Het Verzameltopic

1
Dit topic kan gebruikt worden voor alle zaken die met het verzamelen van games, films, promo materiaal, press kits, etc... te maken hebben. Ik had vooralsnog het gevoel dat ik hier (een van) de enige verzamelaar ben, en ben best wel benieuwd of er nog anderen zijn.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het Verzameltopic

4
ShAmPi wrote:Enige verzamelaar?
Retrolicious of figurines topic gemist? ^^
Hehe, ik moet eerlijk toegeven dat ik jou was vergeten :p Maar voor de rest zou ik niet weten wie er ng echt verzameld (games dan, figurines niet meegerekend)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het Verzameltopic

5
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Enige verzamelaar?
Retrolicious of figurines topic gemist? ^^
Hehe, ik moet eerlijk toegeven dat ik jou was vergeten :p Maar voor de rest zou ik niet weten wie er ng echt verzameld (games dan, figurines niet meegerekend)
Ik verzamel wel games (heb niets met doorverkopen), maar verder niet echt, dus voel me niet zozeer aangesproken... :D
Image

Re: Het Verzameltopic

7
Ligeiro wrote:Films, comics, figurines en games verzamel ik.. daar zijn topics genoeg voor, niet?
Uiteraard hebben we al een aantal topics, maar dit topic is vooral voor de zeldzamere dingen, zoals gelimiteerde games, press kits, zeldzame games, collector's edities, etc...

Dit is denk ik een van de zeldzaamste objecten in m'n collectie (niet dat hij zoveel waars is maar toch):
Image
gekocht voor 15 euro en is ongeveer 100 euro waard.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het Verzameltopic

9
ShAmPi wrote:Heh. Zo heb ik een paar retrogames. Voor weinig gekocht en eigenlijk extreem duur.
Laatst heb ik Intellivision boxed met piepschuim gekocht voor nog geen 15 euro.
Waar haal jij je games dan zo goedkoop? :p
En heb je er enig idee van welke games van je het zeldzaamst zijn?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het Verzameltopic

10
hoe weet ge dat die steelbook 100€ waard is? moet toch ergens te vinden zijn?

Edit:

één van mijn limited edition beeldjes is deze:
Image
ik heb die 150€ betaald, op ebay gaat hij nu voor 380€. op andere sites zie ik em aan 270€ staan.
hij is gelimiteerd op 3000 stuks wereldwijd, dus ik vermoed dat die waarde nog zal stijgen :)
Last edited by Guest on 02 Jun 2016 17:00, edited 1 time in total.

Re: Het Verzameltopic

12
Ik verzamel wel wat van de MGS serie, maar nu ook niet dat ik alles ervan koop.
Mijn Revoltech mini Solid Snake is bv. moeilijk te vinden en heb ik €25 betaald, mint en boxed.

Hangt er ook vanaf wat je zeldzaam noemt. Ik erger mij aan zo dingen tegenwoordig. Pokémon games bijvoorbeeld, de oude dan, vragen ze zoveel voor terwijl er waarschijnlijk miljoenen van gemaakt en verkocht zijn. Een gek zal het wel betalen, maar eerlijk is het ook niet.
Image

Re: Het Verzameltopic

13
Elexus wrote:Ik heb dit, maar ik weet niet hoe zeldzaam het is of hoeveel het waard is:
Image
Als je 'm ooit wil verkopen voor 'n tientje :lol: :O :O
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het Verzameltopic

14
Ligeiro wrote:hoe weet ge dat die steelbook 100€ waard is? moet toch ergens te vinden zijn?

Edit:

één van mijn limited edition beeldjes is deze:
Image
ik heb die 150€ betaald, op ebay gaat hij nu voor 380€. op andere sites zie ik em aan 270€ staan.
hij is gelimiteerd op 3000 stuks wereldwijd, dus ik vermoed dat die waarde nog zal stijgen :)
Op ebay is hij al enkele keren weggegaan voor 150 dollar, maar ook voor wat minder dus pak ongeveer rond de 100 euro.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image