Re: Nintendo

62
billie91 wrote:Ik zie dat de Nintendo Switch al meer dan 5.4 miljoen keer over de toonbank is gegaan. Best knap als je bedenkt dat de Wii U in 5 jaar tijd maar ongeveer 14 miljoen keer is verkocht.
Het is dan ook een zeer fijn toestel met redelijk goeie exclusives ;)
Ik ben fan, heb nooit een Wii-u gehad en de Wii is hier ook vlug buiten gevlogen.
Gamecube staat nog op zolder *shame*
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Nintendo

63
Stany7 wrote:
billie91 wrote:Ik zie dat de Nintendo Switch al meer dan 5.4 miljoen keer over de toonbank is gegaan. Best knap als je bedenkt dat de Wii U in 5 jaar tijd maar ongeveer 14 miljoen keer is verkocht.
Het is dan ook een zeer fijn toestel met redelijk goeie exclusives ;)
Ik ben fan, heb nooit een Wii-u gehad en de Wii is hier ook vlug buiten gevlogen.
Gamecube staat nog op zolder *shame*
Ik moet zeggen dat mijn eerste indrukken ook erg positief zijn. Ik heb nog maar net een gekocht om met kids en vrienden mee te gamen, maar ben erg positief verrast over de kwaliteit van het toestel en het Switch-en :).
Mario + Rabbids Kingdom Battle heb ik puur en alleen gekocht door jouw positieve woorden hierover Stany! :lol:
Ik heb het zelf slechts 2 minuten gespeeld nog, dus weet nog niet of ik je hier dankbaar voor zal zijn ;)
Image

Re: Nintendo

64
Ondanks de Switch release heb ik mij een paar weken geleden een Wii U aangeschaft. De Switch leek mij nog teveel kinderziekten te hebben (die krassen op het scherm dankzij het dock bvb.) en even matige bouwkwaliteit als de 3DS. Zeer tevreden van die Wii U tot nu toe, alleen jammer dat de prijs van al de controllers die ik nodig heb waarschijnlijk hoger ligt dan die van de console. DLC verkopen via Amiibo's is ook nogal onnozel.

Nu kan ik eindelijk wel eens werk maken van de Zelda reeks die ik nooit gespeeld heb. De eerste op de lijst is Wind Waker HD. Wat is jullie favoriete Zelda game?

Re: Nintendo

65
Tjeefkeuh wrote:Ondanks de Switch release heb ik mij een paar weken geleden een Wii U aangeschaft. De Switch leek mij nog teveel kinderziekten te hebben (die krassen op het scherm dankzij het dock bvb.) en even matige bouwkwaliteit als de 3DS. Zeer tevreden van die Wii U tot nu toe, alleen jammer dat de prijs van al de controllers die ik nodig heb waarschijnlijk hoger ligt dan die van de console. DLC verkopen via Amiibo's is ook nogal onnozel.

Nu kan ik eindelijk wel eens werk maken van de Zelda reeks die ik nooit gespeeld heb. De eerste op de lijst is Wind Waker HD. Wat is jullie favoriete Zelda game?
Waar heb je uw wiiu gekocht? Toen de switch uitkwam had ik ook eens gekeken om ene nieuw te kopen maar vond nergens ene, toch niet bij de klassieke winkels. Of was die tweedehands?
Image

Re: Nintendo

66
Toon8 wrote: Waar heb je uw wiiu gekocht? Toen de switch uitkwam had ik ook eens gekeken om ene nieuw te kopen maar vond nergens ene, toch niet bij de klassieke winkels. Of was die tweedehands?
Tweedehands in zeer goede staat, met pro controller enz bij. Ze zijn zeer snel met de productie van de Wii U gestopt en hem uit de rekken beginnen halen ten voordele van de Switch, bijna een half jaar voor de release.

Re: Nintendo

67
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote: Waar heb je uw wiiu gekocht? Toen de switch uitkwam had ik ook eens gekeken om ene nieuw te kopen maar vond nergens ene, toch niet bij de klassieke winkels. Of was die tweedehands?
Tweedehands in zeer goede staat, met pro controller enz bij. Ze zijn zeer snel met de productie van de Wii U gestopt en hem uit de rekken beginnen halen ten voordele van de Switch, bijna een half jaar voor de release.
Zal dan die 2ehands sites eens in het oog moeten houden, maar dat gaat waarschijnlijk niets zijn :(
Image

Re: Nintendo

68
Toon8 wrote: Zal dan die 2ehands sites eens in het oog moeten houden, maar dat gaat waarschijnlijk niets zijn :(
Een tip: andere Benelux gameforums.
Ik heb mijn Wii U + Pro Controller + Wind Waker HD + Twilight Princess HD + Breath of the Wild + New Super Mario Bros U + Mario Kart 8 en meer gevonden voor alles samen 50 euro minder dan de prijs voor enkel een tweedehands Wii U bij de Game Mania.
Waarschijnlijk zijn er wel nog mensen die hem dumpen nu ze een Switch kopen, maar binnenkort stopt dat en zullen ze nog moeilijk te vinden zijn.

Re: Nintendo

69
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote: Zal dan die 2ehands sites eens in het oog moeten houden, maar dat gaat waarschijnlijk niets zijn :(
Een tip: andere Benelux gameforums.
Ik heb mijn Wii U + Pro Controller + Wind Waker HD + Twilight Princess HD + Breath of the Wild + New Super Mario Bros U + Mario Kart 8 en meer gevonden voor alles samen 50 euro minder dan de prijs voor enkel een tweedehands Wii U bij de Game Mania.
Waarschijnlijk zijn er wel nog mensen die hem dumpen nu ze een Switch kopen, maar binnenkort stopt dat en zullen ze nog moeilijk te vinden zijn.
Dus voor zo'n 100€ dan, best wel mooie prijs. Zou zelf ook niet meer willen geven dan dat.
Heb niet zoveel goesting om veel werk te steken in die zoektocht :P Misschien gewoon wachten tot de switch wat goedkoper wordt of een leuke 2ehands deal vind :D
Waarom blijven die nintendo consoles ook altijd zo lang zo duur ... Het zelfde met hun 2/3ds ook veel te duur voor wat het maar is.
Image

Re: Nintendo

70
Toon8 wrote: Dus voor zo'n 100€ dan, best wel mooie prijs. Zou zelf ook niet meer willen geven dan dat.
Heb niet zoveel goesting om veel werk te steken in die zoektocht :P Misschien gewoon wachten tot de switch wat goedkoper wordt of een leuke 2ehands deal vind :D
Waarom blijven die nintendo consoles ook altijd zo lang zo duur ... Het zelfde met hun 2/3ds ook veel te duur voor wat het maar is.
Ik vermoed artificiële schaarste gecreëerd door Nintendo zelf, gecombineerd met een veel groter aantal verzamelaars voor Nintendo consoles dan de concurrentie. Kijk maar naar die mini NES console voor het duidelijkste voorbeeld.
Een zoektocht was het trouwens niet echt, ik had dat aanbod na een kwartier al gevonden.
cron