Re: Beat that Backlog! (2018)

244
paveman wrote:Haha! Gelukkig zitten er ook een paar kortere games tussen, kolm.... :P :lol:
Ik zou deze game niet echt kort durven noemen... 324 puzzels aan een tijd van 2-5min in mijn eentje en 1min30-4min met twee... Kom je grof geschat op 10-20u uit. In totaal waren er 27 categorieën en 1 duurde ongeveer 45min, zo geteld kom je rond de 20u uit. Snelste tijd op psnp is iets van net geen 11u. Maar het is niet iets wat je uren na elkaar kan doen! En in mijn eentje had het waarschijnlijk een week langer geduurd, want dan wordt het toch wel snel saai. Met zijn 2 is het soms hilarisch! :lol:

Nu weer verder met andere games... in vergelijking met Far Cry 2 is deze inderdaad wel kort :|
Image

Re: Beat that Backlog! (2018)

245
Kolm wrote:
paveman wrote:Haha! Gelukkig zitten er ook een paar kortere games tussen, kolm.... :P :lol:
Ik zou deze game niet echt kort durven noemen... 324 puzzels aan een tijd van 2-5min in mijn eentje en 1min30-4min met twee... Kom je grof geschat op 10-20u uit. In totaal waren er 27 categorieën en 1 duurde ongeveer 45min, zo geteld kom je rond de 20u uit. Snelste tijd op psnp is iets van net geen 11u. Maar het is niet iets wat je uren na elkaar kan doen! En in mijn eentje had het waarschijnlijk een week langer geduurd, want dan wordt het toch wel snel saai. Met zijn 2 is het soms hilarisch! :lol:

Nu weer verder met andere games... in vergelijking met Far Cry 2 is deze inderdaad wel kort :|
Ik bedoelde dat bij de nieuwe games er een paar kortere tussen zitten.... ;)
Maar in vergelijking met andere games valt 10-20u ook wel mee, toch?
Image

Re: Beat that Backlog! (2018)

246
paveman wrote:Ik bedoelde dat bij de nieuwe games er een paar kortere tussen zitten.... ;)
Maar in vergelijking met andere games valt 10-20u ook wel mee, toch?
Ah! Er zitten denk ik 4-5 games tussen die wat korter zijn, zeg maar 10-25u range. Evengoed zitten er erg lange tussen :lol:

En 10-20u valt zeker mee in vergelijking met de RPG's die jij vaak speelt :shhhh:
Image

Re: Beat that Backlog! (2018)

247
Kolm wrote:
paveman wrote:Ik bedoelde dat bij de nieuwe games er een paar kortere tussen zitten.... ;)
Maar in vergelijking met andere games valt 10-20u ook wel mee, toch?
Ah! Er zitten denk ik 4-5 games tussen die wat korter zijn, zeg maar 10-25u range. Evengoed zitten er erg lange tussen :lol:

En 10-20u valt zeker mee in vergelijking met de RPG's die jij vaak speelt :shhhh:
Haha! Ja, mijn referentiekader is inderdaad misschien niet de beste.... Als ik zin heb om een korte game te spelen, om wat sneller op mn backlog in te lopen dan kijk ik naar een game die binnen 10-20 uur op platinum zit. Ik zit veel vaker met games in de 30-50 of 50-100 categorie... :D
Image

Re: Beat that Backlog! (2018)

254
paveman wrote:FFXV Pocket Edition gekregen voor review -1

Paveman Gekocht in 2018: 23 Uitgespeeld in 2018: 15 Totale score -8
Beginstand backlog: 38
Je hebt toch helemaal geen tijd om al die RPG's te spelen :lol:
Ik wil ook wel reviewer worden maar dan zonder reviews te schrijven :saint:
Image

Re: Beat that Backlog! (2018)

255
Marty wrote:
paveman wrote:FFXV Pocket Edition gekregen voor review -1

Paveman Gekocht in 2018: 23 Uitgespeeld in 2018: 15 Totale score -8
Beginstand backlog: 38
Je hebt toch helemaal geen tijd om al die RPG's te spelen :lol:
Ik wil ook wel reviewer worden maar dan zonder reviews te schrijven :saint:
Haha! Nee, daar heb ik eigenlijk ook geen tijd voor... :( Maar wel het enige redactielid met écht affiniteit voor turn-based (J)RPG's..... En dat is nog los van dat ik überhaupt weinig tijd heb om games te spelen, maar dat is nog weer een anders verhaal.
En tja... reviewer willen zijn zonder te reviewen.... wie zou er dan voor Sinterklaas moeten spelen....? :P
Image