Re: Nintendo

46
met0t0 wrote:Nu misschien toch maar eens wat uitkijken voor leuke bundels. Ik twijfel al lang om er eentje te kopen, maar door tijdsgebrek nog niet gedaan omdat ik de games toch niet kan spelen :|
beter laat dan nooit :idea:

Re: Nintendo

50
Ondertussen is er meer info over de Nintendo Switch: https://www.nintendo.be/nl/Nintendo-Swi ... 48779.html

Vooral de batterij valt mij op: 2,5 tot 6 uur, afhankelijk van welke game. Zelda bijvoorbeeld rond de 3 uur speeltijd. Echt veel is dat niet, maar het komt toch in de buurt van wat de Vita ook deed.

Ik vind het er allemaal wel leuk uitzien, eens creatief en goed dat ze het geprobeerd hebben. Maar echt warm loop ik er toch niet voor.

Re: Nintendo

51
met0t0 wrote:Ondertussen is er meer info over de Nintendo Switch: https://www.nintendo.be/nl/Nintendo-Swi ... 48779.html

Vooral de batterij valt mij op: 2,5 tot 6 uur, afhankelijk van welke game. Zelda bijvoorbeeld rond de 3 uur speeltijd. Echt veel is dat niet, maar het komt toch in de buurt van wat de Vita ook deed.

Ik vind het er allemaal wel leuk uitzien, eens creatief en goed dat ze het geprobeerd hebben. Maar echt warm loop ik er toch niet voor.
Ik heb gisteren de presentatie gekeken maar ook ik word niet helemaal warm.

Nogals een nieuwe Mario komt eraan, het ziet er allemaal maar magertjes uit, ze weten naar mijn idee niet zo goed meer met hem te verzinnen, en daarbij, deze had gelijk met de launch uit moeten komen! Niet pas eind dit jaar, hier maken ze denk al een fout want als je gelijk met een bundel komt met Mario dan gaat de Switch denk ik beter verkopen.

Zowiezo de launch games is erg mager, met alleen Zelda kom je er niet, maar volgens mij loopt niemand echt warm van de launch games, gelukkig volgt mariokart in de lente snel maar voorals nog lijk me dit allemaal maar magertjes worden.

En dan de prijs, het lijkt 299 euro te worden, maar ik heb ook al ergens 329 euro gezien ( even vergeten waar) en dan heb je niks, moet je nog game kopen en de uitbreidingen die je kan kopen staan al op bol.com en zijn ook niet mis kwa prijs.
Natuurlijk is een nieuwe PlayStation ook zo duur maar voor een tablet vind ik het nogal wat.

Dus ik weet niet of ik het ga halen, zeker om de prijs en magere line-up, uiteraad volgen er snel meer games dus wie weet koop ik volgend jaar wel een box met alles erin en game... maar dat weet ik nog niet. Groot voordeel is toch wel dat je lekker kwalitatief kan gamen zonder tv als het vrouwtje lekker een vrouwenserie aan het kijken is, gamen met een tablet is gewoon bagger en dit word nou de eerste tablet waar het wel lekker ga spelen denk ik.

Ik vraag me zowiezo af hoeveel mensen nog via de tv gaan gamen met de switch want lekker in bed of op de pot tijdens het ... lijk me toch wel ideaal :P
Image

Re: Nintendo

52
Mijn initieel enthousiasme is met die presentatie ook sterk gedaald. Wat een flutbatterij en magere launch line-up. Dan nog betalen online en 1 snes/nes game daarvoor krijgen in de plaats van een full PS Plus/Xbox line-up? En dan de prijs, bijna de waarde van PS4 op launch maar het ding kan er nog niet aan tippen.

Nee, voorlopig haal ik hem hier dan toch niet in huis. :p

Ze hadden zoveel kunnen doen met de Switch maar het lijkt mij op dit moment enkel een grote cashgrab te zijn.
Image

Re: Nintendo

53
330 € is toch wel veel te veel voor een console die zijn belangrijkste launch game niet eens kan spelen op 1080p maar moet upscalen. Zeker als je weet dat je voor 300 € al een console hebt die de vloer aanveegt met dit ding. Ze hebben 3 jaar langer gehad dan hun concurrenten en komen toch nog met iets dat hopeloos verouderd is. Nintendo is de apple van de console industrie, je betaalt veel voor de naam en nog veel meer voor accessoires.

Door de zwakke hardware weet je nu al dat third party support snel zal verdwijnen, dus kan je er weer alleen maar standaard nintendo reeksen spelen (wrm dan de prijs betalen van een console?). Zal nog moeten zien of skyrim er naar komt en hoe goed het zal draaien.

En online betalen voor het zwakste netwerk van alle consoles is toch ook geen pluspunt. Die gratis game die je per maand krijgt is maar tijdelijk in het begin zodat je het makkelijker zou slikken.
Image

Re: Nintendo

55
Tegen het einde van het jaar zullen we wel een goed beeld hebben van de toekomst voor het toestel. Als er dan al bijna geen nieuwe grote aankondigingen zijn en nog maar weinig games op verschenen zijn, zou het wel heel jammer zijn.

Re: Nintendo

56
met0t0 wrote:Tegen het einde van het jaar zullen we wel een goed beeld hebben van de toekomst voor het toestel. Als er dan al bijna geen nieuwe grote aankondigingen zijn en nog maar weinig games op verschenen zijn, zou het wel heel jammer zijn.
Bij mij ist van moeten :)
Als verzamelaar hoort het erbij.
En mijn madam speelt nu ook graag op de Wii U dusjah.
Image

Re: Nintendo

58
ShAmPi wrote:
met0t0 wrote:Tegen het einde van het jaar zullen we wel een goed beeld hebben van de toekomst voor het toestel. Als er dan al bijna geen nieuwe grote aankondigingen zijn en nog maar weinig games op verschenen zijn, zou het wel heel jammer zijn.
Bij mij ist van moeten :)
Als verzamelaar hoort het erbij.
En mijn madam speelt nu ook graag op de Wii U dusjah.
Ja ge kunt er natuurlijk veel plezier aan beleven, maar ik vind de console in het algemeen gewoon wat teleurstellend op basis van de specificaties. Maar ongetwijfeld zullen er wel leuke games op verschijnen en dan hebt ge hem toch in uw collectie :)

Re: Nintendo

59
Ik zie niet echt iets in de strategie die Nintendo nu heeft.

Ze hebben alle features van alle voorgaande Nintendo consoles in een apparaat gestopt. Hiermee kan de Switch alles een beetje, maar niks is perfect.
En dan durven ze ook nog eens een hogere prijs als de PS4 te vragen...

Bijzonder weer.