Re: Pronken met je Platinums

256
Kolm wrote:
Image
Platinum #87: Super Exploding Zoo!

Toch nog een dagje langer gewacht met de platinum want gisteren hebben we ons met GTA 5 heists bezig gehouden :D
Zo gaat ge wel rap aan de 100 zitten :-" :cup:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

259
minermb wrote:Eigenlijk wel grappig dat iedereen (een beetje door mij) die platinum van SEZ aan het behalen is, maar ja het is ook een erg makkelijke platinum :P
Ik ging zeggen dat het bij mij niet door jou was maar nu ik eraan denk inderdaad wel :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

263
Gamefreak wrote:ik vind het wel flauw dat er games zijn die geen plat hebben desondanks 100%.... :(
Vind ik ook. SEZ is een korte makkelijke game en heeft dat wel terwijl die MGSV:GZ er geen heeft en de speelduur meer dan het dubbele is en moeilijker. inFamous FL had ook een plat, terwijl dat in theorie DLC was. Stand-alone dan weliswaar zoals Wolfenstein FB nu. Ook ridicuul dat een game als Ether One met maar 12 trophies wel een plat krijgt en anderen (bv. Valiant Hearts) dan weer niet.
Image

Re: Pronken met je Platinums

265
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:ik vind het wel flauw dat er games zijn die geen plat hebben desondanks 100%.... :(
Vind ik ook. SEZ is een korte makkelijke game en heeft dat wel terwijl die MGSV:GZ er geen heeft en de speelduur meer dan het dubbele is en moeilijker. inFamous FL had ook een plat, terwijl dat in theorie DLC was. Stand-alone dan weliswaar zoals Wolfenstein FB nu. Ook ridicuul dat een game als Ether One met maar 12 trophies wel een plat krijgt en anderen (bv. Valiant Hearts) dan weer niet.
heb nu 3 games met 100%. Walking Dead 1, WD2 en Brothers.... enkel van de eerste heb ik ne platte.... euh platinum :|

Re: Pronken met je Platinums

266
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:ik vind het wel flauw dat er games zijn die geen plat hebben desondanks 100%.... :(
Vind ik ook. SEZ is een korte makkelijke game en heeft dat wel terwijl die MGSV:GZ er geen heeft en de speelduur meer dan het dubbele is en moeilijker. inFamous FL had ook een plat, terwijl dat in theorie DLC was. Stand-alone dan weliswaar zoals Wolfenstein FB nu. Ook ridicuul dat een game als Ether One met maar 12 trophies wel een plat krijgt en anderen (bv. Valiant Hearts) dan weer niet.
heb nu 3 games met 100%. Walking Dead 1, WD2 en Brothers.... enkel van de eerste heb ik ne platte.... euh platinum :|
Waarom kan ik jou trophs eig niet zien op PSN profiles?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Pronken met je Platinums

269
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:heb nu 3 games met 100%. Walking Dead 1, WD2 en Brothers.... enkel van de eerste heb ik ne platte.... euh platinum :|
Waarom kan ik jou trophs eig niet zien op PSN profiles?
Gamefreak wrote:bedoel je die site ? nog niet aangemaakt, en denk het ook niet te doen.... t zegt me niets :smug:
Heeft niets te maken met het niet aanmaken van een account op die site. De site registreert de trophies van iedereen die ooit is opgezocht op de homepagina tenzij expliciet gevraagd werd om je trophies/account te verwijderen. Je hebt dus geen account nodig op de site om je trophies te laten registreren.

Het probleem is dat je op de PS4 in de privacy instellingen hebt ingesteld dat je trophies enkel zichtbaar zijn voor je vrienden of voor niemand in plaats van "iedereen". Daardoor kan de site ze niet afhalen, die kan enkel aan trophies die voor iedereen zichtbaar zijn.

Oplossing is hier te vinden: http://psnprofiles.com/forums/topic/122 ... to-fix-it/
Vooral de rode teksten zijn belangrijk.

Nog een leuk weetje: Je kan instellen wie jou kan opzoeken op PSN. Als je zet dat niemand of enkel vrienden je mogen opzoeken dan kan niemand je meer toevoegen aan zijn/haar psn-lijst. Ook een bericht naar jou sturen om dat probleem te melden lukt niet. Beide functies gebruiken namelijk een zoekfunctie om het psn-id in te vullen maar door die instelling kom je dus mogelijk niet in de zoekresultaten tevoorschijn en je kan het niet anders invoeren op PS4. Via PS3 lukt het dan gelukkig nog wel omdat je het daar wel zelf letter voor letter moet ingeven en geen zoekfunctie gebruikt.
Image