Re: Beat that Backlog! (2018)

301
paveman wrote:Tip voor kolm: een jaartje géén games kopen!
Image

@met0t0/moderators: kunnen we minermb anders gewoon beheer rechten van het topic van 2019 geven dat hij de post eventueel aan kan passen? Dan hoeft met0t0 het niet allemaal alleen te doen en wordt ook nog eens eventuele competitie levend gehouden ;)
Ach ik vind het niet zo erg hoor. Het was meer dat er al een week voorbij was gegaan en er nog geen nieuw topic was.
Image

Re: Beat that Backlog! (2018)

302
paveman wrote:Tip voor kolm: een jaartje géén games kopen! :P
@met0t0/moderators: kunnen we minermb anders gewoon beheer rechten van het topic van 2019 geven dat hij de post eventueel aan kan passen? Dan hoeft met0t0 het niet allemaal alleen te doen en wordt ook nog eens eventuele competitie levend gehouden ;)
Ik zal er even verder naar kijken en overleggen.

Als ik kijk naar de scores van de afgelopen jaren en hoeveel games ik telkens uitgespeeld heb... Zou ik eerder 2-3 jaar geen games meer mogen kopen om enkel de aangelegde backlog van de afglopen 2 jaar weg te werken! :nerd:
Image

Re: Beat that Backlog! (2018)

305
Kolm wrote:Als ik kijk naar de scores van de afgelopen jaren en hoeveel games ik telkens uitgespeeld heb... Zou ik eerder 2-3 jaar geen games meer mogen kopen om enkel de aangelegde backlog van de afglopen 2 jaar weg te werken! :nerd:
Goed plan, dan kunt ge misschien eindigen met de meest positieve score hier ooit :P