Wishlist voor 2015

1
Naar welke games die dit jaar nog verschijnen kijkt iedereen naar uit? Aangezien ik niet alle tijd of geld van de wereld heb, zal ik mijn lijstje in twee kolommen verdelen. Namelijk: games die ik zeker zal kopen en games die ik misschien zal kopen.

Games die ik met zekerheid koop:
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (CE al besteld)
- Uncharted The Nathan Drake Collection
- Fallout 4
- Star Wars Battlefront

Games die ik misschien zal kopen:
- Everybody's Gone to the Rapture
- Galak-Z
- Submerged
- Volume
- Until Dawn
- Rainbow Six Siege
- Assassin's Creed Syndicate
Image

Re: Wishlist voor 2015

2
Ik heb nog een enorme backlog aan PS4, PS3 en PS Vita games, dus ik ga mijn aankopen beperken voor de rest van dit jaar. Bovendien zijn er voor de rest van 2015 ook weinig titels die me aanspreken.

Games die ik met zekerheid koop:
- Star Wars: Battlefront (Ik kijk hier al ongelofelijk lang naar uit...)
- Assassin's Creed: Syndicate (Ik blijf het jammer vinden dat ze niet voor AC: Victory zijn gegaan...)

Games die ik misschien koop:
- Transformers: Devastation (Bij gebrek aan een nieuwe Transformers game van High Moon :'( )
Image

Re: Wishlist voor 2015

7
Alleen de Uncharted Nathan Drake Collection spreekt mij aan van de titels die nog uit moeten komen, dus zoals voor zovelen wordt het wat dat betreft ook voor mij rustig. Gezien de backlog die schommelt tussen de 40 en 45 nog te spelen games die in de collectie staan te wachten, denk ik echter niet dat ik me zal vervelen c.q. zonder games zal komen te zitten dit jaar... :D
Image

Re: Wishlist voor 2015

8
Ik ga zeker until Dawn kopen, maar voor de rest weet ik het nog niet. Ik kijk meestal pas echt goed naar games als ze uitkomen en weet wat anderen ervan vinden. Ik ga waarschijnlijk ook nog de Nathan drake collection, Tearaway en fallout 4 kopen. Maar ik zie het wel tegen die tijd dat ze uitkomen.
Image

Re: Wishlist voor 2015

9
Te zien hoeveel CE er komen en welke er hun eigenlijke 2015 release hebben, want de meeste staan nu gepland voor 2016. Ook moet ik rekening houden met games die nu nog in 2015 in lagere prijs zullen komen.

Games die ik met zekerheid koop:
Uncharted: The Nathan Drake Collection Special Edition

Games die ik misschien zal kopen:
Mad Max
Onechanbara Z II Chaos
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wishlist voor 2015

10
Op dit moment is er voor dit jaar maar één game die ik zeker koop: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Daarnaast zou ik ook nog graag Tearaway Unfolded en Star Wars Battlefront kopen, maar daar ga ik naar alle waarschijnlijkheid toch geen tijd voor hebben :(
cron