Re: Pokémon GO!

47
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Download je dit gewoon via de Play Store Android? Want alles wat ik krijg is enkel guides??

Edit: je apparaat is niet beschikbaar met deze versie. Laat maar. :meh:
De app werkt nog niet bij alle smartphones. Maar daar zouden ze updates voor uitbrengen heb ik gehoord.
Voor mij is de hype mij al voorbij gegaan nu. Het lijkt mij allemaal maar wat opgeklopt.
Image

Re: Pokémon GO!

48
Och ik heb iets van, laat ze doen. Zolang ze andere mensen niet lastig vallen, what's the harm. Die reacties op Facebook van 'get a life' dit en 'nerdalert' dat zijn er echt zwaar over. Ik vind het net goed dat zo een spelletje de mensen naar buiten krijgt (al ga ik er zelf niet specifiek voor gaan wandelen).

Oh well, voor sommigen is het nooit goed zeker.
Image

Re: Pokémon GO!

49
Elexus wrote:Och ik heb iets van, laat ze doen. Zolang ze andere mensen niet lastig vallen, what's the harm. Die reacties op Facebook van 'get a life' dit en 'nerdalert' dat zijn er echt zwaar over. Ik vind het net goed dat zo een spelletje de mensen naar buiten krijgt (al ga ik er zelf niet specifiek voor gaan wandelen).

Oh well, voor sommigen is het nooit goed zeker.
Er zijn gewoon heel veel verzuurde mensen op deze wereld die achter hun veilig computerscherm over alles klagen.

Ik heb net zo een geurtje gebruikt dat pokemons lokt. Dan kon ik eens wat vangen thuis. Het werkt wel, want heb nu een psyduck en meow erbij
Image
Image

Re: Pokémon GO!

50
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:Och ik heb iets van, laat ze doen. Zolang ze andere mensen niet lastig vallen, what's the harm. Die reacties op Facebook van 'get a life' dit en 'nerdalert' dat zijn er echt zwaar over. Ik vind het net goed dat zo een spelletje de mensen naar buiten krijgt (al ga ik er zelf niet specifiek voor gaan wandelen).

Oh well, voor sommigen is het nooit goed zeker.
Er zijn gewoon heel veel verzuurde mensen op deze wereld die achter hun veilig computerscherm over alles klagen.

Ik heb net zo een geurtje gebruikt dat pokemons lokt. Dan kon ik eens wat vangen thuis. Het werkt wel, want heb nu een psyduck en meow erbij :)
Ik heb er gisteren ook eentje gebruikt maar niet echt speciale pokémon gekregen. En dan gingen de servers nog eens plat ook. :p Krijg je die incense ook bij pokestops of moet je die kopen? Ik heb nog maar eentje over en wil er het maximale uit halen. :p
Image

Re: Pokémon GO!

51
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:Och ik heb iets van, laat ze doen. Zolang ze andere mensen niet lastig vallen, what's the harm. Die reacties op Facebook van 'get a life' dit en 'nerdalert' dat zijn er echt zwaar over. Ik vind het net goed dat zo een spelletje de mensen naar buiten krijgt (al ga ik er zelf niet specifiek voor gaan wandelen).

Oh well, voor sommigen is het nooit goed zeker.
Er zijn gewoon heel veel verzuurde mensen op deze wereld die achter hun veilig computerscherm over alles klagen.

Ik heb net zo een geurtje gebruikt dat pokemons lokt. Dan kon ik eens wat vangen thuis. Het werkt wel, want heb nu een psyduck en meow erbij :)
Ik heb er gisteren ook eentje gebruikt maar niet echt speciale pokémon gekregen. En dan gingen de servers nog eens plat ook.
Image
Krijg je die incense ook bij pokestops of moet je die kopen? Ik heb nog maar eentje over en wil er het maximale uit halen. :p
Volgens mij enkel als je een level stijgt. En je zal die ook wel kunnen kopen met pokecoins of echt geld.
Image

Re: Pokémon GO!

54
Ik ben net een uur op jacht geweest. Weedles, ratatas en pidgeys met hopen (en van elk maar ene tegengekomen -_-) en dan ne slowpoke gevangen als kleine troostprijs voor een uur bagger. Ik ga echt is naar een stad moeten gaan

Re: Pokémon GO!

57
Omg, wat een kak-app... Leuk spelletje maar damn 8/10 als ik een pokémon vang crashed de app en heb ik 'm niet...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pokémon GO!

58
dividedx11 wrote:Omg, wat een kak-app... Leuk spelletje maar damn 8/10 als ik een pokémon vang crashed de app en heb ik 'm niet...
Had ik ook vandaag.

En nu had ik heel de tijd voor mijn vriendin gelopen met haar iPhone voor een pikachu en nu ligt het weer plat en heb ik voor niets rondgelopen, terwijl ik de pikachu gevonden had
Image
Image
cron