Re: E3 discussie

50
Gamefreak wrote:maar met de xbox one.... moet je je 360 disc enkel de eerste keer instoppen of gewoon altijd, ik las iets van een digitale kopie ofzo :silly:
Ik vermoed altijd, want anders kun je gewoon eenmaal een disc van een ander lenen om daarna altijd de game gratis te kunnen spelen. Je moet inderdaad een digitale versie naar de One downloaden.

Re: E3 discussie

51
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:maar met de xbox one.... moet je je 360 disc enkel de eerste keer instoppen of gewoon altijd, ik las iets van een digitale kopie ofzo :silly:
Ik vermoed altijd, want anders kun je gewoon eenmaal een disc van een ander lenen om daarna altijd de game gratis te kunnen spelen. Je moet inderdaad een digitale versie naar de One downloaden.
ik vermoed het ook, je zei iets van een lijst met de games die beschikbaar zijn, waar heb je die gevonden ?

Re: E3 discussie

52
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:maar met de xbox one.... moet je je 360 disc enkel de eerste keer instoppen of gewoon altijd, ik las iets van een digitale kopie ofzo :silly:
Ik vermoed altijd, want anders kun je gewoon eenmaal een disc van een ander lenen om daarna altijd de game gratis te kunnen spelen. Je moet inderdaad een digitale versie naar de One downloaden.
ik vermoed het ook, je zei iets van een lijst met de games die beschikbaar zijn, waar heb je die gevonden ?
Ik weet niet of er al een lijst openbaar is, maar dat zal wel spoedig komen, want Xbox Preview leden kunnen er binnenkort al mee aan de slag.

Re: E3 discussie

54
Twitch died juist voor dat star wars ging beginnen :cry: geen enkele stream ging nog dan naar ign gegaan maar daar lukte het ook niet. gelukkige nog iets gevonden op youtube waarop er geen frans commentaar werd gegeven :P
Uiteindelijk wel grootste deel van de gameplay gezien :cool:
Image

Re: E3 discussie

55
Toon8 wrote:Twitch died juist voor dat star wars ging beginnen :cry: geen enkele stream ging nog dan naar ign gegaan maar daar lukte het ook niet. gelukkige nog iets gevonden op youtube waarop er geen frans commentaar werd gegeven :P
Uiteindelijk wel grootste deel van de gameplay gezien :cool:
Dan heb je niks gemist. :p Het enige interessante was de gameplay. En dat was wel erg gaaf. Nu nog een jaar wachten, want in juni 2016 zullen de bugs er wel uit zijn hoop ik. :)

Re: E3 discussie

56
Toon8 wrote:Twitch died juist voor dat star wars ging beginnen :cry: geen enkele stream ging nog dan naar ign gegaan maar daar lukte het ook niet. gelukkige nog iets gevonden op youtube waarop er geen frans commentaar werd gegeven :P
Uiteindelijk wel grootste deel van de gameplay gezien :cool:
Elke trailer staat direct ook al op youtube