Crash Bandicoot

1
Image
Geruchten worden steeds hardnekkiger dat misschien een vervolg / remake komt over deze geweldige Playstation icoon.
Dat hij daarom een eigen topic verdient volgens mij!

Geruchten over de nieuwe crash kunnen we hier vermelden en eigenlijk alles over onze buidelrat mag hier genoemd worden.

Zelf vond ik vroeger Cortex een geweldige schurk :smug:
Image
Image

Re: Crash Bandicoot

2
Als ze hem terug van onder het stof zouden halen, hoop ik persoonlijk toch op een nieuwe game. Want wie weet dat ze anders nog eens alle games gaan beginnen herwerken en we misschien pas binnen 5 jaar iets nieuws zouden zien...
Hoe dan ook lijkt een terugkeer mij wel leuk :D

Re: Crash Bandicoot

4
Er wordt inderdaad wel wat geteased de laatste tijd. Hoewel oorspronkelijk van Naughty Dog, heeft Activision er in de loop der jaren de rechten van over genomen. Het is dus zozeer de vraag in welke mate een echte reboot ervan mogelijk is, tenzij het opnieuw overgekocht werd of als er een soort samenwerking kan zijn.
Hoe dan ook; een revival zou fantastisch zijn.
Image

Re: Crash Bandicoot

5
Sanity penguin wrote:Er wordt inderdaad wel wat geteased de laatste tijd. Hoewel oorspronkelijk van Naughty Dog, heeft Activision er in de loop der jaren de rechten van over genomen. Het is dus zozeer de vraag in welke mate een echte reboot ervan mogelijk is, tenzij het opnieuw overgekocht werd of als er een soort samenwerking kan zijn.
Hoe dan ook; een revival zou fantastisch zijn.
onder Activision hun vleugels ging het steil achteruit met de reeks, moet ik jullie niet vertellen :|

Re: Crash Bandicoot

6
Ikzelf heb Crash 1met die eilanden en Crash 3 Warped gespeeld,
deze vond ik geweldig!

geen idee wie deze heeft gemaakt maar deze waren toch leuk.
daarna ben ik Crash uit het oog verloren en werd ik ouder en ging ik bloederige games spelen :bomb: :P

Dus als ze nieuwe games maken als Crash 1 en 3 ben ik wel blij :Tg:
Image

Re: Crash Bandicoot

9
Ik heb Crash 1 tot CTR kapot gespeeld. De anderen (dus die niet van Naughty Dog) heb ik zelfs niet uitgespeeld.

Een nieuwe game zou ik ook wel kopen, maar een instant pre-order zal het misschien niet worden als het niet dezelfde kwaliteit haalt van ND.

Een dom voorbeeldje waar ik me mateloos aan ergerde, waren de bewegingen van Crash terwijl die loopt. Let er maar eens op. In Crash 2 en 3 heeft die zo'n vloeiende beweging, in de latere games heeft hij een stok in zijn gat...

tis een detailke maar dat loopje van Crash was waar ik echt op lette...

Zelfs zijn spin-move was zwaaien met robotarmen ipv die vloeiende beweging die ND aan hem gaf...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Crash Bandicoot

10
Deze reeks gemist maar als er een nieuwe van zou komen zou ik er waarschijnlijk wel geïnteresseerd in zijn. Eens wat meer opzoeken over deze reeks :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Crash Bandicoot

11
dividedx11 wrote:Deze reeks gemist maar als er een nieuwe van zou komen zou ik er waarschijnlijk wel geïnteresseerd in zijn. Eens wat meer opzoeken over deze reeks :)
Speciaal voor jou opgezocht


Vooral ook even kijken vanaf 2.16, gameplay.

Zie nu ineens dat het inderdaad van ND is,
haha leuk om weer eens te zien, alleen die muziek al, ja leuk! :music: :smug:
Image

Re: Crash Bandicoot

13
FGras wrote:Ik vond de Donald Duck versie van dit spel toch wat leuker als kind zijnde :cool:
Die heb ik ook gespeeld :P Zat volgens mij samen met 3 andere disney spellen in 1 doos voor op de pc.
Van crash bandicoot heb ik alleen maar 1 spel gespeeld die uitkwam voor de gameboy advance, maar is wel 1 van de weinige spellen die ik voor de gameboy heb uitgespeeld.
Image

Re: Crash Bandicoot

14
Captain Witwicky wrote:Ik heb Crash 1 tot CTR kapot gespeeld. De anderen (dus die niet van Naughty Dog) heb ik zelfs niet uitgespeeld.

Een nieuwe game zou ik ook wel kopen, maar een instant pre-order zal het misschien niet worden als het niet dezelfde kwaliteit haalt van ND.

Een dom voorbeeldje waar ik me mateloos aan ergerde, waren de bewegingen van Crash terwijl die loopt. Let er maar eens op. In Crash 2 en 3 heeft die zo'n vloeiende beweging, in de latere games heeft hij een stok in zijn gat...

tis een detailke maar dat loopje van Crash was waar ik echt op lette...

Zelfs zijn spin-move was zwaaien met robotarmen ipv die vloeiende beweging die ND aan hem gaf...
heb jij Crash Bash gespeeld Kapiteinski ? toffe game maar naar het einde, o zo frustrerend :angry:

Re: Crash Bandicoot

15
Tot CTR: volgens mij was die nog voor Crash Bash, toch? Ik heb ook alle ND delen van Crash gespeeld. Ik vind CTR nu nog steeds beter dan Mario Kart, tegen de algemene opinie in: zonde dat dit ook een stille dood gestorven is.
Crash Bash heb ik alleen maar met vrienden gespeeld, dus geen idee hoe het naar het einde toe speelde.... :)
Image
cron