Re: Nintendo

32
Is dit dan ook de opvolger van de ds? Of komen ze toch nog met een ander rasechte handheld? Of blijft support voor de ds nog jaren door gaan zonder dat ze iets nieuw brengen?
Image

Re: Nintendo

33
Toon8 wrote:Is dit dan ook de opvolger van de ds? Of komen ze toch nog met een ander rasechte handheld? Of blijft support voor de ds nog jaren door gaan zonder dat ze iets nieuw brengen?
Ik denk dat dit juist komt omdat ze weten dat handhelds niet meer kunnen winnen van smartphones (in onze regio toch)

Re: Nintendo

34
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote:Is dit dan ook de opvolger van de ds? Of komen ze toch nog met een ander rasechte handheld? Of blijft support voor de ds nog jaren door gaan zonder dat ze iets nieuw brengen?
Ik denk dat dit juist komt omdat ze weten dat handhelds niet meer kunnen winnen van smartphones (in onze regio toch)
Toch zalig zo een hybride console. Dan kunnen ze zich volledig toespitsen de ontwikkeling van games voor een specifieke platform.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Image

Re: Nintendo

37
Maxidomino wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote:Is dit dan ook de opvolger van de ds? Of komen ze toch nog met een ander rasechte handheld? Of blijft support voor de ds nog jaren door gaan zonder dat ze iets nieuw brengen?
Ik denk dat dit juist komt omdat ze weten dat handhelds niet meer kunnen winnen van smartphones (in onze regio toch)
Toch zalig zo een hybride console. Dan kunnen ze zich volledig toespitsen de ontwikkeling van games voor een specifieke platform.
Waar gaat de nieuwe pokemon dan op uitkomen? Want die was altijd exclusive voor een handheld, niet?
Image

Re: Nintendo

38
Ik ben ook al een tijdje geïnteresseerd in de Wii U, maar het is er nog altijd niet van gekomen om hem eens te kopen. Misschien sla ik hem dan wel over en ga ik rechtstreeks naar deze, als hij de moeite blijkt te zijn :)

Re: Nintendo

42
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:
Gamefreak wrote:het einde nadert voor WiiU...

http://www.n1ntendo.nl/article/51129/1/ ... -deze-week
wat ze nu weer tegenspreken...
Het zou me niks verbazen als de productie toch binnenkort stop word gezet, hoewel de PS3 wel nog heel lang word ondersteunt terwijl de 4 er allang is...
En ach, het zou me un worst wezen. :nerd:

(Geen schrijffouten in mijn tekst toevallig Gamefreak? :P )
Er zijn van die hopeloze gevallen waar je geen taalkundige energie in moet steken... :P :smug: :P
Image

Re: Nintendo

43
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:
Gamefreak wrote:het einde nadert voor WiiU...

http://www.n1ntendo.nl/article/51129/1/ ... -deze-week
wat ze nu weer tegenspreken...
Het zou me niks verbazen als de productie toch binnenkort stop word gezet, hoewel de PS3 wel nog heel lang word ondersteunt terwijl de 4 er allang is...
En ach, het zou me un worst wezen. :nerd:

(Geen schrijffouten in mijn tekst toevallig Gamefreak? :P )
toch wel, het is wordt gezet.... foei foei....

Re: Nintendo

45
Nu misschien toch maar eens wat uitkijken voor leuke bundels. Ik twijfel al lang om er eentje te kopen, maar door tijdsgebrek nog niet gedaan omdat ik de games toch niet kan spelen :|