Re: Nintendo

107
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:mij ! mijn nickname is euh, euh... heb het ding al even niet meer opgezet. Zal het es opzoeken als ik het ergens onder het stof, spinnewebben en ander galgenaas terugvind !
Laat maar weten als je eens gekuist hebt, dan voeg ik je toe :idea:
is geen naam meer, maar een code niet ?
Zou gewoon je Nintendo Network ID moeten zijn
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Nintendo

109
Gamefreak wrote:ja sorry nog niet aan toe geweest, ik zal er 'eens' naar kijken...
Geen probleem joh, is ook niet zo belangrijk hoor. Is gewoon een beetje eenzaam in mijn vriendenlijst :lol:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Nintendo

110
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:ja sorry nog niet aan toe geweest, ik zal er 'eens' naar kijken...
Geen probleem joh, is ook niet zo belangrijk hoor. Is gewoon een beetje eenzaam in mijn vriendenlijst :lol:
ik moet hem eerst nog onder het stof, spinnenwebben en ander galgenaas terugvinden...

Re: Nintendo

111
Switch Oled gekocht met Fifa 23 voor de + dochter. Zou vandaag toekomen. Was in Sale in GM en nog een voucher erbij. Had gisteren met haar FIFA nog eens gespeeld en ze klaagde dat ze niet véél kon spelen :lol: Dan maar eens laten vallen bij mijn vrouw en verrassend genoeg ging ze redelijk snel akkoord. Is voor haar verjaardag, die pas in april is, maar ok wat ze nu krijgt weet ze dat ze niet meer krijgt in april dan.

Ben er zelf ook wel zéér benieuwd naar eigenlijk :D

Enige tips nog, bijvoorbeeld bij het aanmaken van een online account?
Image

Re: Nintendo

112
NTGSruler wrote: 31 Jan 2023 12:34 Enige tips nog, bijvoorbeeld bij het aanmaken van een online account?
Vóór het aanmaken raad ik aan om nog iets in bijberoep te gaan doen. :P

Maar proficiat met de nieuwe aanwinst! Gaan jullie nog veel plezier aan beleven.
Image

Re: Nintendo

113
zenmaster wrote: 31 Jan 2023 13:46
NTGSruler wrote: 31 Jan 2023 12:34 Enige tips nog, bijvoorbeeld bij het aanmaken van een online account?
Vóór het aanmaken raad ik aan om nog iets in bijberoep te gaan doen. :P

Maar proficiat met de nieuwe aanwinst! Gaan jullie nog veel plezier aan beleven.
Bedoel je dan voor het aantal beschikbare games te kunnen aanschaffen dat ik nog een bijberoep moet gaan doen? Dan kan ik ze wel niet spelen natuurlijk ^^

Het wordt HAAR Switch, dus ik vermoed dat ik daar niet teveel ga mogen gebruik van maken :lol:
Image

Re: Nintendo

114
Online account moet je niet teveel bij voorstellen, is totaal niet vergelijkbaar met PSN. Ik merk eigenlijk niet eens dat ik online account heb, heb 1 van de leden hier ooit als vriend toegevoegd op een enorm omslachtige manier en zie eigenlijk nooit of iemand online is, want het maakt op de Switch eigenlijk ook geen donder uit...
Zijn wel de nodige leuke games voor te krijgen. Voor de + dochter Animal Crossing, voor jullie allemaal Mario Kart, Super Mario Oddyssey etc. etc.
Ik vermaak me momenteel enorm met de nieuwe Mario + Rabbids, geniale game (net als z'n voorganger)
Image

Re: Nintendo

115
paveman wrote: 31 Jan 2023 16:37 Online account moet je niet teveel bij voorstellen, is totaal niet vergelijkbaar met PSN. Ik merk eigenlijk niet eens dat ik online account heb, heb 1 van de leden hier ooit als vriend toegevoegd op een enorm omslachtige manier en zie eigenlijk nooit of iemand online is, want het maakt op de Switch eigenlijk ook geen donder uit...
Zijn wel de nodige leuke games voor te krijgen. Voor de + dochter Animal Crossing, voor jullie allemaal Mario Kart, Super Mario Oddyssey etc. etc.
Ik vermaak me momenteel enorm met de nieuwe Mario + Rabbids, geniale game (net als z'n voorganger)
Wel de online account is denk ik wel nodig om games te kunnen kopen in de Store? Dus lijkt mij handig dat dit toch geactiveerd is voor haar.
En ik vermoed dat ze ook wel eens Fifa online zal willen proberen.

Verder is het wat jammer dat de Sims niet verkrijgbaar is op Switch, dat is haar andere go-to-game.

Persoonlijk heb ik interesse in Football Manager 2023 dat morgen trouwens uitkomt op PS5. Jammer dat deze niet op de Vita komt, want anders had ik hem zeker gekocht! Maar kan zijn dat ik die wel op PS5 koop. Een goed FM is al vééls te lang geleden.

Kwestie Switch ben ik persoonlijk ook wel enorm benieuwd naar de Mario games. Mijn gaming achtergrond is gewoon Nintendo met dan vooral de Gameboy destijds geweest. Alleen.. De Switch wordt van haar, dus ik vermoed dat ik daar niet teveel zal mogen op gamen ^^
Image

Re: Nintendo

116
Ik ben nog altijd aan het kiezen… :lol:

Heb inderdaad voor de dochter Animal Crossing gekocht bij Kerst, en ooit bij de aanschaf Just Dance, maar dat wordt niet meer veel gebruikt.
Voor mezelf ga ik denk ik voor de laatste twee of drie Zelda’s binnenkort, een leuke Mario game. En misschien Cult of the Lamb. Wou die voor PS4 (fysiek), maar de fysieke komt blijkbaar alleen naar PS5 en Switch.
Image

Re: Nintendo

117
zenmaster wrote: 31 Jan 2023 20:39 Ik ben nog altijd aan het kiezen… :lol:

Heb inderdaad voor de dochter Animal Crossing gekocht bij Kerst, en ooit bij de aanschaf Just Dance, maar dat wordt niet meer veel gebruikt.
Voor mezelf ga ik denk ik voor de laatste twee of drie Zelda’s binnenkort, een leuke Mario game. En misschien Cult of the Lamb. Wou die voor PS4 (fysiek), maar de fysieke komt blijkbaar alleen naar PS5 en Switch.
Een Zelda game heb ik ook altijd al eens willen proberen.... :?
Image

Re: Nintendo

118
Tijdens de opruiming van het huis van de grootouders die nu zijn verplaatst naar een WZC heeft mijn vader een Nintendo Game & Watch van Donkey Kong II gevonden uit 1983. Functioneel. Leuk wist niet dat dit bestond als voorloper van de Game Boy.

Als er iemand hier interesse in heeft laat maar weten. Staat op 2ehands met vraagprijs €150. Uiteraard bespreekbaar.

Sent from my EB2103 using Tapatalk



Image