Re: Pronken met je Platinums

289
Image
#56 Batman: Arkham Origins Blackgate

Ik had de platinum al eens gehaald op PS3 en vond het toen een uiterst leuke game. Nadat ik mijn Vita had gekocht, heb ik de game dan ook maar gekocht voor Vita en heb eerder deze week in Griekenland de platinum gehaald.
Image

Re: Pronken met je Platinums

290
Hybris wrote:
Image
#56 Batman: Arkham Origins Blackgate

Ik had de platinum al eens gehaald op PS3 en vond het toen een uiterst leuke game. Nadat ik mijn Vita had gekocht, heb ik de game dan ook maar gekocht voor Vita en heb eerder deze week in Griekenland de platinum gehaald.
Ik had niet veel positief gehoord over deze game. Leuk om te weten dat de game dus niet zo slecht is.

Proficiat btw.
Image

Re: Pronken met je Platinums

291
gamerke1992 wrote:
Hybris wrote:
Image
#56 Batman: Arkham Origins Blackgate

Ik had de platinum al eens gehaald op PS3 en vond het toen een uiterst leuke game. Nadat ik mijn Vita had gekocht, heb ik de game dan ook maar gekocht voor Vita en heb eerder deze week in Griekenland de platinum gehaald.
Ik had niet veel positief gehoord over deze game. Leuk om te weten dat de game dus niet zo slecht is.

Proficiat btw.
deze rakker is vrij degelijk maar heeft voor mij persoonlijk één groot probleem, je weet vaak niet naar waar te gaan, ik heb doorheen de story een keer of 10 het internet moeten raadplegen waar naartoe te gaan :silly:

Re: Pronken met je Platinums

293
gamerke1992 wrote: Mooi :D Voor wolfenstein had ik geen zin om het nog eens op het moeilijk uit te spelen (of hoe het daar ook heette). Viel dat wat mee?
Uber moeilijkheidsgraad. Heb de game volledig op die moeilijkheidsgraad uitgespeeld en moet zeggen dat sommige stukken wel uitdagend zijn. Je moet maar eens een trophyguide raadplegen, maar in theorie is het mogelijk enkel het laatste level op Uber te herspelen en zou je die trophy moeten krijgen...
Image

Re: Pronken met je Platinums

294
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote: Mooi :D Voor wolfenstein had ik geen zin om het nog eens op het moeilijk uit te spelen (of hoe het daar ook heette). Viel dat wat mee?
Uber moeilijkheidsgraad. Heb de game volledig op die moeilijkheidsgraad uitgespeeld en moet zeggen dat sommige stukken wel uitdagend zijn. Je moet maar eens een trophyguide raadplegen, maar in theorie is het mogelijk enkel het laatste level op Uber te herspelen en zou je die trophy moeten krijgen...
Ah dat wist ik niet
Image
maarja ik heb het spel al verkocht, dus ik zal het dan enkel proberen als het ooit bij ps+ komt.
Image

Re: Pronken met je Platinums

295
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote: Mooi :D Voor wolfenstein had ik geen zin om het nog eens op het moeilijk uit te spelen (of hoe het daar ook heette). Viel dat wat mee?
Uber moeilijkheidsgraad. Heb de game volledig op die moeilijkheidsgraad uitgespeeld en moet zeggen dat sommige stukken wel uitdagend zijn. Je moet maar eens een trophyguide raadplegen, maar in theorie is het mogelijk enkel het laatste level op Uber te herspelen en zou je die trophy moeten krijgen...
Ah dat wist ik niet :) maarja ik heb het spel al verkocht, dus ik zal het dan enkel proberen als het ooit bij ps+ komt.
Tja je weet natuurlijk nooit, maar tis idd mss een kanshebber om ooit bij PS+ te geraken. Ik heb hem vorige maand in de Sale gekocht, dacht nog iets van 20 euro, dus viel goed mee.
Image

Re: Pronken met je Platinums

296
Congrats allemaal! En Marty => je bent gek :dizzy: :P Het verbaasde me wel dat je die van uncharted op de vita nog niet eerder had gehaald.

@Tjeefkeuh: Zijn die online trophies in Darksiders 2 nu wel of niet nog te halen? Heb die game veel te lang laten liggen en dan plots failliet enz enz...

Wat ook kan helpen in Wolfenstein is de keuze die je in het begin van de game moet maken. De ene keuze zorgt ervoor dat je max health omhoog gaat en de andere je max armor als je bepaalde collectibles vindt. Ik wist dat niet en had blijkbaar de armor-keuze gemaakt... maar dan nog waren er eigenlijk maar 2-3 plaatsen die ik lastig vond en dat kwam vooral omdat ik net voor het checkpoint hard geraakt was of niet veel ammo had.

Zelf ook niet helemaal stilgezeten de afgelopen tijd en terug in de top-150 van BE geraakt, op het ogenblik 140 maar... dat kan zo snel veranderen :P
Image
Platinum #88: Saints Row: Gat out of Hell
Image
Platinum #89: The Wolf Among Us (PS4)

Daarnaast ook nog 100% in The walking dead s2 op PS4 en in Mousecraft.
Image

Re: Pronken met je Platinums

297
Kolm wrote:Congrats allemaal! En Marty => je bent gek :dizzy: :P Het verbaasde me wel dat je die van uncharted op de vita nog niet eerder had gehaald.

@Tjeefkeuh: Zijn die online trophies in Darksiders 2 nu wel of niet nog te halen? Heb die game veel te lang laten liggen en dan plots failliet enz enz...

Wat ook kan helpen in Wolfenstein is de keuze die je in het begin van de game moet maken. De ene keuze zorgt ervoor dat je max health omhoog gaat en de andere je max armor als je bepaalde collectibles vindt. Ik wist dat niet en had blijkbaar de armor-keuze gemaakt... maar dan nog waren er eigenlijk maar 2-3 plaatsen die ik lastig vond en dat kwam vooral omdat ik net voor het checkpoint hard geraakt was of niet veel ammo had.

Zelf ook niet helemaal stilgezeten de afgelopen tijd en terug in de top-150 van BE geraakt, op het ogenblik 140 maar... dat kan zo snel veranderen :P
Image
Platinum #88: Saints Row: Gat out of Hell
Image
Platinum #89: The Wolf Among Us (PS4)

Daarnaast ook nog 100% in The walking dead s2 op PS4 en in Mousecraft.
Zéér mooi! Die 100 platinums haal je nog dit jaar op dit tempo! ;) Is die Mousecraft game iets? Lang voor 100% te halen?

En ja Wolfenstein valt wel mee, maar heb jij de volledige game op Uber gespeeld dan ook? Want ik vond sommige stukken toch wel moeilijk. Maar kan aan mij liggen ook natuurlijk.
Image

Re: Pronken met je Platinums

298
Kolm wrote: @Tjeefkeuh: Zijn die online trophies in Darksiders 2 nu wel of niet nog te halen? Heb die game veel te lang laten liggen en dan plots failliet enz enz...
Ja, als ge de SE/CE niet gekocht hebt de zou de season pass nog te krijgen moeten zijn in de store (wel veel te duur voor de content maar goed) . Degene die de studio opgekocht hebben gaan een PS4 remake uitbrengen en zijn bezig aan Darksiders 3, vandaar waarschijnlijk dat de servers nog werken. Er is maar 1 trophy waarvoor dat echt nodig is denk ik, voor de andere 3 is gewoon de season pass nodig.

#36 Motorstorm: Apocalypse
Image
Die level 40 multiplayer bleef nu al 4 jaar aanslepen.
cron