Re: Nintendo

77
minermb wrote:Een nieuwe nintendo direct, vooral het einde is interessant :-"
Meh. Is niet echt mijn ding... Ik hoop dat ze snel een New Super Mario Bros aan zullen kondigen. Of anders heruitgave van de Wii/Wii U versie.
En trophy/achievement/???-ondersteuning natuurlijk!!
Image

Re: Nintendo

78
paveman wrote:
minermb wrote:Een nieuwe nintendo direct, vooral het einde is interessant :-"
Meh. Is niet echt mijn ding... Ik hoop dat ze snel een New Super Mario Bros aan zullen kondigen. Of anders heruitgave van de Wii/Wii U versie.
En trophy/achievement/???-ondersteuning natuurlijk!!


dat komt er volgens mij niet :L:

Re: Nintendo

79
paveman wrote:
minermb wrote:Een nieuwe nintendo direct, vooral het einde is interessant :-"
Meh. Is niet echt mijn ding... Ik hoop dat ze snel een New Super Mario Bros aan zullen kondigen. Of anders heruitgave van de Wii/Wii U versie.
En trophy/achievement/???-ondersteuning natuurlijk!!
Ik hoop vooral dat er weer zo'n singleplayer mode komt als op de wii, die vond ik echt leuk. Het is ook leuk Smash met vrienden te doen.
Image

Re: Nintendo

80
Mensen die hun switch friend codes willen uitwisselen? Ik vind het altijd leuk om te zien wat voor spellen andere mensen hebben :D

Vanavond is er weer een direct. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen :-"
Image

Re: Nintendo

81
minermb wrote:Mensen die hun switch friend codes willen uitwisselen? Ik vind het altijd leuk om te zien wat voor spellen andere mensen hebben :D

Vanavond is er weer een direct. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen :-"
ik zal je de mijne geven... als ik de Switch ooit nog es opzet....

Re: Nintendo

83
minermb wrote:Mensen die hun switch friend codes willen uitwisselen? Ik vind het altijd leuk om te zien wat voor spellen andere mensen hebben :D

Vanavond is er weer een direct. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen :-"
Geen idee hoe dat moet... mijn id is wel gelijk aan die op PSN/PXtR...
Ik moet zeggen dat bij ons thuis voornamelijk de kids erop spelen.

Alhoewel ik mezelf ook wel héél goed heb vermaakt met Mario + Rabbids en SM Odyssey

En binnenkort met New Super Mario Bros Wii U Deluxe!! :D :D
Geweldig dat ze die nu hebben aangekondigd! Ik hoopte al dat er vroeg of laat een NSMB op de Switch uit zou gaan komen!

Ik vind het overigens nog steeds onbegrijpelijk dat ze niet een soort trophy systeem op de Switch hebben... Al is het menusysteem van de Switch sowieso een ramp wat mij betreft...
Image

Re: Nintendo

84
Dat is net het speciale aan Nintendo: ze doen soms na lange tijd dingen die de concurrentie al lang heeft, ze doen die dan niet eens volledig of helemaal goed, maar iedereen lijkt toch blij te zijn dat er tenminste iets nieuws is :P Toch op het vlak van online enz. Dat ze nieuwe dingen proberen qua consoles vind ik wel altijd interessant :)

Re: Nintendo

87
minermb wrote:Je kunt elkaar toevoegen d.m.v. friend codes. Mijn vriend code is: 7080-3060-8747
Ik had jouw code niet bij de hand, maar heb vanmorgen ff foto van mijn vriend code gemaakt: SW-0065-7396-7029
Feel free to add me!
Image

Re: Nintendo

88
paveman wrote:
minermb wrote:Je kunt elkaar toevoegen d.m.v. friend codes. Mijn vriend code is: 7080-3060-8747
Ik had jouw code niet bij de hand, maar heb vanmorgen ff foto van mijn vriend code gemaakt: SW-0065-7396-7029
Feel free to add me!
Ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd ;)
Image

Re: Nintendo

89
minermb wrote:
paveman wrote:
minermb wrote:Je kunt elkaar toevoegen d.m.v. friend codes. Mijn vriend code is: 7080-3060-8747
Ik had jouw code niet bij de hand, maar heb vanmorgen ff foto van mijn vriend code gemaakt: SW-0065-7396-7029
Feel free to add me!
Ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd ;)
Top! Ik zal t van t weekend accepteren!
Image