Re: PlayStation Now

16
RoyVdW wrote:Je kan toch gwn zien welke games er allemaal zijn op PSNow zelf?? God of War + Volume 2, Sly, R&C en Jak zijn de collections die je ook kan spelen.
Je kan die inderdaad zelf bekijken via je PlayStation. Gewoon even naar die app gaan en dan kan je alle categorieën bekijken.
Er staat ook een lijst op Wikipedia, al weet ik niet in welke mate die correct is en/of van toepassing op de Benelux: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_P ... _Now_games
Image

Re: PlayStation Now

17
Beetje rare kwestie. Doen ze dit nu expres om 2e hand verkoop tegen te gaan? Is nog steeds goedkoper dan €17/mnd te betalen en dan heb je de game in bezit. Alle games die in die lijst staan zijn zo oud als een vervallen product dat jaren over datum is en kan je kopen voor wat verloren rosse centen onder je schoenzolen of jaszakken.
Image

Re: PlayStation Now

18
Ik vermoed dat het toch zal inspelen op een vraag die er was vanuit de klant?
Het is ook gewoon makkelijk, dus het speelt wat in op de gemakzucht van de mensen. Je hoeft je zetel niet uit om een game te gaan kopen en je hebt een hele bibliotheek ter beschikking op uit te kiezen.

Ik snap er best de charmes van, alleen zou de prijs best wat scherper mogen. PSplus is €50/jaar en las ze dit dan zou aanbieden voor een prijs tussen de €50 en €100 per jaar, dan zou ik het direct nemen. In tegenstelling tot een jaarprijs van zo'n €200 nu. Dat vind ik net te veel van het goede.
Image

Re: PlayStation Now

20
Ik zie nu wel dat uncharted 1 t/m 3 bij PlayStation now zitten, dus ik denk dat ik als ik klaar ben met dit schooljaar (over een maand) voor een maand ps now koop om die te spelen. Dat is i.i.g. goedkoper dan die collectie :D
Image

Re: PlayStation Now

21
minermb wrote:Ik zie nu wel dat uncharted 1 t/m 3 bij PlayStation now zitten, dus ik denk dat ik als ik klaar ben met dit schooljaar (over een maand) voor een maand ps now koop om die te spelen. Dat is i.i.g. goedkoper dan die collectie :D
Hm, interessant... Maar koop toch liever de collectie.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Now

22
minermb wrote:Ik zie nu wel dat uncharted 1 t/m 3 bij PlayStation now zitten, dus ik denk dat ik als ik klaar ben met dit schooljaar (over een maand) voor een maand ps now koop om die te spelen. Dat is i.i.g. goedkoper dan die collectie :D
De vraag zal zijn hoe vlot dat draait (vooral dan de derde).
Ik heb immers gemerkt dat wanneer mijn vrouw te gelijk bv. Netflix streamt, dat de dingen toch niet zo vlot verlopen.

Denk er trouwens ook aan het automatisch verlengen op dat moment uit te zetten onder settings. Als je immers een creditcard gebruikt heb je na die maand anders automatisch een nieuwe maand aan je broek ;)
Image

Re: PlayStation Now

23
Sanity penguin wrote:
minermb wrote:Ik zie nu wel dat uncharted 1 t/m 3 bij PlayStation now zitten, dus ik denk dat ik als ik klaar ben met dit schooljaar (over een maand) voor een maand ps now koop om die te spelen. Dat is i.i.g. goedkoper dan die collectie :D
De vraag zal zijn hoe vlot dat draait (vooral dan de derde).
Ik heb immers gemerkt dat wanneer mijn vrouw te gelijk bv. Netflix streamt, dat de dingen toch niet zo vlot verlopen.

Denk er trouwens ook aan het automatisch verlengen op dat moment uit te zetten onder settings. Als je immers een creditcard gebruikt heb je na die maand anders automatisch een nieuwe maand aan je broek ;)
En als er genoeg tegoed op je account staat dan gaat hij mogelijk ook automatisch verlengen denk ik. Dat is wat psplus alleszins doet...
Image

Re: PlayStation Now

24
Ik vind t wel een mooi concept. Ik zal t over anderhalve maand uitproberen wanneer ik weer een controller tot mijn beschikking heb.
Ikzelf heb niet meer elke maand tijd om te gamen waardoor het voor mij goedkoper is om één maand 17 euro te betalen voor een shitload aan games.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_P ... _Now_games (let op, niet alle games zittin in het subscription model).

Zo kan ik in een bepaalde maand Darksiders 1 en 2, The Last of Us, Journey, Super Street Fighter, Mortal kombat komplete edition, God of War: Ghost of Sparta, Borderlands, Bioshock Infinite en nog veel meer spelen. Allemaal top games die ik nog niet gespeeld heb.

En ik kan t op mijn laptop spelen wat wel chill zou zijn (wat ook kan met Remote Play). :cool:

T is wel oneerlijk dat t in de UK slechts 13 pond (15 euro) kost tegenover 17 euro in Nederland... :(

Re: PlayStation Now

25
FGras wrote:Ik vind t wel een mooi concept. Ik zal t over anderhalve maand uitproberen wanneer ik weer een controller tot mijn beschikking heb.
Ikzelf heb niet meer elke maand tijd om te gamen waardoor het voor mij goedkoper is om één maand 17 euro te betalen voor een shitload aan games.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_P ... _Now_games (let op, niet alle games zittin in het subscription model).

Zo kan ik in een bepaalde maand Darksiders 1 en 2, The Last of Us, Journey, Super Street Fighter, Mortal kombat komplete edition, God of War: Ghost of Sparta, Borderlands, Bioshock Infinite en nog veel meer spelen. Allemaal top games die ik nog niet gespeeld heb.

En ik kan t op mijn laptop spelen wat wel chill zou zijn (wat ook kan met Remote Play). :cool:

T is wel oneerlijk dat t in de UK slechts 13 pond (15 euro) kost tegenover 17 euro in Nederland... :(
Het is idd een grote lijst :o

Ik zit er aan te denken om een abonnement te nemen na mijn examens, aangezien ik dan meer tijd heb om te gamen. :D
Image

Re: PlayStation Now

27
Ik blijf sceptisch tov streamen van games. Vooral games waar reactiesnelheid van belang is, gaat hem nooit worden denk ik. Of er moet een echt goede oplossing komen voor input lag over het internet in combinatie met streamen. Ik herinner met nog dat in Jetpack Joyride de input lag van mijn wat oudere tv, de oorzaak was dat ik de 5000m niet haalde. Eigen tv haalde ik met geluk 2500m. Ik speel bij een vriend met mijn eigen playstation, kabels en controllers op een nieuwere tv en van de eerste keer haal ik al een score van +3500m en de 4de of 5de keer had ik de 5000m. Laat staan dat dus naast de input lag van je tv, er ook nog eens input lag van het internet bij komt.

Met PS TV remote play vanuit BE naar PS4 in NL merk ik dat ik er al last van heb terwijl beide kanten gewoon goed internet hebben en ruimschoots voldoen aan de eisen waarbij het 'perfect' zou moeten werken. Met een server ipv een PS4 aan de andere kant, kan ik me inbeelden dat het beter wordt, maar nooit hetzelfde. Vb: Bully spelen gaat redelijk, tot je met je kart gaat rondrijden en je vanalles gaat rammen omdat je heel de tijd te laat lijkt te reageren. De QTE's in Batman van Telltale zijn ook een heel stuk krapper via remote play, tot op het punt dat het soms niet van de eerste keer lukte terwijl ze eigenlijk best wel ruim zijn en gelukkig altijd hetzelfde. Laat staan dat je dus random QTE's van God of War moet gaan verwerken.

Toevallig las ik vandaag ook iets van iemand die Guacamelee via PS Now speelde en ook zei dat de game nog een heel stuk lastiger was geworden daardoor. Vooral de timing van het dodgen is daar een probleem, maar soms moet je ook bepaalde aanvallen gebruiken om schilden te breken. In de boss fight zie je die kleuren niet tijden van tevoren...

Shooters, racegames, fightgames, alles wat snelle actie is, dat zie ik nog niet snel gebeuren op een aangename manier...
Image

Re: PlayStation Now

30
billie91 wrote:Ik heb recentelijk PlayStation Now aangeschaft voor 70 euro voor 12 maanden. Is een tijdelijke deal, maar de prijs was nu zo laag dat ik de gok wel ff wou wagen.
Hebt ge het al wat kunnen testen? Werkt het allemaal vlot? En wat vindt ge van de catalogus beschikbare games?
Dat zijn de dingen waar ik toch het meest benieuwd naar ben.