Re: Pronken met je Platinums
4819Ik ben lang niet meer in dit topic geweest. Het is ook lang geleden dat ik zelf een platinum behaalde.
Nummer 69: Assassin’s Creed Mirage
Leuke korte game. Back to the basics. En toch een mooie link naar Valhalla in het verhaal.
Nummer 69: Assassin’s Creed Mirage
Leuke korte game. Back to the basics. En toch een mooie link naar Valhalla in het verhaal.
4822Re: Pronken met je Platinums
4823Proficiat! Ik had er een beetje hetzelfde gevoel bij. Speedrun was niet nodig en het is een erg leuke, originele game.
4824Congrats, ik vond het nog wel een leuke om te behalenNTGSruler wrote: 10 Mar 2024 14:55 #183 Stray
De speed playthrough had totaal geen waarde. Voor de rest fantastische game. Heb ervan genoten. Geen idee waarom ik weer gestopt was bij Chapter 10 en niet meer had verder gedaan.
4827Ik speelde het al op gsm toen ik het in de store zag. Leuke is dat je account gewoon kan overdragen en progress dus ook.
4829#78 Alan Wake 2
In tegenstelling tot de voorgaande was deze een pak makkelijker en kreeg ik deze dus mooi wanneer de aftiteling over m'n scherm rolde. Je moet eigenlijk gewoon de collectibles verzamelen met Saga, enkele combat gerelateerde trophy's die best simpel zijn en het verhaal uitspelen op eender welke moeilijkheid!
In tegenstelling tot de voorgaande was deze een pak makkelijker en kreeg ik deze dus mooi wanneer de aftiteling over m'n scherm rolde. Je moet eigenlijk gewoon de collectibles verzamelen met Saga, enkele combat gerelateerde trophy's die best simpel zijn en het verhaal uitspelen op eender welke moeilijkheid!