Re: Pokémon GO!

68
Ik vroeg me al af of de Pokéhype ook gaande was op PXTR, and well, waddya know xD Uiteraard kon ik het niet laten om wat content te maken voor Pokémon Go (wat tevens ook gelijk de eerste app of mobiele game is waar ik ooit content voor heb gemaakt xD ) Afijn, hierbij mijn top 8 Tips & Weetjes! Hopelijk staat er op z'n minst 1tje tussen die je nog niet wist :p

Re: Pokémon GO!

69
Sjazie wrote:Ik vroeg me al af of de Pokéhype ook gaande was op PXTR, and well, waddya know xD Uiteraard kon ik het niet laten om wat content te maken voor Pokémon Go (wat tevens ook gelijk de eerste app of mobiele game is waar ik ooit content voor heb gemaakt xD ) Afijn, hierbij mijn top 8 Tips & Weetjes! Hopelijk staat er op z'n minst 1tje tussen die je nog niet wist
Image


Leuke video. Ik had het via chromecast op mijn tv gekeken, dan kon mijn vriendin je tips ook zien haha :D
Image

Re: Pokémon GO!

70
Ik heb nooit Pokemongames gespeeld of wat dan ook verzameld, maar tijdens een recente citytrip ben ik er maar eens mee begonnen tijdens dooie momenten. Ik heb er mij veel meer mee geamuseerd dan ik dacht. Misschien toch eens aan de games beginnen op mijn DS.

Re: Pokémon GO!

71
Tjeefkeuh wrote:Ik heb nooit Pokemongames gespeeld of wat dan ook verzameld, maar tijdens een recente citytrip ben ik er maar eens mee begonnen tijdens dooie momenten. Ik heb er mij veel meer mee geamuseerd dan ik dacht. Misschien toch eens aan de games beginnen op mijn DS.
Enorme aanrader! Ik wil niet weten hoeveel uren ik in die games heb gestoken. Ik heb ze echt allemaal gespeeld (rood, blauw, geel, silver, gold, ruby, sapphire,...)
Image