Re: Beat that Backlog! (2018)

289
Spyro trilogy gekocht => -3
Yomawari: Midnight Shadows gekocht => -1
Just Cause 4 gekocht => -1

Totaal: -5

Sly Cooper: Thieves in Time PSVita platinum => +1
Sly Cooper: Thieves in Time PS3 platinum => +1
Spyro the Dragon platinum => +1

Totaal: +3

Kolm: Gekocht in 2018: 95 Uitgespeeld in 2018: 37 Totale score: -58
Image

Re: Beat that Backlog! (2018)

292
Pic-a-Pix Color gekocht => -2
One Word by POWGI gekocht => -2
Tumble VR gekocht => -1

Totaal: -5

One Word by POWGI PSVita platinum => +1
One Word by POWGI PS4 platinum => +1
Pic-a-Pix Color PSVita platinum => +1

Totaal: +3

Kolm: Gekocht in 2018: 100 Uitgespeeld in 2018: 40 Totale score: -60
Image

Re: Beat that Backlog! (2018)

298
minermb wrote:Zal ik een nieuw beat that blacklog 2019 versie maken? Ik denk dat ik zeker wel minimaal een keer per week de tijd heb om de scores bij te werken :D
Oeps, ik had beter eerst tot het einde van dit topic gelezen voordat ik snel een nieuw aanmaakte :-"
Hier is dus het nieuwe topic te vinden :shhhh:

Dit jaar is Kolm helemaal naar de top geklommen, zo veel games kopen, dat doet niemand haar na :O fsterchele23 was ook goed op dreef, maar hij speelt wel iets meer van zijn gekochte games uit ;)

Toch nog even speciale aandacht voor Coolgamer. Hij was telkens de enige die nog iets of wat in competitie bleef met Kolm. Zoals jullie weten is Coolgamer jammer genoeg eind deze zomer van ons heengegaan. Net zoals in de Trophy Leaderboards blijft hij ook hier verder leven!

Re: Beat that Backlog! (2018)

299
En toch heb ik het dit jaar beter gedaan dan in 2017 :lol:
Ik heb nu iets minder games uitgespeeld, maar toen had ik redelijk wat games meer gekocht :O
Het eindresultaat is in 2018 dus uiteindelijk iets positiever dan in 2017! :party:

Coolgamer heeft uiteindelijk de beste eindscore en ook de meeste games uitgespeeld van ons allemaal! Een ware prestatie! :cool:

Kolm: Gekocht in 2017: 125 Uitgespeeld in 2017: 51 Totale score: -74
Kolm: Gekocht in 2018: 100 Uitgespeeld in 2018: 41 Totale score: -59
Image

Re: Beat that Backlog! (2018)

300
Tip voor kolm: een jaartje géén games kopen! :P
@met0t0/moderators: kunnen we minermb anders gewoon beheer rechten van het topic van 2019 geven dat hij de post eventueel aan kan passen? Dan hoeft met0t0 het niet allemaal alleen te doen en wordt ook nog eens eventuele competitie levend gehouden ;)
Image