Gamescom 2017 | Sfeerimpressie

1
Gister was mijn eerste aan- en ervaring met dé Gamescom... en het was supertof! Firstlook Festival in ons kikkerlandje is er niks bij. Ik ben alweer in Nederland, maar stiekem wil ik terug om alle games te spelen waar ik nog niet de kans voor heb gekregen om ze te spelen. Zo ontdekte pas toen we op het punt stonden weg te gaan dat het gister aankondigde Biomutant al speelbaar was! /cry.

Ik ging met het gezellige team van www.undercover-network.net mee, dus mede dankzij hen heb ik deze video kunnen maken. Check hieronder het filmpje voor een leuke sfeerimpressie. Veel kijkplezier!

Re: Gamescom 2017 | Sfeerimpressie

5
Thanks guys!

Biomutant leek me ook echt supertof, en die was daar dus ook speelbaar. Maar daar kwam ik dus pas achter toen we op het punt stonden te vertrekken :,)

De eerste dag was trouwens exclusief voor de pers, toen viel het relatief gezien mee met de drukte. Als ik een spel wilde spelen stond ik nooit langer dan 10 minuten in de rij. Maar ik heb ook filmpjes gezien van de dag erna ... daar wil je idd echt niet tussen staan inderdaad xD

Re: Gamescom 2017 | Sfeerimpressie

6
Sjazie wrote:Thanks guys!

Biomutant leek me ook echt supertof, en die was daar dus ook speelbaar. Maar daar kwam ik dus pas achter toen we op het punt stonden te vertrekken :,)

De eerste dag was trouwens exclusief voor de pers, toen viel het relatief gezien mee met de drukte. Als ik een spel wilde spelen stond ik nooit langer dan 10 minuten in de rij. Maar ik heb ook filmpjes gezien van de dag erna ... daar wil je idd echt niet tussen staan inderdaad xD
wat ik je brom kerel !