Re: HD Remasters

16
billie91 wrote:Moet zeggen dat de heruitgaves zoals The Last of Us op de PS4 geen meerwaarde hebben ten opzicht van de versies op de PS3. Beter maken ze gewoon nieuwe games in plaats van goedkoop cashen met oude titels. Want wat zijn de meeste remasters nou echt? In plaats van 720p en 30 fps, nu 1080p en 60 fps en misschien iets betere graphics? Nou wauw mensen, wat een verbetering. :/ Ik zie het als uitmelkerij van een titel, maar ach, de fans kopen graag een game twee keer. Enkel een GTA V die ook daadwerkelijk nieuwe opties bood op de PS4 verdienen wat meer credits.
ik snap je volkomen Libbie euh Billie maar toen ik hoorde dat God of War 3 naar ps4 komt begon ik al te kwijlen, niet letterlijk ahum :q:

Re: HD Remasters

18
ShAmPi wrote:Zwitsers bedrijfken heeft Uncharted: Trilogy remastered in hun winkel gezet.
Nog geen officiele aankondiging
Ging er ooit van komen. Ideaal zo paar maanden voor U4. Zou ze graag herspelen, maar ik ga ze niet nog eens kopen :|
Image

Re: HD Remasters

19
ShAmPi wrote:Zwitsers bedrijfken heeft Uncharted: Trilogy remastered in hun winkel gezet.
Nog geen officiele aankondiging
Kheb het ook eens in quick news topic gezet, wist niet dat het hier al gepost werd ;)
Image

Re: HD Remasters

20
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:R&C mag nog eens geremastered worden. Voor de rest hoeven ze er geen meer te maken. Uitmelking en geldklopperij. Natuurlijk wel mooi voor degene die het nog niet gespeeld hebben.

Heb liever dat ze die oude PS3 games trophies geven zoals MotorStorm, Heavenly Sword, Grid of Resistance bv.
en Folklore, die ik net op de pijnbank aan het leggen ben.... of hij mij :q:
Folklore, was denk ik de tweede game die ik speelde op PS3. Vond het wel leuk dat ze die motion controls hadden ingebouwd van de controller.
Maar ik weet inderdaad niet of ik er op dit moment nog even veel plezier zou aan beleven :D

Mijn algemene mening over remasters is zowat dezelfde als een paar al hebben aangehaald; remaster van PS3 naar PS4 vind ik niet echt de moeite.
Het verschil tussen die consoles is veel minder dan toen ze van 2 naar 3 overschakelden.
Dus als er dan remasters komen, doe het dan ineens goed en ga voor de games van de PS2 of zelfs PSone.
Image

Re: HD Remasters

21
ShAmPi wrote:Zwitsers bedrijfken heeft Uncharted: Trilogy remastered in hun winkel gezet.
Nog geen officiele aankondiging
I knew it! Fake of niet, ik denk nog altijd dat er wel degelijk een HD-Trilogy aankomt. Zeker omdat Uncharted 4 nu toch uitgesteld werd.
Image

Re: HD Remasters

22
Maxidomino wrote:
ShAmPi wrote:Zwitsers bedrijfken heeft Uncharted: Trilogy remastered in hun winkel gezet.
Nog geen officiele aankondiging
I knew it! Fake of niet, ik denk nog altijd dat er wel degelijk een HD-Trilogy aankomt. Zeker omdat Uncharted 4 nu toch uitgesteld werd.
Cover is in elk geval fake, komt van deze site: http://www.jw85.co.uk/tag/uncharted

Ik weet niet of ik die zou kopen, heb UC 2 en 3 liggen en heb platinum op UC 1 en 2, dus ik heb het meeste van de games wel gezien ondertussen :p
Image

Re: HD Remasters

23
Sniper_at_w0rk wrote:
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:Ik wil alleen nog oude games zien die een remaster krijgen. Games van op PS3 van 720p naar 1080p en van 30 fps naar 60 fps laten gaan op PS4, is echt niet interessant genoeg. Of het moet al zijn dat er een grote vernieuwing in de gameplay zit, zoals de FPS-mode in GTA V.

Een game als Grim Fandango die een remake krijgt, dat vind ik wel interessant.
Ik kan volledig in jou mening komen. Wat ik wel nog tof zou vinden, maar wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat gebeuren is enkele PSP classics die in 1080p naar PS4 komen met trophy support.
Met een PSP emulator en een beest van een PC kan je die spelen in 1080p ;)
Weliswaar zonder trophy support en zonder verbeterde textures, maar toch al mooi ;)

Op mijn laptop lukt het redelijk, God of War Chains of Olympus draait aan 40fps op 1080p, maar het geluid werkt niet goed :p
Ik heb een PSP emu op de pc, die ik ook zal gebruiken voor mijn RETRO filmpjes. Het gaat me vooral om de trophy support :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: HD Remasters

24
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:Moet zeggen dat de heruitgaves zoals The Last of Us op de PS4 geen meerwaarde hebben ten opzicht van de versies op de PS3. Beter maken ze gewoon nieuwe games in plaats van goedkoop cashen met oude titels. Want wat zijn de meeste remasters nou echt? In plaats van 720p en 30 fps, nu 1080p en 60 fps en misschien iets betere graphics? Nou wauw mensen, wat een verbetering. :/ Ik zie het als uitmelkerij van een titel, maar ach, de fans kopen graag een game twee keer. Enkel een GTA V die ook daadwerkelijk nieuwe opties bood op de PS4 verdienen wat meer credits.
ik snap je volkomen Libbie euh Billie maar toen ik hoorde dat God of War 3 naar ps4 komt begon ik al te kwijlen, niet letterlijk ahum :q:
It's Billie god dammit, dont you forget it. ;)
Image

Re: HD Remasters

25
billie91 wrote:Moet zeggen dat de heruitgaves zoals The Last of Us op de PS4 geen meerwaarde hebben ten opzicht van de versies op de PS3. Beter maken ze gewoon nieuwe games in plaats van goedkoop cashen met oude titels. Want wat zijn de meeste remasters nou echt? In plaats van 720p en 30 fps, nu 1080p en 60 fps en misschien iets betere graphics? Nou wauw mensen, wat een verbetering. :/ Ik zie het als uitmelkerij van een titel, maar ach, de fans kopen graag een game twee keer. Enkel een GTA V die ook daadwerkelijk nieuwe opties bood op de PS4 verdienen wat meer credits.
In het geval van sommige games is het ook om de PS4 sales te boosten of tenminste de games ervan, ik heb dus niet de PS3 versie van The Last Of Us, maar dus wel de PS4, het verschil is miniem, maar voor iemand die moet kiezen tussen PS3 en PS4 was de keuze simpel.

Dus het heeft 2 kanten zo Remasters, vind ik.
Je hebt degenen die het herkopen en degenen die het voor de eerste keer kopen.
En dan heb je onder degenen die het herkopen nog degenen die het kopen voor de bijgevoegde zaken, degenen die het herkopen gewoon voor de graphics bij wijze van spreken en degenen die het kopen om de games te herspelen voor een of andere reden.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: HD Remasters

26
Captain Witwicky wrote:
In het geval van sommige games is het ook om de PS4 sales te boosten of tenminste de games ervan, ik heb dus niet de PS3 versie van The Last Of Us, maar dus wel de PS4, het verschil is miniem, maar voor iemand die moet kiezen tussen PS3 en PS4 was de keuze simpel.

Dus het heeft 2 kanten zo Remasters, vind ik.
Je hebt degenen die het herkopen en degenen die het voor de eerste keer kopen.
En dan heb je onder degenen die het herkopen nog degenen die het kopen voor de bijgevoegde zaken, degenen die het herkopen gewoon voor de graphics bij wijze van spreken en degenen die het kopen om de games te herspelen voor een of andere reden.
Kan ik mij in vinden. In het geval van Uncharted zoals hier het meeste wordt aangegeven zou het voor mij de eerste keer zijn dat ik de games speel buiten UC3 die we gratis gekregen hebben via PS+. Op zich is een remaster wel niet verkeerd als bijvoorbeeld alle DLC en content dat ooit voor de game(s) is uitgekomen bij zit.
Image

Re: HD Remasters

28
NTGSruler wrote:
Captain Witwicky wrote:
In het geval van sommige games is het ook om de PS4 sales te boosten of tenminste de games ervan, ik heb dus niet de PS3 versie van The Last Of Us, maar dus wel de PS4, het verschil is miniem, maar voor iemand die moet kiezen tussen PS3 en PS4 was de keuze simpel.

Dus het heeft 2 kanten zo Remasters, vind ik.
Je hebt degenen die het herkopen en degenen die het voor de eerste keer kopen.
En dan heb je onder degenen die het herkopen nog degenen die het kopen voor de bijgevoegde zaken, degenen die het herkopen gewoon voor de graphics bij wijze van spreken en degenen die het kopen om de games te herspelen voor een of andere reden.
Kan ik mij in vinden. In het geval van Uncharted zoals hier het meeste wordt aangegeven zou het voor mij de eerste keer zijn dat ik de games speel buiten UC3 die we gratis gekregen hebben via PS+. Op zich is een remaster wel niet verkeerd als bijvoorbeeld alle DLC en content dat ooit voor de game(s) is uitgekomen bij zit.
Je verwacht eigenlijk ook dat ze dat doen, niet? Tis raar, net als wat ik hieronder schrijf. We verwachten dat ze alle DLC toevoegen en hopen af en toe op iets nieuws, waardoor we voor onszelf de aankoop kunnen justifiëren.
Da_SoldierBE wrote:om 1 of andere reden hoop ik dat er bij uitgave god of war 3 weer een special edition zit maar denk van niet
Het zou me niet verbazen moesten ze dat doen, maar aan de andere kant zou het wel niet leuk zijn voor mensen die de game al hebben. Tis raar dat we net als hierboven het hopen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: HD Remasters

29
[quote="Captain Witwicky"]

Je verwacht eigenlijk ook dat ze dat doen, niet? Tis raar, net als wat ik hieronder schrijf. We verwachten dat ze alle DLC toevoegen en hopen af en toe op iets nieuws, waardoor we voor onszelf de aankoop kunnen justifiëren.

Verwacht jijzelf dit dan niet een beetje? Ik bedoel als je voor een 2e maal je geld gaat spenderen aan dezelfde game dan mag er wel iets nieuws bijzitten vind ik. Dit geld niet voor retro games. Uncharted enzo vind ik voorlopig nog niet in het rijtje thuis passen van retro games. Trouwens de meeste games die een HD remaster krijgen horen niet thuis in het retro genre. Ze zijn allemaal nog "te nieuw". Mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Image

Re: HD Remasters

30
NTGSruler wrote:
Captain Witwicky wrote:
Je verwacht eigenlijk ook dat ze dat doen, niet? Tis raar, net als wat ik hieronder schrijf. We verwachten dat ze alle DLC toevoegen en hopen af en toe op iets nieuws, waardoor we voor onszelf de aankoop kunnen justifiëren.

Verwacht jijzelf dit dan niet een beetje? Ik bedoel als je voor een 2e maal je geld gaat spenderen aan dezelfde game dan mag er wel iets nieuws bijzitten vind ik. Dit geld niet voor retro games. Uncharted enzo vind ik voorlopig nog niet in het rijtje thuis passen van retro games. Trouwens de meeste games die een HD remaster krijgen horen niet thuis in het retro genre. Ze zijn allemaal nog "te nieuw". Mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Dat is het juist, ik verwacht het ook. Tis zo'n concept dat we onszelf opleggen. Niets verplicht hun ertoe, maar ze doen het veel en nu beginnen we het te eisen :lol:
Zelfde met CEs, vroeger deden ze het niet, dan soms, nu altijd en eisen we het ook. Tis niet meer van, oh die game komt uit, neen tis, die game komt uit, ze zullen wel komen met een CE.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron