Re: Wishlist 2016

16
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Games die ik zeker wil hebben als ze goed zijn, maar waar ik een PS4 voor nodig heb(ik heb nog geen PS4)
Was dat niet hetzelfde probleem als ik had?
Nee, jouw probleem was dat je al voor 800 euro aan PS4 games had gekocht, maar niet een PS4 voor minder dan 400 euro.

Re: Wishlist 2016

20
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:wacht je misschien tot er een of andere rijke suikeroom van je de geest geeft en zijn testament hebt Gozer ? Moet je niet meer sparen :P
Waarvoor moet ik dan sparen? :think:
Voor een PS4 hoef ik niet te sparen, maar ik geef dat geld liever uit aan games voor de platformen die ik al heb. Ik heb er ook geen behoefte aan tot de PS4 games die ik wil uit zijn. En ik heb ook een behoorlijke backlog om nog doorheen te spelen.

Re: Wishlist 2016

21
Zeker:

Rise of the Tomb Raider
God of War IV

Misschien

Hellblade
Firewatch
Mirror's Edge Catalyst
TWD Michonne
Hitman
Horizon Zero Dawn
Quantic Dream Collection
TLoU Remastered
Tomb Raider DE

In bezit, maar nog beginnen

U4
Shadow of Mordor
AC Unity
AC Syndicate
GTAV
Last edited by RoyVdW on 21 Aug 2016 13:38, edited 7 times in total.
Image

Re: Wishlist 2016

22
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Games die ik zeker wil hebben als ze goed zijn, maar waar ik een PS4 voor nodig heb(ik heb nog geen PS4)
Was dat niet hetzelfde probleem als ik had?
Nee, jouw probleem was dat je al voor 800 euro aan PS4 games had gekocht, maar niet een PS4 voor minder dan 400 euro.
En nu heb ik alletwee en alle games in de edities die ik wou ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wishlist 2016

23
Erg veel games waar ik dit jaar naar uitkijk. Voor mij wordt 2016 alleszins een veel beter gamejaar dan 2015 (of weer niet voor de portemonnee :'))

Op release

- Gravity Rush Remastered
- Gravity Rush 2
- Horizon: Zero Dawn
- Ark: Survival Evolved
- Life is Strange

Misschien op release

- The Division
- Persona 5
- Dishonored 2
- Detroit

Niet op release

- Mass Effect: Andromeda
- Far Cry Primal
- Dying Light - Enhanced Edition
- Kingdom Hearts III
- No Man's Sky
Image

Re: Wishlist 2016

24
Er zijn er voor mij nog enkele bijgekomen:

The Walking Dead: Michonne
Life is Strange: Limited Edition
Resident Evil Origins Collection

en misschien:

This War of Mine
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wishlist 2016

25
Sinds E3 is mijn wishlist weer wat veranderd

Games die ik ga kopen:

Vampyr (naar deze kijk ik echt uit)
South park THE FRACTURED BUT WHOLE

games waar ik het nog niet helemaal zeker van weet

god of war
watch dogs 2
detroit: become human
horizon zero dawn
days gone
no man's sky
dreams
the last guardian
Image

Re: Wishlist 2016

26
Ik weet het allemaal even niet meer,
Ligt het aan mij of is dit een enorm mager jaartje wat betreft goede games?

Momenteel speel ik alleen nog een beetje hitman en tricky towers om me te vermaken en als ik even verder kijk in de toekomst van dit jaar dan komt er nou echt niet zoveel uit om te zeggen van ' whauw deze moet ik hebben '.

Ik denk daarom dat ik Skyrim Remasterd maar ga kopen in Oktober, ben ik gelijk ermee klaar en heb ik in me vrije tijd altijd wat te doen en hoef ik niet naar nieuwe games uit te kijken.

Misschien dit jaar
- No man Sky in de budgetbak

2017

Kijk ik eigenlijk alleen maar uit naar Mass Effect Andromea, daar heb ik wel zin in mede omdat ik ontzettend nieuwsschierig ben naar dit vervolg omdat er ook gewoon bijna niks naar buiten is gekomen kwa nieuws en video + screenshots,
het is enorm geheimzinnig, en dat trek me wel aan omdat ik mega fan ben van het eerste uur van de eerste 3 games.

Horizon Zero dawn heb ik een raar gevoel bij.
Prehistorisch maar met robot monsters.... ik kan ergens de link niet leggen of ben ik gewoon te realistisch?

Volgens mij ben ik een stervende gamer, steeds minder kan me boeien en ik krijg er ook steeds minder tijd voor.
Ik begin alvast maar met graven denk ik en dan mogen jullie tegen die tijd er bloemen op leggen :flow: :TT_TT:
Image

Re: Wishlist 2016

27
Colossus wrote:Ik weet het allemaal even niet meer,
Ligt het aan mij of is dit een enorm mager jaartje wat betreft goede games?

Momenteel speel ik alleen nog een beetje hitman en tricky towers om me te vermaken en als ik even verder kijk in de toekomst van dit jaar dan komt er nou echt niet zoveel uit om te zeggen van ' whauw deze moet ik hebben '.

Ik denk daarom dat ik Skyrim Remasterd maar ga kopen in Oktober, ben ik gelijk ermee klaar en heb ik in me vrije tijd altijd wat te doen en hoef ik niet naar nieuwe games uit te kijken.

Misschien dit jaar
- No man Sky in de budgetbak

2017

Kijk ik eigenlijk alleen maar uit naar Mass Effect Andromea, daar heb ik wel zin in mede omdat ik ontzettend nieuwsschierig ben naar dit vervolg omdat er ook gewoon bijna niks naar buiten is gekomen kwa nieuws en video + screenshots,
het is enorm geheimzinnig, en dat trek me wel aan omdat ik mega fan ben van het eerste uur van de eerste 3 games.

Horizon Zero dawn heb ik een raar gevoel bij.
Prehistorisch maar met robot monsters.... ik kan ergens de link niet leggen of ben ik gewoon te realistisch?

Volgens mij ben ik een stervende gamer, steeds minder kan me boeien en ik krijg er ook steeds minder tijd voor.
Ik begin alvast maar met graven denk ik en dan mogen jullie tegen die tijd er bloemen op leggen :flow: :TT_TT:
Ik deel volledig jouw mening dat het dit jaar een erg mager jaar is voor gamers. Dit jaar heb ik enkel Uncharted 4 gekocht. Wat No Man's Sky betreft ben ik blij dat ik die niet impuslief gepre-ordert heb. Komt er later wel bij als hij mooi afgeprijsd staat of eventueel met PS+. Dit jaar ga ik nog Battlefield 1 en Mafia 3 sowieso kopen. Rise of the Tomb Raider en South Park koop ik heel misschien ook. :)
Image

Re: Wishlist 2016

28
Wishlist voor dit jaar (2016, dus nog niet alles na 1 januari bijgerekend):

- Nintendo mini nes
- Rise of the Tomb Raider
- Pokémon Sun
- Dishonored 2
- Skyrim Special Edition
- Watch Dogs 2
- Gravity Rush 2

Ik denk dat dat het zowat gaat zijn. :)
Image

Re: Wishlist 2016

29
Wishlist voor wat ik dit jaar nog wil of ga kopen.

- Batman the teltale series
- Fifa 17
- Maffia 3
- Rise of the Tomb Raider
- Skylanders Imaginators
- Dragon Quest builders
- The last guardian
- Dragonball xenoverse 2
- World of Final Fantasy
- Styx - Shards of Darkness
- Titanfall 2
- Dishonored 2
- Watch Dogs 2
- Gravity rush 2
- Final Fantasy 15
- South Park the fractured but whole
Last edited by coolgamer on 29 Aug 2016 13:07, edited 3 times in total.
Image

Re: Wishlist 2016

30
Colossus wrote:Volgens mij ben ik een stervende gamer, steeds minder kan me boeien en ik krijg er ook steeds minder tijd voor.
Ik begin alvast maar met graven denk ik en dan mogen jullie tegen die tijd er bloemen op leggen :flow: :TT_TT:
Maar eerst moet toch nog The Last Guardian spelen? ;)
cron