Re: Welke games ga je deze maand kopen?

258
coolgamer wrote:
paveman wrote:
coolgamer wrote:Deze maand ga ik normaal enkel xenoverse chronicles 2 voor de switch kopen
En? Heb je m al gespeeld? Is het de moeite waard?
Heb nog geen tijd gehad. Nog te veel andere games te spelen
Dat geloof ik gelijk :D
Laat me zeker weten wat je ervan vindt, wanneer je er aan bent begonnen (en je dat wil doen ;))
Image

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

262
coolgamer wrote:In februari ga ik deze kopen:
The Seven Deadly Sins - Knights of Britannia
Kingdom Come: Deliverance
Sword Art Online: Fatal Bullet

En misschien:
Secret of Mana
Little Witch Academia: Chamber of Time
Damn die Kingdome Come ziet er goed uit. Als je hem gekocht hebt laat maar weten of het effectief zo goed is als het eruit ziet. :p
Image

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

266
Normaal ging ik in februari Little Witch Academia: Chamber of Time digitaal aanschaffen maar deze werd uitgesteld naar juni en Kingdom Come: Deliverance kopen maar toen ik las dat de game veel last had van bugs en gliches heb ik nog even gewacht. Nu er al enkele patches zijn uitgekomen zal in hem normaalgezien deze maand wel eens kopen.

In maart ga ik ook Attack on Titan 2 en Ni no Kuni II: Revenant Kingdom kopen.

Misschien ook nog a way out.
Image

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

270
Kolm wrote:Ni no kuni 2 alvast, daarnaast weet ik amper wat er juist uitkomt deze maand :saint:
tt isle of man, bravo team, frantics, scribblenauts showdown, devil may cry hd collection, pure farming, surviving mars, burnout paradise remaster, ac rogue remaster, attack on titan 2, titanquest, arizona sunshine, world of warriors, WWE2k18 wrestling, ni no kuni, a way out , far cry 5, mx vs atv all out, agony, space hulk-deathwing komen deze maand uit in dees volgorde (van wat er op de gm site te zien is :p
Image
cron