Re: Pokémon GO!

91
billie91 wrote:Nou ik heb vandaag de game ook ff geprobeerd toen ik met een vriend ging hardlopen. Op zichzelf een leuke game, maar hij is niet accuraat en loopt ook vast. Had eerlijk gezegd er wel wat meer van verwacht, maar ik snap de lure wel van de game.
Het is ook zo dat het verslavender wordt als je het langer speelt ;) je kan dan je pokemons evolven, je krijgt nieuwe items, je kan in gyms vechten,...
Image

Re: Pokémon GO!

92
billie91 wrote:Nou ik heb vandaag de game ook ff geprobeerd toen ik met een vriend ging hardlopen. Op zichzelf een leuke game, maar hij is niet accuraat en loopt ook vast. Had eerlijk gezegd er wel wat meer van verwacht, maar ik snap de lure wel van de game.
Bij hardlopen zit ge waarschijnlijk wel boven de snelheidslimiet. De servers zijn inderdaad niet schitterend (of gewoon zwaar overbelast).

Re: Pokémon GO!

96
Ik heb vandaag perongeluk op sign out geduwd, dan beseft dat ik mijn wachtwoord niet meer precies wist, proberen resetten maar dat lukte niet, helpdesk gecontacteerd, en daar kreeg ik een automatische mail van waarin ze zeiden dat ze mij verder gingen helpen nadat ik inlogde :q:

Maw tis omzeep en ik ben waarschijnlijk mijn account kwijt door 1 misclick.

Re: Pokémon GO!

97
Tjeefkeuh wrote:Ik heb vandaag perongeluk op sign out geduwd, dan beseft dat ik mijn wachtwoord niet meer precies wist, proberen resetten maar dat lukte niet, helpdesk gecontacteerd, en daar kreeg ik een automatische mail van waarin ze zeiden dat ze mij verder gingen helpen nadat ik inlogde :q:

Maw tis omzeep en ik ben waarschijnlijk mijn account kwijt door 1 misclick.
Dat is knap suf! :(

Is er niet ergens een forum of zo? Of heb je daar ook je ww bij nodig?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pokémon GO!

98
Sora_Lizard wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik heb vandaag perongeluk op sign out geduwd, dan beseft dat ik mijn wachtwoord niet meer precies wist, proberen resetten maar dat lukte niet, helpdesk gecontacteerd, en daar kreeg ik een automatische mail van waarin ze zeiden dat ze mij verder gingen helpen nadat ik inlogde :q:

Maw tis omzeep en ik ben waarschijnlijk mijn account kwijt door 1 misclick.
Dat is knap suf! :(

Is er niet ergens een forum of zo? Of heb je daar ook je ww bij nodig?
Er is een subreddit enzo, maar de meeste worden gewoon ondergespamd met unieke spawns en dergelijke. Ik hoop nu gewoon dat ze geen half jaar wachten met die loginproblemen op te lossen.

Een tip voor anderen die nog willen beginnen: kies om in te loggen met Google. DIe Pokémon Trainer Club account lijkt ms een beter idee, maar er zijn niets dan problemen mee.

Re: Pokémon GO!

99
Tjeefkeuh wrote:Een tip voor anderen die nog willen beginnen: kies om in te loggen met Google. DIe Pokémon Trainer Club account lijkt ms een beter idee, maar er zijn niets dan problemen mee.
Inderdaad, ik heb er nog altijd niet mee kunnen inloggen...
Zondag ga ik nog eens wat wandelen en opnieuw proberen om met de game te beginnen.

Re: Pokémon GO!

101
Maxidomino wrote:
Tjeefkeuh wrote:Er is een Dratini spawn op minder dan een km van mijn huis maar ik vind hem niet :(
Gebruik Pokévision. Dat is een website waarop je de locaties van Pokemon kan zien en hoelang ze daar nog zijn. ;)
Weet ik, maar hij verschijnt er niet op. Ik weet niet precies hoe die site werkt maar hij toont zeker niet alles.
Momenteel ben ik toch mijn account kwijt dusja.

Re: Pokémon GO!

102
Ik ga proberen om het te downloaden. Omdat mijn android versie niet goed genoeg is, moet het op andere manieren. :( Ik ken niets van Pokémon, het is puur voor de beweging omdat ik binnenkort elke dag achter een bureau ga zitten + vervoer met auto.
Image

Re: Pokémon GO!

104
Ik ben aan zee en van uit ons appartement kan ik zowel aan een pokestop als een gym. Bij deze heb ik dus ook mijn eerste gym in handen :D

De gym werd wel heel de tijd overgenomen door anderen, die stonden in bosjes bij elkaar
Image
Maar ik kan vanuit de luie zetel dan gewoon terug vechten. Nu is het al laat en zijn ze naar huis gegaan, waardoor ik mijn kans zag.

Ik heb net voor 2 euro mijn rugzak een upgrade gegeven, want die zat altijd vol. Meer geld ga ik er wel niet insteken. Maar 2 euro vond ik het wel waard.
Image

Re: Pokémon GO!

105
gamerke1992 wrote:Ik ben aan zee en van uit ons appartement kan ik zowel aan een pokestop als een gym. Bij deze heb ik dus ook mijn eerste gym in handen :D

De gym werd wel heel de tijd overgenomen door anderen, die stonden in bosjes bij elkaar :) Maar ik kan vanuit de luie zetel dan gewoon terug vechten. Nu is het al laat en zijn ze naar huis gegaan, waardoor ik mijn kans zag.

Ik heb net voor 2 euro mijn rugzak een upgrade gegeven, want die zat altijd vol. Meer geld ga ik er wel niet insteken. Maar 2 euro vond ik het wel waard.
Is dat een enkele upgrade of blijft dat zo gaan?
cron