Re: E3 discussie

91
BozeGozerXrd wrote:Xbox/PC krijgt een Elite controller die je helemaal zelf kunt aanpassen. Lijkt me een erg gaaf ding, maar gezien de prijs van de normale Xbone controller lijkt dit me helemaal een dure grap(100+euro??).
100+, inmiddels kunnen we er 150 euro van maken. Zo duur wordt de nieuwe Xbox One controller. :silly:

Re: E3 discussie

94
BozeGozerXrd wrote:
Elexus wrote:I was not impressed ;_;
Door niets van alle conferenties? :?
Dat niet, maar Sony... kweetni, had er meer van verwacht. Al die remakes en reboots zijn leuk voor de mensen die de games vroeger hebben gespeeld maar voor mij... meh.

Het was een goede show, daar niet van, maar zeker niet superdupergeweldig imo. :O
Image

Re: E3 discussie

95
De aangenaamste verrassing van de sony show vond ik Horizon, deze zal ik samen met for honor van ubisoft nauwgezet opvolgen :smug:
Uncharted zag er weer vet uit, zoals altijd en ook ben ik wat meer geïnteresseerd geraakt in no man sky :cool:
Image

Re: E3 discussie

96
Sony had een geweldige presentatie, ook al zijn The Last Guardian, Final Fantasy en Shenmue mijn ding niet. Tijdens die voorstelling van FF7 had ik wel in die zaal willen zitten, iedereen werd daar echt zot. Horizon ziet er interessant uit en heeft naar goede gewoonte van guerrilla weer prachtige graphics. Ze hebben voor mij te weinig indies getoond en ik had ook iets van MGS verwacht. No Man's Sky word ik zo zo beu. De game ziet er leuk uit, maar elke keer wordt hetzelfde getoond. Deze keer wist de man zelfs niet wat hij moest zeggen. ''O kijk een vis. Oei nu sta ik in het water.'' Sony moet stoppen met die game te tonen tot ze een releasedate kunnen geven. Daarna kwam Star Wars. Eerst hun tijd verprutst aan Disney Infinity. En dan nieuwe gameplay van Battlefront. Die game ziet er uit als een film. Hopelijk verloopt de gameplay vlot. En dan natuurlijk nieuwe gameplay van Uncharted waar ik steevast ging van kwijlen.
Image

Re: E3 discussie

97
sony persconferentie was ok, grootste teleurstelling vond ik dreams. Zullen wel zien wat het wordt, maar enthousiast ben ik (nog) niet. Disney infinity hadden ze beter weggelaten en until dawn getoond.

Meest hyped voor de nieuwe Southpark game, als het aan de titel ligt wordt het een topper.
The fractured but whole.
Image

Re: E3 discussie

98
Elexus wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Elexus wrote:I was not impressed ;_;
Door niets van alle conferenties? :?
Dat niet, maar Sony... kweetni, had er meer van verwacht. Al die remakes en reboots zijn leuk voor de mensen die de games vroeger hebben gespeeld maar voor mij... meh.

Het was een goede show, daar niet van, maar zeker niet superdupergeweldig imo. :O
Ik vond het ook niet bijzonder, mede dankzij dat meer dan de helft al gelekt was. Sony heeft wel stukken betere en verrassendere conferenties gehad.

Omdat Sony je graag wil laten betalen voor PS4 games die je al eens op PS3 gekocht hebt:
Heavy Rain & Beyond: Two Souls komen officieel naar PS4. Digitaal kun je ze los kopen, fysiek komt er alleen een bundel.
http://blog.eu.playstation.com/2015/06/ ... ng-to-ps4/

Re: E3 discussie

99
Die graphics zijn niet meer normaal. Hoe gaat PS7 er wel niet uitzien? Beangstigend echt...

Die HR en Beyond bundel is goed voor degene die ze gemist hebben op PS3. Voor de rest mogen die remasters ophouden, God of War III komt er ook nog aan.
Image

Re: E3 discussie

100
RoyVdW wrote:Die graphics zijn niet meer normaal. Hoe gaat PS7 er wel niet uitzien? Beangstigend echt...

Die HR en Beyond bundel is goed voor degene die ze gemist hebben op PS3. Voor de rest mogen die remasters ophouden, God of War III komt er ook nog aan.
Jij geeft mij een geweldig idee voor een debat in de toekomst. "Zullen games ooit fotorealistisch zijn?" :)
Image

Re: E3 discussie

101
Ben zelf eerlijk gezegd niet onder de indruk. Ik snap niet wat The Last Guardian zo aantrekkelijk maakt? Respect voor de mensen die er wild van lopen, mij zegt het echt volledig niets. Ieder zijn meug natuurlijk :p Beetje ontgoocheld ook over The Division, het ziet er allemaal net wat minder uit dan de trailer van vorig jaar. Voor de rest is er nu eens niets bij wat mij nu doet verlangen. Ja mss die nieuwe Hitman game, maar das nu ook niet direct een systemseller denk ik. Weer niets over de Vita? Duidelijk dus nu dat Sony die volledig links laat liggen. Maar dat was al langer bekend.
Image

Re: E3 discussie

102
Ja, net zoals de PSP zal deze snel in de vergetelheid vallen dank ik. Handhelds zijn gwn niet Sony's ding en ook niet die van mij :cool:
Die BC van de 360 moet ook op PS4 kunnen met games van den drei.

En ja Maxidomino dat is mijn poll dan. Die kan je nu al maken trouwens, maak maar een verwijzing naar mij dan ;)
Image

Re: E3 discussie

103
Nintendo heeft ook niet veel getoond(maar die komen meestal in de uren en dagen erna ook nog wel met wat verrassingen).
Square Enix heeft een nieuwe Nier aangekondigd die samen met Platinum Games wordt gemaakt! Misschien wel mijn nr.1 aankondiging van de E3! Wat doen ze daar bij Platinum Games niet? Scalebound voor XB1, Transformers: Devastation voor Activision, Nier samen met Square Enix en ook al Star Fox Zero samen met Nintendo. :O

Re: E3 discussie

104
RoyVdW wrote:Ja, net zoals de PSP zal deze snel in de vergetelheid vallen dank ik. Handhelds zijn gwn niet Sony's ding en ook niet die van mij :cool:
Die BC van de 360 moet ook op PS4 kunnen met games van den drei.

En ja Maxidomino dat is mijn poll dan. Die kan je nu al maken trouwens, maak maar een verwijzing naar mij dan ;)
De PSP was -en is- wel veel populairder dan de Vita, voornamelijk in Japan. De PSP verkocht pakweg 10x meer dan de Vita in totaal.

Re: E3 discussie

105
RoyVdW wrote:Ja, net zoals de PSP zal deze snel in de vergetelheid vallen dank ik. Handhelds zijn gwn niet Sony's ding en ook niet die van mij :cool:
Die BC van de 360 moet ook op PS4 kunnen met games van den drei.

En ja Maxidomino dat is mijn poll dan. Die kan je nu al maken trouwens, maak maar een verwijzing naar mij dan ;)
Staat in de lijst met voorstellen. Zal er ooit opkomen als poll of debat. Polls zijn trouwens wekelijks en debatten maandelijks.
Image


OT: De enige reden waarom PSP zo'n succes was, is omdat je hem zo gemakkelijk kon jailbreaken.
Image
Image