Re: Nintendo

91
minermb wrote:Over twee weken komt super smash brothers Ultimate uit. Ik heb hem al besteld en kan niet wachten :D
Daar kan ik dan weer niet direct enthousiast van worden. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de enige keer dat ik een Smash Bros gespeeld heb (die op de Wii) ik vooral ook geen flauw idee had van wat ik moest doen.... :think: Wat maakt dit zo'n goede reeks?
Ik kijk zelf héél erg uit naar New Super Mario Bros U Deluxe. Ik heb de Wii U overgeslagen, maar vond NSMB op de Wii fantastisch en ben dan ook blij dat ik deze nog in ga kunnen halen! :)
Image

Re: Nintendo

92
paveman wrote:
minermb wrote:Over twee weken komt super smash brothers Ultimate uit. Ik heb hem al besteld en kan niet wachten :D
Daar kan ik dan weer niet direct enthousiast van worden. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de enige keer dat ik een Smash Bros gespeeld heb (die op de Wii) ik vooral ook geen flauw idee had van wat ik moest doen.... :think: Wat maakt dit zo'n goede reeks?
Ik kijk zelf héél erg uit naar New Super Mario Bros U Deluxe. Ik heb de Wii U overgeslagen, maar vond NSMB op de Wii fantastisch en ben dan ook blij dat ik deze nog in ga kunnen halen! :)
Het is vooral nostalgie naar smash op de Wii. Ik vond het toen zo leuk om de SP mode te doen en gewoon met vrienden tegen elkaar te strijden. Hij komt vandaag uit en kan niet wachten tot die binnenkomt. Jammer genoeg heb ik vandaag nog een toets
Image

Re: Nintendo

93
Nintendo heeft Super Mario Maker 2 aangekondigd. Daar ben ik wel erg benieuwd naar, gezien de positieve geluiden over de eerste.
Heeft iemand hier ook enig idee of de eerste hier wellicht ook aan toegevoegd gaat worden (net zoals New Super Luigi Bros bij New Super Mario Bros U Deluxe)?
Image

Re: Nintendo

94
paveman wrote:Nintendo heeft Super Mario Maker 2 aangekondigd. Daar ben ik wel erg benieuwd naar, gezien de positieve geluiden over de eerste.
Heeft iemand hier ook enig idee of de eerste hier wellicht ook aan toegevoegd gaat worden (net zoals New Super Luigi Bros bij New Super Mario Bros U Deluxe)?
Het lijkt me sterk dat ze dat gaan doen. De tweede is gewoon een verbeterde versie van de eerste en het heeft weinig meerwaarde als ze het zouden doen.
Image

Re: Nintendo

95
minermb wrote:
paveman wrote:Nintendo heeft Super Mario Maker 2 aangekondigd. Daar ben ik wel erg benieuwd naar, gezien de positieve geluiden over de eerste.
Heeft iemand hier ook enig idee of de eerste hier wellicht ook aan toegevoegd gaat worden (net zoals New Super Luigi Bros bij New Super Mario Bros U Deluxe)?
Het lijkt me sterk dat ze dat gaan doen. De tweede is gewoon een verbeterde versie van de eerste en het heeft weinig meerwaarde als ze het zouden doen.
Snap ik. Maar je kunt het in meerdere vormen doen, natuurlijk. Zoals bijvoorbeeld alle 'eigen' levels van de eerste ook in de tweede beschikbaar maken. Het gaat me in die zin ook niet zo om de mechanics, maar meer om het spelen van de levels die Nintendo zelf gemaakt heeft.
Image

Re: Nintendo

101
Trouwens mensen hier met een Wii U die ik kan toevoegen aan m'n vriendenlijst? Die is momenteel nog wat magertjes :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Nintendo

104
Gamefreak wrote:mij ! mijn nickname is euh, euh... heb het ding al even niet meer opgezet. Zal het es opzoeken als ik het ergens onder het stof, spinnewebben en ander galgenaas terugvind !
Laat maar weten als je eens gekuist hebt, dan voeg ik je toe :idea:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Nintendo

105
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:mij ! mijn nickname is euh, euh... heb het ding al even niet meer opgezet. Zal het es opzoeken als ik het ergens onder het stof, spinnewebben en ander galgenaas terugvind !
Laat maar weten als je eens gekuist hebt, dan voeg ik je toe :idea:
is geen naam meer, maar een code niet ?