Re: Jouw allerlaatste game ooit?

18
Ik heb geen zin om de rest van m'n leven 1 game te blijven spelen, want ik hou niet van herhaling. Ik zou dus zeker voor een game kiezen die ik nog niet gespeeld heb. Misschien Tales Of Vesperia, want ik hou van de Tales reeks, de game wordt geprezen als een van de beste in de reeks en ik heb nog niet de kans gehad om m te spelen. Misschien dat ik m dan iedere 10-20 jaar nog eens zou spelen. :)

Re: Jouw allerlaatste game ooit?

19
BozeGozerXrd wrote:Ik heb geen zin om de rest van m'n leven 1 game te blijven spelen, want ik hou niet van herhaling. Ik zou dus zeker voor een game kiezen die ik nog niet gespeeld heb. Misschien Tales Of Vesperia, want ik hou van de Tales reeks, de game wordt geprezen als een van de beste in de reeks en ik heb nog niet de kans gehad om m te spelen. Misschien dat ik m dan iedere 10-20 jaar nog eens zou spelen. :)
tot wanneer je een OudeGozer bent dus :q:

Re: Jouw allerlaatste game ooit?

20
moet het een bestaande game zijn?

if not, zou ik gaan voor een pokémon game met de graphics en open wereld van Skyrim.
ik wacht al jaaaaren op zo'n game. er was op 9gag is ne kerel mee bezig met dat te programmeren, maar buiten één screenshot van zijn work in progress heb ik er niks meer van vernomen

Re: Jouw allerlaatste game ooit?

21
Ligeiro wrote:moet het een bestaande game zijn?

if not, zou ik gaan voor een pokémon game met de graphics en open wereld van Skyrim.
ik wacht al jaaaaren op zo'n game. er was op 9gag is ne kerel mee bezig met dat te programmeren, maar buiten één screenshot van zijn work in progress heb ik er niks meer van vernomen
Ik denk dat er stiekem veel mensen hierop zitten te wachten. *nostalgie*
Qua bestaande games zou ik dan ook eerder voor een sport of racegame gaan, kwestie van herspeelbaarheid.
Image

Re: Jouw allerlaatste game ooit?

22
BozeGozerXrd wrote:Ik heb geen zin om de rest van m'n leven 1 game te blijven spelen, want ik hou niet van herhaling. Ik zou dus zeker voor een game kiezen die ik nog niet gespeeld heb. Misschien Tales Of Vesperia, want ik hou van de Tales reeks, de game wordt geprezen als een van de beste in de reeks en ik heb nog niet de kans gehad om m te spelen. Misschien dat ik m dan iedere 10-20 jaar nog eens zou spelen. :)
Off-topic:

Is het nu aan mij of lijkt BozeGozer veel vriendelijker sinds zijn nieuwe avatar? :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Jouw allerlaatste game ooit?

28
ShAmPi wrote:
413x wrote:ik heb een ps1 gekocht en een paar maand lang enkel demo cd's van de opm gespeeld. nadien geloof ik dat mijn eerste game Spyro the dragon was. Ik was nog echt jong dan.
Ik denk dat je verkeerd gelezen hebt :p
Het is allerlaatste game ooit
In de eerste van z'n dubbelpost wist ie het nog wel goed uit te voeren. :)

Re: Jouw allerlaatste game ooit?

30
Captain Witwicky wrote:Crash
Team
Racing
Ik kwam er gewoon gisteren op. CTR is absoluut nummer 1, maar games die ik nog oneindig zou willen spelen zijn Devil May Cry 4: Special Edition (ja die moet nog uitkomen, maar de hoeveelheid content en de nooit aflatende drang om meer combo's te doen kunnen me voor altijd zoet houden) en Driver 2, met zijn fantastische hoeveelheid wegen en zaken om te ontdekken, gewoon blijven rijden, rijden en rijden. Blitzball van Final Fantasy X zou ik ook wel kunnen blijven spelen :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2