIe Fallout mods kunnen ook op PS4, hij zei immers niet "exclusively to Xbox One". ;)

EDIT: Nu -de niet allang gelekte- Dark Souls 3. :p

Re: E3 discussie

8
Maxidomino wrote:Next up, the division. Ziet er slechter uit nu vind ik. Teveel actie. Ik vond bet net goed dat ge zo precies alleen waart op de wereld. Maar misschien is dat nog altijd maar er is precies meer actie nu.
Die actie hebben ze al eerder getoond in gameplay trailers. Vrij zinloze trailer dus, het ging alleen om de exclusieve Xbone beta.

Re: E3 discussie

9
BozeGozerXrd wrote:
Maxidomino wrote:Next up, the division. Ziet er slechter uit nu vind ik. Teveel actie. Ik vond bet net goed dat ge zo precies alleen waart op de wereld. Maar misschien is dat nog altijd maar er is precies meer actie nu.
Die actie hebben ze al eerder getoond in gameplay trailers. Vrij zinloze trailer dus, het ging alleen om de exclusieve Xbone beta.
Microsoft zal wel weer big money gespendeerd hebben voor de exclusiviteit van de trailer. Straks tonen ze Assassin's Creed waarschijnlijk ook. Maar nu zijn het indies. Gelukkig is dat bij Sony toch altijd beter.

Edit: al hier Gozer, tomb raider. Dat is iets voor u eh.
Image
Image

Re: E3 discussie

11
BozeGozerXrd wrote:Tomb Raider wel, deze interactieve film achtige QTE platforming niet.
Indeed. Vond het maar zwak. Die 10 seconden op het einde van de presentatie waren veel beter. Dan zag je wat mogelijke puzzels. En hah de game verschijnt op dezelfde dag als Fallout. Komt nie goed.
Image
Image

Re: E3 discussie

12
Maxidomino wrote:
BozeGozerXrd wrote:Tomb Raider wel, deze interactieve film achtige QTE platforming niet.
Indeed. Vond het maar zwak. Die 10 seconden op het einde van de presentatie waren veel beter. Dan zag je wat mogelijke puzzels. En hah de game verschijnt op dezelfde dag als Fallout. Komt nie goed. :)
Ik koop ze toch allebei niet(op de lanceer dag). :D

Nu staat er een of andere zwerver op het podium. :|

Re: E3 discussie

14
Maxidomino wrote:Zwerver? Die gast met zijn VR? Dat ziet er awesome uit. Hoe dat ze dat hebben gefilmd, weet ik toch niet.
De VR of bedoel je HoloLens? Die zwerver was die dat VR/HL Minecraft gedoe aankondigde. Dat Hololens stuk was gewoon Augmented Reality. 3D game over de video heen geprojecteerd.

Re: E3 discussie

15
BozeGozerXrd wrote:
Maxidomino wrote:Zwerver? Die gast met zijn VR? Dat ziet er awesome uit. Hoe dat ze dat hebben gefilmd, weet ik toch niet.
De VR of bedoel je HoloLens? Die zwerver was die dat VR/HL Minecraft gedoe aankondigde. Dat Hololens stuk was gewoon Augmented Reality. 3D game over de video heen geprojecteerd.
Ja ik vind het gewoon zot dat ze iets kunnen filmen dat er niet is. Het zelf zien door zo'n hololens of Oculus of whatever is één ding, maar het op camera vastleggen en uitzenden is wel cool gedaan. :P
Image