Re: E3 discussie

106
Maxidomino wrote:
RoyVdW wrote:Ja, net zoals de PSP zal deze snel in de vergetelheid vallen dank ik. Handhelds zijn gwn niet Sony's ding en ook niet die van mij :cool:
Die BC van de 360 moet ook op PS4 kunnen met games van den drei.

En ja Maxidomino dat is mijn poll dan. Die kan je nu al maken trouwens, maak maar een verwijzing naar mij dan ;)
Staat in de lijst met voorstellen. Zal er ooit opkomen als poll of debat. Polls zijn trouwens wekelijks en debatten maandelijks. :)

OT: De enige reden waarom PSP zo'n succes was, is omdat je hem zo gemakkelijk kon jailbreaken.
Image
Onzin, de PSP had succes omdat er in/vanuit Japan vele top games en remakes/remasters van oude klassiekers voor uit kwamen. En in Japan houden ze van handhelds en RPG's. De Vita had dat in het begin niet en nu komen al die games ook op smartphones uit dus is er in Japan een veel minder groot publiek voor de Vita. En zelfs in Europa kreeg de PSP exclusieve games van top reeksen als MGS en GTA. Dat heeft de Vita nooit gehad.

Re: E3 discussie

108
Ben ik nu echt de enigste in de wereld die Borderlands heeft zien opduiken in een montage met upcoming games? :D
Op 1u40m11s ongeveer
https://www.youtube.com/watch?v=CFy3L1E ... &t=1h40m9s
Ik weet dat Borderlands 3 confirmed is maar wel vreemd dat er niets wordt over gezegd en dat dit ineens in een random montage zit :p

Edit
RoyVdW wrote:Die BC van de 360 moet ook op PS4 kunnen met games van den drei.
Ik vind het echt sterk wat Microsoft voor elkaar heeft gekregen, maar natuurlijk zijn er nog niet veel games compatibel. Momenteel zijn het kleinere games die minder intensief zijn voor het systeem.
Aangezien ze in principe een virtuele 360 op de One draaien denk ik niet dat intensieve games zoals bijvoorbeeld GTA5 ooit via de emulator te spelen zullen zijn :p

Wat betreft PS3 games op PS4, Sony heeft ondertussen al laten weten dat ze het niet gaan doen, wat mij ook niet verbaast, de PS3 was krachtig dankzij de Cell processor, maar deze is te ingewikkeld denk ik om te emuleren op een PS4.
Vergeet niet dat er nog steeds geen PS3 of 360 emulators voor pc bestaan.
Last edited by Sniper_at_w0rk on 18 Jun 2015 11:38, edited 1 time in total.
Image