Re: Pronken met je Platinums

301
Marty wrote:
Kolm wrote:Congrats allemaal! En Marty => je bent gek :dizzy: :P Het verbaasde me wel dat je die van uncharted op de vita nog niet eerder had gehaald.
Ik heb ook de platinum van Uncharted 1 niet. Daar kom ik zelfs op Hard niet doorheen :p
Lijkt mij enigszins van geen goesting :P Gamer als jij moet deze platinum toch aankunnen denk ik!
Image

Re: Pronken met je Platinums

302
NTGSruler wrote:
Lijkt mij enigszins van geen goesting :P Gamer als jij moet deze platinum toch aankunnen denk ik!
Je zou het haast wel denken he ;)
Dat zijn ook de enige 2 trophies die ik moet van Uncharted. Uitspelen op hard en crushing.
Wie weet straks met de ps4 collectie :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

303
Marty wrote:
NTGSruler wrote:
Lijkt mij enigszins van geen goesting :P Gamer als jij moet deze platinum toch aankunnen denk ik!
Je zou het haast wel denken he ;)
Dat zijn ook de enige 2 trophies die ik moet van Uncharted. Uitspelen op hard en crushing.
Wie weet straks met de ps4 collectie :lol:
De game nog 2 keer uitspelen daarvoor lijkt mij vrij saai. De ergste gevallen zijn games waarbij die difficulty trophies niet eens stacken (PoP)

Re: Pronken met je Platinums

304
Marty wrote:
NTGSruler wrote:
Lijkt mij enigszins van geen goesting :P Gamer als jij moet deze platinum toch aankunnen denk ik!
Je zou het haast wel denken he ;)
Dat zijn ook de enige 2 trophies die ik moet van Uncharted. Uitspelen op hard en crushing.
Wie weet straks met de ps4 collectie :lol:
Hihi zouden die trophies elkaar dan overlappen denk je van beide versies van Uncharted? Ik vermoed van niet... Bwa Hard en Crushing moet toch wel te doen zijn denk ik met wat trial&error :)

@Tjeefkuh: Go ja dat valt te bezien natuurlijk. Het is idd vrij saai de game opnieuw 2x te moeten uitspelen maar ergens zit er ook een uitdaging in vind ik. Maar difficulty trophies moeten idd stacken :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

305
Er zijn altijd een paar stukjes in Uncharted die op Hard en/of Crushing vooraf onmogelijk lijken. Probeer het 2/3 keer en het zou al moeten lukken. Zelfs een absolute non-shooter persoon als ik, is het gelukt...

Dus Marty.... :D
Scheelt dat de game in 6-8 uurtjes uit te spelen is. De difficulty trophies van de Kingdom Hearts 1.5 collectie moest je ook apart van elkaar halen... :L:
Image

Re: Pronken met je Platinums

309
gamerke1992 wrote:Proficiat :) Ik moet het nog altijd eens uitproberen.
Heel leuke game, helemaal fantastisch als ge hem online kunt spelen met mensen van het forum :cool:

Ik ga de platinum ervan vanavond misschien wel halen :)

EDIT: De platinum is binnen. Uiteindelijk maar 80 kilometer moeten rijden, dus zelfs niet echt moeten grinden voor kilometers :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

315
RoyVdW wrote:Proficiat Met0t0,maar voor mij is die wel een grind. Snap niet hoe mensen zo snel hem halen. Zit nu aan 50km en rijd gwn rondjes in demo mode :p Gaat zo traag en nog maar een 85 matches...
Dacht dat het daar niet mee telde? of dat moet verandert zijn in een patch.
Voor de 500km deed ik gewoon game starten en dan zonder bots en in overtime gaan. Dan blijft het maar doorgaan totdat je scoort.
En die 85 potjes moet je gewoon online spelen, dan ben je er zo ;)
@Met0t0
Je hebt wel degelijk 500km gereden hoor ;) De statistieken ingame kloppen niet helemaal. Als je namelijk kijkt in het lijstje waar je kunt zien wat iedereen speelt kom je wel tegen dat mensen de 500km gereden hebben in Rocket League

Maar ingame is het inderdaad zo rond de 70-80 km (met zelfde setje wielen) voor de trophy. In de meeste gevallen dan.
Image